|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2008 21:20:38 GMT 1
"Og hvor er du voksen! Du kunne ikke være mere ligeglad med hvad jeg synes, kunne du vel?! Jamen så er det også lige meget! Jeg finder selv ud!" Hun var på vej hen mod døren da hun stoppede op. Hun kiggede over på Ad'ronakk og Elvernes flamme og gik over til dem. Først gav hun Ad'ronakk en lussing. "Dén var for at være, tjah, svag!" Og så Élan. "Og dén var for at være umåddeligt ignorant!" Og så gik hun ud af døren. De kunne rende og hoppe kunne de!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 14:50:47 GMT 1
De stod lidt og så efter hende. "Élan, hvis hun bliver opdaget, hvad sker der så..?" Spurgte Ad'ronakk stille. De vækslede et par spørgende blikke, hvorefter at de bandende og højlydte begyndte at løbe rundt i panik. "Du bliver hér. Ronakk - du kan ikke gå ud!" "Forstået..!" Élan hastede ud af døren og forsøgte at regne ud af hvor Nightie var gået hen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 15:10:07 GMT 1
"Dumme landvæsner..! De fatter heller aldrig noget!" Nightie dejede om et hjørne og ned langs en lang gang. Hvorfor skulle man bygge ting der var så svære at finde ud af?! "Hørte du dét før..?" Spurgte en stemme der lød til at komme fra en dør hun lige var kommet forbi... Møg! Élandir havde godt sagt at de ikke mådte blive opdaget..! Døren gik op og hun pressede sig ind mod væggen bag døren. Endnu mere typisk!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 15:13:12 GMT 1
"Kan jeg hjælpe dig?" Spurgte en kvinde fra den anden side af Nightie - Der var da også folk over det hele! Det var en høj, flot elverkvinde i grønt og gult tøj. "Burde du være her?" Hun løftede tænksomt det ene øjenbryn og så ned på Nightie.
Élan løb stadig bandende rund og forsøgte at finde Nightie, men med Nighties stedsans kunne hun jo være hvor som helst!
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 15:31:41 GMT 1
"Øhh!" Argh! Endnu én!! Nightie fumlede efter et hurtigt svar mens hun trippede nervøst. "Ja ja, Jeg skulle... nå, det kan egentlig være lige meget. Problemet er, at jeg ikke kan finde udgangen. Kan du måske vise mig hvor den er?" Nightie smilede sit mest trovædrige smil og blinkkede et par gange med øjnene. Havde det været en mand havde det sikkert været meget nemmere!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 15:37:32 GMT 1
Kvinden satte hænderne i siden og satte et irriterret udtryk op. "Hvem er du enlig og hvordan er du kommet ind?" En kvinde og en mand - begge elvere - kom gående ud af døren og stilte sig også på hver side af Nightie med deres bedervidende udtryk. "Kender vi dig?" Spurgte manden med et spørgende udtryk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 16:32:05 GMT 1
Elevere og deres dumme jeg-ved-alt attitude! Nightie skævede fra den første, til den anden, til den tredje. Og de var alle sammen højere end hende! På den anden side kunne hun vel lige så godt fortælle dem sandheden. Så slemt kunne de umuligt reagere(?). "I kender mig, hvis i følger med i hvad der sker blandt menneskerne for tiden. Jeg er Ad'ronakks forlovede, og jeg er her fordi jeg skulle snakke med Elvernes Flamme. Og nu da dét er overstået, er jeg på vej tilbage." Hun tøvede. Havde hun klogt i at sige det til dem? "Desuden, er navnet Niphedoria."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 17:22:31 GMT 1
De tabte alle underkæben og stirrede på hende som om at du ville slå hende ihjæl hvis de havde noget at gøre det med. "Dér er du, Nightie!!" Udbrød Élan og skubbede sing ind til hende mellem 2 af elverne. Endelig havde han fundet hende! "Det må i virkelig undskylde, hun ved ikke hvad hun siger, uanset hvad hun så sagde!" "A-Ad'ronakk?!" Den ene kvinde knyttede hænderne i vræde og hendes øjne lynede. "Aldrig har jeg hørt om sådan en-" "Det må i undskylde - jeg tror bare at vi går videre nu." "I går ingen stæder..!" Den mandlige elver lagde armene over kors og spærrede vejen for dem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 17:27:19 GMT 1
Øh... høhø! Jo, det kunne det så..! "Dig! Din... Nød!!" Sagde Nightie og prikkede til Élan. I betragtning af at Elvernes Flamme for én gangs skyld havde tænkt sig at gøre noget 'okay-godt' for hende, så var hun ikke lige i humøret til at tilgive ham hér og nu. "I er alle sammen nogle... Argh!!" I hendes øjne fandtes der ikke et ord der kunne beskrive hvor godt træt hun var af elvere lige nu!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 17:33:15 GMT 1
Élan greb hende fast om håndledende og holdt hende i ro. "Hun har været for længe væk fra havet - det er ikke godt for den slags racer - de begynder at sige det værste nonsens." "Jeg håber for hende at det var nonsens!" Råbte elverkvinden højt. - hende der var blevet sur over at høre Ad'ronakks navn. "For hvis du virkelig var Ad'ronakk d. 2.s slave-tøs, så ville jeg personligt brække rygreden på dig og flå dig levende!" "Aíla, tag det nu med ro..!" Sagde Élan med et medlidende udtryk. "Han dræbte min bror!!" Skreg kvinden højt og tårene begyndte at trille ned af kinderne på hende. Der var stille lidt, hvor alle bare så på hende med et forundret eller medlidende udtryk.
|
|