|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 16:17:55 GMT 1
"Selv om vi normalt plejer at være vegetarer..!" Nu gjorde han det igen! Det hår! Nighite prøvede at tænke på noget og kiggede ned på hendes skål, men skålen blev uklar og hun kunne ikke se præcist hvor dens kanter gik. Hun kiggede over på vinduet, men også dér flød de smukke farver sammen. Hun måtte gi' sig og kiggede over på ham igen. Hans hår var mere end perfekt..!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 16:27:33 GMT 1
Han lod sine fingre køre gennem sit hår og lænte sig endnu engang tilbage i stolen. "Nåh ja, i skal jo have jeres Protein ét eller andet sted fra..!" Sagde han med et skuldertræk og et smil. "... Nighti, har du det godt? Dit blik er helt slørret..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 16:37:46 GMT 1
"... Jeg har det helt fint..!" Det ville så sige at hendes sirene-gen havde det helt fint. Hun var lige ved at dåne bag over. Væggene omkring dem eksisterede heller ikke mere i fast form. Det var næsten som at se det bag et dugget stykke glas. Alle farver flød rundt, men Élan og hende selv kunne hun sagtens se tydeligt. Hun holdt sin hånd frem for sig og kunne godt fokusere på den. Var det sådan det føltes for sirener, når de var i gang med at 'udføre deres arbejde'..?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 16:45:19 GMT 1
"Hvad nu?" Spurgte han forundret og så på Nighties hånd. "Har du flækket en negl eller noget?" Han sad og betragtede hende lidt inden at han kon i tanke om noget. "Åh, mit hår!" Sagde han og slog sig selv i panden. "Argh, jeg har smidt det til at binde det op med væk - Nightie, klare du dig?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 16:55:04 GMT 1
Nightie tog sig til hovedet. Hun prøvede virkelig at tage sig sammen. Det hér var jo en elver! Hun kunne ikke dåne over en elver..! "Jeg klarer mig altid..." Sagde hun med en lav stemme der antydede en Nightie man ikke var vant til. Hun rejste sig fra stolen med bløde bevægelser og gik hen til ham, hun lod sine fingre løbe langs hans hår. Hun kiggede på ham med et tilbedende blik.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 16:58:26 GMT 1
Élan trykkede sig lidt tilbage i stolen og krympede sig lidt. Ikke fordi at det var ubehageligt - han kunne bare ikke lide tanken om at Ad'ronakk nok ikke ville være så glad for det. "Nightie. nu gør du det igen!" Han kunne ikke få sig selv til at skubbe hende væk ller noget. Det var hun alt for nuttet og køn til..! "Få hold på dig selv!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 17:16:17 GMT 1
"Jeg har aldrig haft så meget hold på mig selv som jeg har nu..." Sagde Nightie med den lave stemme igen. Hun lænede sig ind over ham og smilede noget der kunne tolkes på mange måder. Hendes hånd kærtegnede hans ansigt* mens hun lænede sig mere og mere ind til ham.
*Oh no! Spor nummer 2!! Efter dét med knapperne! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 17:21:19 GMT 1
"Nightie, lad nu vær. Tænk på Ronakk og hvad han ville syntes om dette hér." Prøvede han sig frem, selv om han ikke troede på at det ville virke på hende. Han greb fast om stolens armlæn og han vændte ansigtet væk fra hende for at forhindre hende i mere. Hvad havde den sirene dog gang i?! Han havde åbanbart godt Sirene-tække..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 17:33:52 GMT 1
"Hvad Han ikke ved, har han ikke ondt af..." Hun satte sig uden tøven på hans skød og lagde hovedet på skrå. "Du har ikke lyst til at kæmpe imod, det ved du." Hun placerede sin hånd på hans bryst kasse, lige som tidligere på dagen. Hun vidste ikke hvad hun lavede, hun stolede bare overgivent på sine instinkter. Når sirenen i hende først var kommet frem, ville det tage en hel del at få den til at gå væk igen. I mellem tiden... Ja.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 17:39:22 GMT 1
det gav et sæt i ham, og han vendte sit ansigt mod hende igen og så på hende. "Hvordan vil du have at jeg skal stå for en der er så køn som dig..?" Spurgte han desperat og så dybt ind i hendes sorte øjne. Han lagde hendes hænder på hver side af hendes hoved, og kyssede hende. Han kunne simpelt hen ikke behærske sig mere.
|
|