|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 22:29:38 GMT 1
"Okie" Der blev en mærkelig tavshed, som Lorin ikke rigtig hvidste hvordan den skulle bryde... Den tænkte sig om, men kunne ikke finde på noget.. Det endte med at Goblinen lagde sig ned på ryggen, med hænderne under hovedet.. Endeligt!.. et emne " Stjernerne er flotte i aften hva'?"Goblinen kikkede afventende op på Enedar
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 22:32:29 GMT 1
"Ja..." han sprang op i træet og satte sig mellem to af grenene. "orvv, det glemte sig.. jeg er også god til at klatre i træer og spille på fløjte. Og han startede på at spille en smuk og stille melodi, der fik de små insekter omkring de 3 til at danse...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 22:45:11 GMT 1
*Gab*.. "sikken en *Gab* skøn melodi... Jeg har aldrig *Gab* hørt nogen spille så *Gab' godt.." Lorin slumrede stille hen til drømmeland.. Denne nat drømte Goblinen om sin far og sin familie hjemme i syd skoven, ved den dybt blå sø, omgivet af træer og om natten kunne man høre dyrene i skoven.. Men midt i det hele blev de til Enedar og Nightie.. Skiftede personer, men drømmen blev ikke være. Lorin drømte at de alle tre, sad ved en dejlig sø og snakkede.. Det var så dejligt roligt, ikke alt de stress goblinen havde haft i de sidste år.. Lorin kom dybere og dybere ind i drømmen og til sidst føltes det næsten virkeligt...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 16, 2007 11:09:41 GMT 1
Der gik laaaaaaaaaang tid... og længere tid, og længere tid. Det var næsten blevet helt lyst da Nightie vågnede. "Nej, hvor en ubehagelig måde at ligge på" sagde hun til sig selv. "sig mig, er vi stadig udenfor?" Nightie gned sine øjne, og ventede på svar. Der kom ikke et. Hun kiggede lidt rundt, og fik så øje på goblinen der lå på græsset, den sov helt sikkert. Så fik hun øje på Enedar, som lå oppe i et træ. Han sov vist også. Nightie kiggede på sine bukser, de sad helt perfekt. Hun bestemte sig for vente til de to andre vågnede.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 16, 2007 13:40:13 GMT 1
Enedar vågnede i træet med sin fløjte i hånden. Han gabte og strakte sig, og bedømte efter solen, at det måtte være omkring middag. Han kiggede sig omkring, og så at Lorin, den lille goblin stadig lå og sov, men at Nightie var vågnet. "Godmorgen" sagde han glad. Han var helt frisk, og havde ikke ondt nogle steder, han var nemlig vant til at sove i træer...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 16, 2007 13:47:00 GMT 1
"Godmorgen!" Nighite kiggede glad over på hendes ven. "Faldt jeg tidligt i søvn i går? Spurgte hun, "Jeg har ihvertfald ikke ligget særlig godt..." sagde hun og prøvede at klø sig selv på ryggen(Haha!)
|
|
|
Post by Enedar on Jun 16, 2007 13:51:29 GMT 1
"Ja, du faldt vist i søvn, enten over choket, eller fordi du fik solstik, det var meget varmt." sagde Enedar, og sprang ned fra træet.. "Hvad gør vi med ham??" Enedar pegede på den lille goblin der stadig sov. "Skal vi bare lade ham ligge?" ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 16, 2007 14:08:55 GMT 1
"hm...Vi må vel blive til han vågner?" Nightie gik tættere på goblinen. "Det ligner at det godt kan tage lidt tid, hehe!" Nightie satte sig ved siden af goblinen, "Fik i så snakket sammen, igår?" spurgte hun
|
|
|
Post by Enedar on Jun 16, 2007 14:17:35 GMT 1
"Ja, en hel del.. i lang tid" sagde han og kiggede på goblinen. "Hmm, nå jeg må altså hellere komme hjem, min far savner mig sikkert " Jeg lægger en besked ved hans hjem om hvor vi tit befinder os, så finder han os jo nok på et tidspunkt.. "
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 16, 2007 19:46:05 GMT 1
"Det gør du bare" nikkede Nightie forstående, "Så venter jeg til Lorin' vågner" Sagde hun, og kiggede ned på de sovende goblin. Nightie syntes stadig at der var noget pige agtigt over hans ansigt...
Denne topic er låst af følgende grunde: 1. For gammel 2. Der er ikke rigtig mere at skrive
|
|