|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 18:16:05 GMT 1
"Jeg bed dig i nakken. Du har sikkert prøvet det der var værre..!" Nightie kiggede ned på hendes håndled, hvor små røde linier løb var kommet frem. Nu ville det bare være endnu svære at holde skjult..! Det tog hende få minutter at få alt sit tøj på igen, så det sad nogenlunde som da hun var mødt op. "Spejl?" Hvor var hans 'dominans' agtige jeg blevet af, lige pludselig?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 18:24:34 GMT 1
"Det er noget andet når en teenage-pige bider mig mens jeg er optaget af visse andre ting end selvforsvar!" Sagde han iriterret og trak sit tøj på. "Hvis du havde bidt mig i halsen, kunne jeg være død..! ...Jeg ville gerne gå med kompromis med dig... Du virker ikke - med al respekt - så naiv som jeg troede at du var i forvejen, hvis jeg skal være helt ærlig..! Og nu vi snakker om det, så viker du også utrolig tolerant. Det er ret utroligt at du lader Ron se mig. Han er jo din forlovede, når det kommer til stykket..!" Han trak på skuldrende og kastede sit hår over den ene skulder.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 18:29:09 GMT 1
Nightie havde været i gang med at ordne hendes skilning, da han havde sagt det. Hun standsede midt i det hele og så sig selv gå fra 'koncentreret-om-hår' til 'ekstremt-vred'. "Se dig..? På hvilken måde 'Se dig'..?!" Hun vendte sig ikke om, det ville vel være for afslørende?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 18:32:42 GMT 1
"Hvad mener du nu med det?" Han samlede sin kofte op. Han stod i bukser, men hans muskuløse overkrop fra stadig bar. "Det er jo dig der har givet tilladelse og det hele, Så hvof - Neeeeej, Ronakk!!" Han stoppede midt i en bevægelse. "Han har da spurgt dig, ikke..? - Nej, hvor er det typisk ham!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 18:45:07 GMT 1
Nu kunne det også være lige meget! Nightie vendte sig om og pustede irriteret til nogle hårtotter, der for en gangs skyld sad godt. "Han har ikke spurgt mig om noget..!" Hun satte sig på samme stol som før og trommede med fingrene, en fast rytme ud i luften.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 18:50:11 GMT 1
Af en eller anden grund begyndte Élan at grine højlydt. Han gik hen og smed sig i stolen overfor Nightie. "hahaha, det ser ud til at i har en affere med den samme elver! Undskyld, men du må da indrømme at det er komisk. Gad vide om der er flere hemmeligheder i har til fælles..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 19:05:07 GMT 1
"Det er morsomt lige indtil jeg konfronterer ham med det..!" Mumlede Nightie og kiggede ud af vinduet igen. Havde gardinerne været trukket fra hele tiden..? Neeeej, hvor pineligt!! "... Men han begyndte før mig..!! Så jeg har mest ret til at være sur på ham..!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 19:08:49 GMT 1
"Haha, muligvis!" Smilede Élan til hende. "Men du forsøgte at høre det mere eller mindre af med en af dine forlovedes næreste venner. Du tog med, fordi at du var bange for at han skulle være dig utro, ikke? Jamen hvor ironisk kan det dog være?" Han trak noget af den blodrøde vin, og satte glasset tilbage på Bordet igen, hvorefter at han trak sin kofte på skuldrene og bildt båndet om livet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 19:26:32 GMT 1
"Jeg kan ikke fatte det. Jeg var så bange for, at Ad'ronakk ville være utro, men jeg tænkte aldrig over, at det var noget jeg selv kunnne finde på at gøre. Og nu virker det hele nærmest latterligt..!" Nightie tog sig selv i at smile. Det her var skam en alvorlig sag, selv om det var gået ud over alt der kunne have noget med realiteten at gøre. Hun kløede sig på baghovedet og satte en ligegyldig mine op.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 19:39:07 GMT 1
"Nåh ja, " Sagde han og rejste sig. "Men du ser da også ud til at kunne se det ironiske i det," Han bukkede sig ned og kyssede hende på kinden, hvorefter at han blinkede til hende. "Honey." Han gik over til Vindue og åbnede det for at få noget frisk luft ind i lokalet.
|
|