|
Post by Niphedoria on Apr 3, 2008 15:28:36 GMT 1
Nightie gik også hen til bordet og tog papiret op. Hun læste det igennem et par gange, men det var stadig de to samme sætninger der stod. "Det klarede vi ikke særlig flot, gjorde vi vel..?" Hun kiggede op på Élan og koncentrede sig for ikke at komme til, at svæve væk i tanker skabt af hans hår. Dumme sirene-gen! Hvorfor skulle det også være hår der fik det aktiveret..?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 15:34:27 GMT 1
Han samlede sit lange, sølvhvide hår i nakken og bandt det op i en hårpisk. Hans pandehår faldt stadig omkring sit ansigt men alt det andet var da gæmt lidt væk. Han var pludselig kommet i tanke om noget han engang havde læst om Sirener. "Er det bedere?" Spurgte han, selv om han ikke var sikker på at det virkede helt logisk. Nåh ja - logik er kedeligt! "Dit første intryk af elvere er ikke særlig godt, er det vel?" Spurgte han stille og smilte kort.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 3, 2008 15:43:07 GMT 1
"Jeg bryder mig ikke om dem, nej." Svarede Nightie og smilede tilbage. Det var ikke vildt indbydende at får en trussel om at blive flået levende..! "Men de mente vel selv de var i position til at stille spørgsmål." Hun pjuskede op i sit pandehår. "Og ja, det var meget bedere. Hvordan vidste du at det havde noget med hår at gøre..?" Hun havde i hvert fald ikke sagt noget om det!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 16:07:16 GMT 1
"Tænk nu ikke på dét..!" Sagde han med et roligt smil. "Min race er slet ikke som dem der går rundt hér. Alle de snoppede, arrogante, bedrevidende og overmodne elvere er bare blevet samlet hér på fortet. Inklusiv mig selv, tror jeg. Jeg ville ønske at jeg kunne præsentere dig for nogle der ikke er så snoppede som de andre 3 du stødte ind i før..!" Han trak på skuldrene, hvorefter at han satte sig i en stol igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 3, 2008 20:59:42 GMT 1
"Sidder du der og fortæller mig, at der findes mere end én slags elvere?" Spurgte Nightie med et overrasket blik. Det havde hun ikke hørt om før. "Hvordan går det op?" Hun satte sig i en stol overfor Élan og følte sig godt tilpas, når det kom til stykket. Hun haddede ham slet ikke så meget som hun troede hun gjorde, vel?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 21:05:02 GMT 1
"Ikke forskællige 'Slags'." Forklarede elveren og hældte noget op i to drikke-skåle. "Lige som mennesker. Der er de snoppede, rige, adelige, utålelige typer og der er de mere beskedne, imødekomne, høflige folk. Sådan er det også med elvere. Jeg må vist desvære indrømme at jeg hælder mest til den første gruppe. ... Te?" Han rakte den ene skål over til Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 3, 2008 21:10:36 GMT 1
"Åh, ja tak! Alt med vand!" Smilede Nightie og tog imod skålen. Hun noterede sig, at skulle huske at tage et meget langt karbad, når hun kom hjem. Eller også kunne hun finde en sø, så hun kunne komme helt ud og bevæge sig rundt i vandet. "Arh, smart. Så kan jeg godt se det." Vendte hun tilbage til emnet. "Der er altid sådan nogle åndssvage typer... Men jeg tror du gør fremskridt."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 21:14:45 GMT 1
"Det er godt at høre!" sagde han og smilte venligt til hende. "Man bliver sindsyg af at være spærret inde sammen med den slags typer her!! Der er ikke nogle man kan tale ordenligt med." Han drak lidt af Teen. "Det har altid været den største forskæl på mig og Ronakk. Jeg elsker med kvinder fordi at jeg er ensom - Ham fordi at han er afhængig." Han trak på skuldrende med en Nåh-ja-whatever-mine.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 3, 2008 21:23:33 GMT 1
"Mmpf..!" Nightie glippede et par gange efter det Élan sagde og var lige ved at få teen i galhals. "Dét var både underligt, interessant og sjovt på samme tid..!" Hun måtte minde sig selv om, at Élan og Ad'ronakk kendte hinanden bedre end de fleste andre. "Ensom? Man ville umiddelbart ikke regne med, at du er ensom, når det kommer til omgang med det modsatte køn?"* Hun nippede til teen og prøvede ikke at brænde sig igen.
*Sikke dog en dannet samtale de fører..! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 3, 2008 21:27:47 GMT 1
"Nu er det ærligtalt ikke fordi at der er så mange interressandte kvinder at være sammen med her omkring..!" Sagde han og gjorde et kast med hovedet. Hans grønne øjne glimtede imødekommende. "Og det er jo ikke alle der er så heldige som Ronakk. Men ensomheden kan kun dræbes på dén måde i det øjeblik det sker."
|
|