|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 17:40:19 GMT 1
"...Du skal ikke kalde mig for en slave-tøs, det kan jeg godt sige dig!!"* Nightie prøvede på at få Élan til at give slip men det lykkedes ikke helt. At Ad'ronakk havde dræbt hendes ders bror, var noget hun kunne tænke på senere. "Og du skal ikke true mig med noget som helst! Jeg er dobbelt så farlig som du er!!" Råbte hun tilbage og sled stadig for at komme fri. Hvis dén elver prøvede på noget, så ville hun selv få brækket rygraden!
*Totalt forkert ordvalg fra hende elverens side, når Nightie jo i forvejen var totalt pissed over det med at Ad'ronakk udnyttede hende! Genialt! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 17:50:47 GMT 1
"Endten mangler den sirene godt nok vand, eller også er der noget helt galt." Sagde den anden kvinde. "Élandir, siden hvornår har vi overhovedet haft en sirene til at gå rundt her på fortet?" Hun løftede det ene øjenbryn og så tænksomt på ham. Élan gav Nightie en albue i siden og hviskede. "Hvis du bliver ved med det dér, så er vi alle 3 færdige." "Siden at jeg begyndte at samle viden om Havvæsner!" sagde han og smilte overdrevet muntert. "Se det første eksperiment virker - teorien omkring mangel på vand passer faktisk! Hvem havde troet dét? Hæh hæh..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 18:07:20 GMT 1
"Jeg er ligeglad..!" hviskede Nightie tilbage og himlede med øjnene. "Har har faktisk delvist ret. Sirener bliver pænt sure når de har været i mangel på vand i længere tid, men jeg er stadigvæk Ad'ronakks forlovede!" Når hun lige tænkte over det, så havde mangel på vand sikkert også noget at gøre med hendes vrede. Det hele var én stor, dum, irriterende masse af åndssvage ting!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 19:05:21 GMT 1
"Stop med at sige hans navn!!!" Skreg den grædende kvinde og løftede armen til et slag mod Nightie. I næste sekund havde Élan grebet hende om håndledet og hans øjne lyste af en overbeskyttende gnist*. "Du kan lige vove på at slå hende!" Sagde han roligt, selv om hans øjne var alt andet end kølige. En pinelig tavshed sænkede sig. Den anden kvinde havde slået hænderne op foran munden.
*: Han beskyttede hende? XD Eh?
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 19:51:01 GMT 1
Nightie vendte sig om og kiggede på Elvernes Flamme*. Han havde holdt elverkvindes slag tilbage..? "Hvofor gjorde du det?! Nu ved jeg jo ikke om jeg skal takke dig, eller slå dig..!" Sagde hun og kiggede ham i øjnene. Underlige elver! Hvad var der galt med ham? Kunne han ikke bare blande sig uden om? Hvis hende elveren havde lyst til at slå hende, så kunne han vel være ligeglad. Havde han ikke lige stået og prøvet at overbevise hende om, at hun var dum og barnlig? Hvorfor beskyttede han hende så?!**
* Jeg ved godt jeg sikfter mellem 'Élan' og 'Elvernes Flamme' hel tiden, men det er bare for at selv kunne følge med i hvordan Nightie tænker om ham og hvornår... Nanana! ^^ XD
** Jeg elsker at skrive om hendes tanker og følelser, mwahaha! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 20:22:18 GMT 1
"... Vi går Nightie..." Élan gav slip på elverkvindens håndled og tog istedet Nightie i hånden og gik. De 3 elvere kom ikke med nogle indvænninger. De gik hen af gangene igen. Han holdt hende i hånden, men ikke voldigt eller fast på nogen måde. Han så lige frem for sig mens han gik og var også et halvt skridt foran hende hele tiden. Han sagde ikke noget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 20:29:37 GMT 1
"Jamen..!" Nightie havde først tænkt sig at være endnu mere besværlig og stritte imod. Men et eller andet ved Élans reaktion og handling gjorde, at hun ikke kunne få sig selv til det. Hun kiggede ned på deres hænder. Det var egentlig rart at holde nogen i hånden, når man havde det på her måde... Mens de gik kølede hun langsomt af, og hun kunne se hvor dårligt hun havde håndteret det hele. Så mange ting kunne være undgået, hvis hun havde ændret sin attitude nogle få gange. Men hun kunne stadig ikke forstå, hvorfor i alverden han havde forhindret elverkvinden i at slå hende. Han var jo sur på hende..?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2008 20:34:47 GMT 1
Han stoppede op uden for døren til kameret og stilte sig overfor hende. Hans øjne virkede rolige og myndige, men på en eller anden måde også beroligende. Det var noget af det Ad'ronakk ikke kunne - hans blik kunne ikke gøres roligt, myndigt og beroligende på én gang. "Er du faldet lidt ned igen..?" Spurgte han stille uden at slippe hendes hånd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 2, 2008 21:17:26 GMT 1
"Jeg..." Nightie kiggede ned på gulvet. Hun kunne ikke se ham i øjnene, når hun havde opført sig på den måde. Når hun fik skyldfølelse, som ellers ikke lå til hendes natur, så følte hun sig rigtig meget deprimeret. "Ja... Men...!" Hun kiggede op og fik øje på hans hår igen. Hans perfekte hår, som i sig selv havde fået hende til at tænke i sirene-agtige bølger. Hun kiggede ned igen. Hans hår skulle ikke være det, der fik hende til at knække sammen lige nu.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 15:12:22 GMT 1
Han sagde ikke noget, men gik ind af døren. Hvis hun havde kigget op, havde hun set ham smile til hende. "Ronakk, vi..! - Du er her ikke!" Mumlede han stille og gik hen til en sedel der lå på Bordet.
"Jeg kan ikke klare jer to på samme sted..! Send mig en besked når jeg skal komme og samle Nightie op."
|
|