|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 20:24:42 GMT 1
Nightie kiggede på ham med et blik der ændredes totalt. Før havde det været lidt slørret, måske forvirret men stadig tiltrækkende. Nu var det mere mørkt end normalt, dystert men sensuelt. Og... -Censur, censur, censur*
*Nanana! Tænk dig selv til hvad der sker XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 20:29:04 GMT 1
[Det gør jeg så! XD Tænke, tænke!]
Og hvad så nu? *Censur, Censur, Censur og lidt mere Censur!* XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 20:31:47 GMT 1
Så kom Bende!! ...Ej XD *Igen, censur... Også selvom det er kedeligt... Mon man kan finde noget fanfiction om det på et tidspunkt? XD* Jeg lader dem lige komme godt ind i forløbet... XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 20:36:08 GMT 1
[ Haha, det kunne man da helt sikkert!! XD Det må vi arbejde på! (Gaaarh, Bende!! O.o) ]
* Censur, Censur - nej hvor jeg haaaaader Censuuuur!! *
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 20:37:59 GMT 1
[Lovely..! XD]
*Censur, censur... Gaaab, vi sidder og keder os mens de har det sjovt, og gør noget de kommer til at fortryde..! XD*
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 20:42:24 GMT 1
[De kommer til at fortryde det a loooot! Især Nightie! XD Hvad vil hun sige til Ad'ronakk hvis han finder ud af det?! XD]
*Censur, Censur, Cens - ZzzzzzZzzZz - sur.*
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 20:48:47 GMT 1
["Det var ikke med vilje..!" Måske? XD]
Nightie børstede en fejlplaceret hårtot til side. Ved Guderne, hvor var det dog skønt! Élan var virkelig god! Hun kiggede op på ham og fulgte hans bevægelser med øjnene. Hendes arme var slynget rundt om hans nakke, men en underlig kløe var begyndt at bredde sig i hendes hænder. Var det nu..?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 20:52:53 GMT 1
Élan stoppede ikke, men holdt øjenkontakten med hende. Han kunne se det i hende. Der var noget som hun længtes efter at gøre. Det var nu han skulle være på vagt, hvis der virkelig skulle ske noget, men for en sikkerheds skyld..: "Du er skøn, Nightie." Han lagde sig ned over hende og hviskede ind i hendes hår. "Hvis ikke at Ad'ronakk elskede dig, ville jeg gøre det."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 21:13:04 GMT 1
"Det ved jeg..!" Nightie holdt ham endnu tættere ned til sig. Hvis hun gjorde noget 'alvorligt' nu, så ville hun ikke få den sidste nydelse med... "Du er..!" Hun stoppede sætningen da hun mærkede sig selv borre sine negle nogle få millimeter ned i hans nakke. En kold fornemmelse bredte sig ned fra hendes hænder, gennem armene og videre ind i kroppen.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 21:19:54 GMT 1
"Ah!" Élan Rystede på hovedet og slog hende af sig. Han lod en hånd glide over sin Nakke hvorefter at han betraktede den. Blod. han så på hende med et forundret, udfordrende udtryk. "Der kan man bare se..!" Sagde han og tørede blodet af i lanet. Han talte i et roligt tonefald, som havde en svag undertone af noget ironisk. "Nu var du skyld i at noget af mit skønne hår fik et rødligt skær..!" Han satte sig på knæ og ventede hvad hun ville gøre som det næste. Uanset hvad det var, så var han klar..!
|
|