|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 21:30:43 GMT 1
"Élan, jeg..!" Nightie kiggede på sine negle. Hvorfor havde hun..? Hvordan kunne hun..?! Hun støttede sig op i en nogenlunde siddende position, og kiggede på Élan. "Jeg mente virkelig ikke at..!" Hvad skulle hun sige til det? Hun havde jo ment det! Hun havde fået ham til at bløde! Hun lænede sig hen mod ham og kyssede hans nakke dér hvor hendes negle havde borret sig ned. Hun slikkede blodet op og lod det køre rundt i hendes mund. Det smagte bedre end noget andet... Elverblod. Og før hun kunne gøre noget ved det, satte hun tænderne i.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 21:39:35 GMT 1
Élan gispede højlydt og vred sig i smærte. Med begge sine hænder greb han Nightie om hovedet og rev hende af sig. Hun vejede ingenting - til hans fordel. Han fik slyngede hende ud over sengekanten og trak hende hen til en af senge-stolperne. Han greb ud efter en solid leddersnor der lå på et bord lidt væk, og fik bundet hendes håndled til stolpen, så hun ikke kunne gå nogle steder. Han bed tænderne sammen og ømmede sig, mens han igen greb sig til nakken. "Du er virkelig ude på at slå mig ihjæl, er du ikke?" Spurgte han mens han betragtede hende. Det havde ikke taget mere end 7 sekunder at binde hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 21:51:31 GMT 1
"Det var ikke med vilje..!" Nightie kiggede på ham med et bønfaldende blik. Hun havde virkelig ikke tænkt sig at såre ham, lige da de gik i gang. Hun smagte noget af hans blod der løb fra hendes tænder. Hun kunne sagtens have spist mere med den smag... Hun hev og sled i leddersnoren men kunne ikke få den op.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 21:57:05 GMT 1
Han kig over til en af kabinetterne der stod og trak en skuffe ud. Fra den to han to grønne håndklæder op. Det ene bandt han om hofterne, det andet brugte han til at tage tøre blodet væk med. Han mumlede et eller andet på elversprog igen, som han åbenbart havde for vane, hvorefter at han gik hen til en stol igen. Han vendte den sådan, at den stod med fron mod Nigtie. Han ragte ud efter en flaske og hældte dens blodrøde indhold op i et vinglas, hvorefter at han stilte den tilbage igen. Han satte sig i stolen og betragtede Nightie med glasset i hånden. "Hvad har sirenen så at sige til sit forsvar?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 6, 2008 22:02:06 GMT 1
Hun stirrede forundret på ham. Hvordan kunne han sidder dér, og bare lade hende være? "Det ved jeg ikke..." hviskede hun fortvivlet og kiggede ned i gulvet. Store idiot! Nu havde han fået vendt det til hans fordel!! Det var måske derfor, sirener gjorde det af med de mænd de var sammen med...
|
|
|
Post by Administrator on Apr 6, 2008 22:08:21 GMT 1
"Hmmm... Hvad kan man gøre med en bundet, hjælpeløs pige der ikke kænder sin plads?" Han smilte til hende med et glimt i øjet.* "Jeg kunne sikkert finde på en masse underholdende ting." Han drak en smule af Vinen og slikkede sig tænksomt om munden. "Var det nu også klogt det du gjorde før, lille sirene?" Han smed det blodplættede håndklæde fra sig og lod sit blik glide over hendes krop.
*: Åh nej, Nightie!! Nu har du fået ham i hans skumle humør!! XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 13:29:55 GMT 1
Det var det slet ikke..! Det vidste hun nu, men hun svarede ham ikke. Han sad bare dér og... og gloede på hende!! Det havde han altså ikke ret til! Farverne var kommet i deres rigtige position igen. Der var absolut intet sensuelt over det her sted mere... Hvordan var hun blevet så dum?! Ad'ronakk ville hade hende for det hér! Hun ville ikke kunne holde det hemligt for ham..! Hun kiggede over på håndklædet Élan havde brugt til at tørre blodet væk med. Hun havde fået godt fast...
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 14:57:23 GMT 1
Han satte glasset fra sig og gik over til hende igen. "Hvis du nu siger pænt undskyld, så kan det være at jeg slipper dig fri?" Han kyssede hendes tinding, og med en langsom - mere eller mindre truende undertone - lod han også sine læber glide over hendes nakke.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 15:06:02 GMT 1
Hun træk sig til siden. Han skulle helt sikkert ikke røre ved hende..! Ikke når han havde bundet hende fast på dén måde... "Jeg undskylder ikke til dem der ikke fortjener en undskyldning..!" Hun kiggede op på ham med en blanding af frygt og foragt. Og ham havde Ad'ronakk stolet på..?!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 16:01:40 GMT 1
"Hvad er dén nu af..?" Spurgte han og Så iriterret på hende. "Det er dig der gør mig fortræd, og så er det dig der ikke stoler på mig bagefter? Det giver da ikke den ringeste mening!"* Med en kesommelig bevægelse bandt han Nighties hænder fri og vændte ryggen til hende. Han hentede håndklædet og tørede sin nakke igen. "Nu har du med sikkerhed gevet mig mit ar nr. 2..!"**
*: Ked af at sige det, Nightie, men han har fat i noget!! XD XD **: Nogle der husker en vis sten? XD
|
|