|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 17:47:36 GMT 1
Hun ville have smilet hvis det ikke var fordi hendes mund var tralvt optaget af noget andet. Hun fik altid det hun ville, og det var en god ting! Hun knappede sin kåbe op i et lidt for hurtigt tempo og kørte sine fingre gennem hans hår. Det var allerede bedre end noget, alle andre sirener havde prøvet. Spørgsmålet var bare; Skulle hun lade ham leve når hun var færdig med ham, eller skulle hun gøre hvad der blev forventet fra hendes races side?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 18:07:42 GMT 1
Han bar hende over til sengen, hvor han lagde hende på ryggen og buggede sig ind over hende. Han kyssede hende på kinden og lod sin hånd glide gennem hendes hår. "Hvorfor føles dette hér så naturligt..?" Spurgte han hende, selv om han ikke vidste om hun ville kunne svare i den 'tilstand' hun var i nu. "Hvorfor kan jeg ikke kontrolere mig selv, og hvorfor er min samvittighed ligeglad?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 18:36:58 GMT 1
"Sådan er det bare..." Nightie trak ham ned til sig og kyssede hende igen. Hun var lige glad med hvad Ad'ronakk ville sige til det. Han ville nok ikke forstå det, men han var jo også kun hendes forlovede... Forlovede, forlovede, forlovede. Hvorfor var der en dum, irriterende klokke der ringede inde i hovedet på hende, når hun tænkte på Ad'ronakk? Han havde ikke noget med det her at gøre! Han var selv taget afsted..! Og hvis det nu var, så kunne han bare finde en savler at have det sjovt med, og så ville de stå lige!* Hun valgte at ignorere den ubehagelige følelse af mistillid.
*Uhhh! Det er måske lidt hævn hun har gang i hér? Hm..! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 18:41:46 GMT 1
"Nightie, kan du gøre dette hér?" Spurgte han alvorligt, henvendt til at hun nu engang var forlovet. Han kyssede hende ned af halsen mens at han ventede på svar. Han ville ønske at han selv kunne styrer sig, men når hun selv bad om det, så kunne han da ikke gøre noget ved det? På den anden side: Lige så snart at hun sade at hun ikke ville have det, så ville han selvfølgelig stoppe - hvis han da kunne på det tidspunkt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 19:40:06 GMT 1
"Jeg kan gøre hvad der passer mig." Svarede Nightie kort. Der ville ikke komme noget godt ud af at diskutere det videre... Hun ville komme til at tænke over det for meget, og så ville hun ikke være i stand til at 'glemme' det senere... og så ville Ad'ronakk kunne opdage det, hvis han bestemte sig for at dykke ned i hendes tanker! "Bare fortsæt..."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 19:43:53 GMT 1
"Nej." Sagde han og smed sig på ryggen ved siden af hende på sengen. "Din samvittighed er mere åben overfor dette hér end min er. Hvis du ønsker dette hér, så må du tage initiativet." Han lagde armene ud til hver side, som tegn på at han 'overgav' sig.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 19:52:07 GMT 1
"Hvem sagde at det var noget jeg 'ønskede'?" spurgte Nightie og lagde sig ind over ham. Det var ikke noget hun 'ønskede', det var bare noget hun ville. Hun kyssede ham igen, mere lidenskabeligt end før. Nu skulle han overbevises igen..! Hvornår lærte hun, at holde op med at tøve? Lyt til dine instinkter og din natur, sirene! Var det ikke dét hun havde lært?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 19:58:17 GMT 1
Élan bandt selv båndet omkring sig liv op, og blottede sit bryst, inden at han lod hænderne glide ned over Nighties hår og kind igen. Intet under at Ad'ronakk ikke havde kunne stå for hende, efter Élans mening. Hun var en skøn pige, også selv om hun var rimelig ung. Nåh ja, han skulle nødig snakke om alder, han var hen mod de 150 år. Sådan er det med elvere: Deres barndom er ovre før de ved af det, og så sidder de ellers bare fast i den alder som Élan havde nu.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 20:13:02 GMT 1
Nightie trak sin kåbe af og smed den ned på gulvet. Også hendes bukser trak hun af, og smed dem over på en stol. Hun kiggede på ham og på hans bryst. Ville hun kunne få sig selv til at sprætte dét op..? var han selv egentlig klar over, hvad han havde placeret sig selv i, ved at gå ind til at gøre det med hende?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 20:17:55 GMT 1
Ifølge alt hvad Élan havde hørt omkring Sirener, så ville han skulle være totalt på vagt hele vejen igennem. Hvis hun gjorde det mindste tegn til at ville angribe, så galdt det om at kæmpe for sit liv. På den anden side, så troede han ikke på at Nightie ville kunne gøre den slags. og Ad'ronakk havde jo - ifølge hvad han sagde - 'tæmmede hende i forvejen'. Han så på Nightie. dejlig, det var hun.
|
|