|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 20:56:36 GMT 1
"Selvfølgelig betyder det noget!" sagde han. Han stemme var lige ved at knække over "Det betyder alt for meget... Det er det der er problemet. 7 år.. Er du klar over hvor lang tid det er med de såkaldte 'lykkelige minder' man aldrig vil opleve igen?" Han så indgående på Nightie. Han øjne var blevet røde og flere tårrer gled ned af hans kinder. "Du kan ikke forrestille dig hvor mange nætter jeg har ligget vågen, druknet i min egen ulykkelige kærlighed!" Han vændte blikket væk fra Nightie. Hvordn skulle hun nogen sinde forstå det?
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 21:05:49 GMT 1
"tjah... Det er halvdelen af mit liv. Men jeg vil rpøve at få dig til at glemme de dårlige ting så godt som muligt. At smide ringen væk, klarer ingenting. Du sagde selv, at du og jeg ville kunne klare det" Nightie duppede forsigtigt Ad'ronakk's kinder med sit ærme. Ad'shina ville sikkert tilgive hende, at der kom nogle dråber på hendes tunika.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 21:09:48 GMT 1
"Du så mindet om Kerronitta der forlod mig, ikke sandt?" spurgte han og smilte til Nightie. "Det var det sidste jeg så til hende... Det er ikke sådan lige at smide fra sig igen. Også selv om hun ikke mente det*..." Han smilte svagt til hende. "Men hvis ikke hun havde forladt mig, ville jeg aldrig have haft disse følelser for dig..."
*: En hentydning til Ad'minas lille Jalouxi-trip.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 21:16:30 GMT 1
"Du er altså stædig... Men okay så. Føelser er en mærkelig ting, som ingen nogensinde kommer til at få styr på. Det eneste du kan gøre er at realisere fatcs'ene, og så lade være med at tænke for meget over det. Hvis man tænker for meget, så bliver man sindssyg. Så bare koncentrer dig om de føelser du har for bestemte personer, og lad resten ligge. Efter alt, så får du msåke chancen for at se hende igen?" Hun prøvede at opmuntre ham. Men efter alt det hun lige havde set, kunne hun næsten ikke finde hoved eller hale i hans føelser.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 23, 2007 17:37:01 GMT 1
Ad'ronakk sagde ikke noget. Han lændte sig bare frem igen og kyssede hende intenst. Hvor var han glad for hende... Hvis bare at mindet om Kerronitta ville trække sig lidt tilbage, så ville han og Nightie måske være forlovet...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 23, 2007 17:40:08 GMT 1
Hun smilede til ham igen. "Du tager dig bare al den tid, du skal bruge"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 23, 2007 17:42:47 GMT 1
"Jeg burde hvile mig..." sagde han stille. "Ja DET burde du!" Ad'shina og Ad'mina kom brasende ind gennem døren.* "Med lidt hæld kan du være oppe at gå igen i morgen!"
*: Gæt hvem der har smug-lyttet!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 23, 2007 17:45:42 GMT 1
Nightie sendte Ad'mina et "AHA!" blik, "Der er nok nogen der har snakket med Hr.Dør, hva'?" hun tog den lille skål op i hånden, og satte den over på det andet lille bord, med alle de andre urter og væsker.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 23, 2007 17:49:00 GMT 1
"I 2 burde gå ud!" Ad'shina kiggede på Nightie og Ad'mina med et lille smil. "Jeg skal nok tage mig af jeres elskere imens!" Ad'mina kunne ikka lade hver med at fnise lidt. Ad'ronakk smilte til dem begge 2, hvorefter han lagde sig til rette i sengen. " 'Det er så sødt når du rødmer!' " hviskede Ad'mina til Nightie og kæmpede for ikke at komme til at grine højt.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 23, 2007 17:59:42 GMT 1
Enedar sprang op af sengen, efter at Ad'mina og Ad'shina havde brast ind af døren* Han kiggede forvirret rundt i rummet, og spurgte: "Hvad skete der?? Faldt jeg hen?? Og hvorfor har jeg ondt i ryggen, og en bule i panden??" Han følte på sin bule, og ømmede sig da han prikkede for hårdt. "Har i voldtaget mig imens jeg sov eller hvad?" sagde han med et drilsk smil.**
* Man reagerer lidt langsomt når man sover.. lidt XD ** Enedar er aldrig morgensur... sådan er det bare !!! ;D
|
|