|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 15:22:06 GMT 1
Nightie kørte sine fingre gennem sit hår og gik over til sin stol igen og satte sig ned. Hun kiggede over på 'genstanden'. Hvornår ville de få at vide hvad dét var? Hun trak det lille grønne tørklæde hun havde bundet om halsen af, og foldede det ud. Kiggede lidt på det, foldede det igen, og bandt det om hendes ene håndled.*
*Accesories? XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 15:55:03 GMT 1
Det bankede på døren ind til rumet. Ad'ronakk stilte sig op i en hastig bevæglese og Elveren rettede sig også op. De vækslede kort blikke, hvorefter at Élan gjorde tegn til Ad'ronakk at ham og Nightie skulle stille sig op af vægen, hvorfra man ikke kunne se dem fra døren. Ad'ronakk lagde en arm om livet på Nightie og gik med hende over til vægen, hvor de stilte sig. Han lagde en hånd på skæftet til kniven der sad i hans bælte*. Élan vækslede et blik med dem begge hvorefter at han gik et par skridt over til døren for at åbne.
*: Oh nej dog! XD Nightie pas på!
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 20:29:45 GMT 1
Nightie lænede sig helt ind mod væggen. Hun havde godt set hvor Ad'ronakk havde placeret sin hånd, men havde ikke gjort andet end at himle med øjnene som kommentar. Han gjorde det vel for at være på den sikre side, så det var nogenlunde i orden. Nu ventede hun bare på at finde ud af hvem der havde banket på...
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 20:54:24 GMT 1
Élandir åbnede døren med et "Ja? Åh - Enária!" "Élandir!" Sagde en kvindestemme nysgerrigt. "Jeg kom forbi og så hørte jeg stemmer!" "Stemmer?" Spurgte han og hævede det ene øjenbryn. "Hvis du er ved at blive mentalt syg, så skal du ikke hænvende dig til mig..!" "Du ved godt hvad jeg mener!!" Bed hun af ham. "Lad mig komme ind!" "Jeg er ikke i humøret til selvskab lige nu..!" Sagde Élan bestæmt og lænte sig op af dørkarmen så hun ikke kunne gå ind.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 21:12:01 GMT 1
Nightie lænede sig endnu mere ind mod væggen. Hvad var det også får en pågående elver der var kommet forbi?! Hvis hun nu ville være sød og gå væk igen, så de kunne få snakket..!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 21:19:19 GMT 1
"Du narer mig ikke, Élandir!" Sagde hun bestemt og gjorde mine til at gå ind alligevel. "Jeg ved at der er nogen dér inde!" "Okay, okay, du fik mig!!" Udbrød han efter noget tid og overspillede sin skuffelse over det. "Nightie, kommer du ikke lige her over?" Ad'ronakk lad armen han havde om livet på hende falde, så hun kunne gå over til ham. Élan smilede beroligende og blinkede til hende. Elveren på den anden side af døren forsøgte at kigge over hans skulder, men han var for høj.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 21:23:01 GMT 1
Hvad var nu dét?! Lige godt Satans! Hun kastede et forvirret blik på Ad'ronakk, pjuskede op i sit hår og gik hen ved siden af Elvernes Flamme. Prøvede at se så udfordrene ud som muligt mens alle mulige tanker fór rundt i hovedet på hende. Elver kvinden hun kiggede på så egentlig godt nok ud. Selvfølgelig ikke lige så godt ud som Nightie, men det var der så få der gjorde alligevel.*
*Woot? Lidt snoppet, måske? XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 21:29:39 GMT 1
Elverkvinden tabte underkæben og stod og stirrede på Nightie. "HVAD laver du derinde?!?!" Næsten råbte hun og pegede frustreret på hende. Élandir lagde kærligt en arm om Nightie og lagde hovedet på skrå. "Hun er min nye.." Han tøvede et par sekunder. ".. Kunkubine!" Kvinden lod ikke til at bemærke hans tøven og stirrede bare endnu mere på sirenen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 21:53:01 GMT 1
Kunkubine?! I dine drømme, ja sikkert!* Nu var det bare om at spille rollen rigtigt. "Hm." Sagde Nightie på sin mest sensuelle måde og kiggede 'længselsfuldt' op på Elvernes Flamme. Hun lagde sin hånd på hans brystkasse og virkede ikke videre interesseret i Elverkvinden.
*I hendes,.. måske? XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 22:06:47 GMT 1
"Du - Du - DU!!" kvinden blev rød i hovedet og så ud som om at hun kunne eksplodere. "Jeg..?" Spurgte han og så på hende med et træt udtryk. For at gøre det mere overbevisende, begyndte han at nusse rundt med Nighties hår*, der hvor kvinden lagde mærke til det. "Aaargh!!" Hun vendte om på hælene og gik væk fra dem ned af koridoren. Élandir rystede opgivende på hovedet og lukkede døren. Af en eller anden grund fjernede han sig ikke fra Nightie.
*: Åh nej, dog!! XD XD
|
|