|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 19:27:50 GMT 1
Nightie følte sig meget mere sikker nu hvor Enedar var der. Hun kantede sig om bag ham, og kiggede nervøst til de to drenge. "hvad kommer det dig ved?" Råbte den ene dreng, ham som så ældst ud. Han havde en stor stok i den ene hånd. "Du er måske hende kæ-kæreste?!" Drillede den yngste, som gjorde det tydeligt at han havde en kniv i bæltet...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 19:35:10 GMT 1
Enedar fokuserede. Han fandt sin indre kraft frem, der havde været væk i meget lang tid, men den var nu kommet tilbage p.g.a vrede. "Sådan, burde du ikke ha' sagt" sagde han med et ondt, vredt, grusomt og selvsikkert udtryk. De to drenge løb hen imod dem. De var 3 meter fra dem, med kølle og kniv hævet til angreb. Patjak og Tarnak sad, trygt på hans skulder... de vidste hvad han ville. Enedar samlede sin vrede og energi i sin håndflade og råbte mens han udløste energien. " Estórias Poweranaí !!!" Ud af hans håndflade, der pegede direkte mod de 2 drenge, udløstes en kraftbølge af lys magi, der slyngede de 2 drenge 25 meter tilbage af gyden....
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 19:39:19 GMT 1
Den ældste kæmpede lidt, for at komme op igen. "Nå nå, det tog du vist lidt personligt hva'?" Sagde han, mens han hjalp sin ven op. Sammen kom de igen over imod dem. Nightie stod helt lamslået bagved Enedar... "Hvordan gjorde du det?" Hviskede hun, mens hun skiftevis iagt-tog Enedar og de to drenge...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 19:43:50 GMT 1
"Når i har måske ikke fået nok" sagde han med et lumsk smil og affyrrede endnu en Kraftbølge. De to fløj endnu længere væk denne gang, og slog sig tydeligvis hårdt, men Enedar blev ved med at angribe dem... Han var tydeligvis påvirket af adrenalinen... Drengene var nu meget smadrede, og Enedar var endelig kølet lidt ned, mest fordi hans kraft endelig blev lidt svækket. "Så ku' de lære det" sagde han forpustet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 19:45:40 GMT 1
"Det var da som bare pokker! Hvordan gjorde du det??" Nightie så helt fortumlet ud. Hun var virkelig glad for at Enedar og hans "venner" var kommet. Hvad ville der ikke have været sket, hvis de ikke var kommet?
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 19:48:48 GMT 1
"D-det ved jeg faktisk ik.. det kom sådan bare.. jeg blev vred.. " sagde Enedar, selv meget forvirret, men glad... Han havde reddet Nightie, måske fra at blive slået ihjel... "Er du okay..??" spurgte han pludselig ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 19:51:10 GMT 1
"Ja da, jeg har det fint... du kom jo og redede mig!" Nightie kunne ikke lade vær med at smile. Hun var så overglad, lidt chockeret, men glad. "sikke nogle skumle fyrer de to var... Findes der mange af sådan nogle?" Spurgte hun
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 19:51:26 GMT 1
"Hej" lød en meget lille stemme, den var både bange og modig. Det lød som om den kom fra et nærligende træ. "hvad havde de drenge gjort, siden... " spurgte den lille stemme bag træet.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 19:53:53 GMT 1
"Ja, det gør der sikkert, jeg har ikke mødt nogen før heldigvis.. jeg kunne jo ikke blive vred fordi de ville angribe mig selv.. jeg blev nød til at have en anden.." sagde han en smule genert, og overhørte fuldstændig den lille stemme...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 19:55:57 GMT 1
"hehe!" Nightie rødmede lidt (noo! ikke igen!) "hørte du den dér lille stemme før... det lød somom at det der træ snakkede" Sagde Nightie og pejede over mod et lille træ
|
|