|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 19:36:25 GMT 1
"Ja ja. Jeg er klar til at smutte." Hun prøvede at forestille sig hvordan der så ud i sådan en Elver by. Hun havde jo aldrig mødt andet en én elver og 2 halv-elvere. Mon de var flinke? Eller arrogante? Eller ligeglade? Hvad vidste hun over hovedet om elvere, når det kom til stykket? At de havde lange øre?
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 19:42:59 GMT 1
Ad'mina kom gående tilbage med et virkeligt dystert ansigtsudtryk. Bag hende kom en mand der var lidt oppe i årene gående ind. Det var også ham som havde været den dag at Ad'mina og Nightie havde set Ad'ronakk til det politiske møde. "Barukin." sagde Ad'ronakk med et myndigt smil. Han havde altid det på overfor folk der var af lavere rang af ham, når det kom til tjenestefolk eller politik. "Sir Ad'ronakk." Svarede Manden med et buk, hvorefter han vendte sig mod Nightie og bukkede igen. "Lady Niphedoria."
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 19:47:42 GMT 1
Hvad var han da for fidus? Så var det nemt at forstå Ad'minas holdning til ham. Han lignede ikke umiddelbart en man ville løbe hen og hilse på, når man så ham. Eller også var det bare noget Nightie havde svært ved at forestille sig. "Hej!" sagde hun, og smilede. Hvordan skulle man måske tiltale sådan én?
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 19:54:48 GMT 1
"Et øjeblik Nightie." sagde Ad'ronakk og smilede til Nightie. Han gik med manden over i den anden side af rummet, hvor de talte lavmældt sammen, så nightie ikke kunne høre det. Flere gange gav det et sæt i manden over noget som Ad'ronakk sagde og andre gange nikkede han bare forståeligt. "Som de ønsker, sir." Sagde manden til sidst og gik tænksomt ud af rummet. Ad'ronakk så efter ham, hvorefter at han igen så over mod Nightie med et roligt smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 20:18:46 GMT 1
"... Interessant." Sagde Nightie. "Dét finder jeg heller aldrig ud af. At skulle have fat i alle mulige mennesker før man gør noget." Hun gik hen til Ad'ronakk og kiggede op på ham. "Men det er vel ikke jeg behøver gøre? Jeg er jo ikke 'adelig' eller noget alá dét"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 20:31:16 GMT 1
"Det bliver du lige så snart at vi er blevet gift." Sagde han med et smil. Han kyssede hende kærligt på kinden inden at han fortsatte. "Vi kan tage afsted hvornår det skal være. Hvis det mindste går galt, kan jeg bare sende besked. ...Endnu engang: er du sikker på dette hér? Du kan jo altid blive her mens jeg tager af sted?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 20:40:38 GMT 1
"Jeg vil gerne med, det skal nok blive interessant at finde ud af hvad elvere er for nogen." Hvad var det for noget? Adelig når de blev gift? Det havde hun slet ikke tænkt over! Så ville gå rundt og sige 'Lady Niphedoria'. Underlig tanke! Nu var hun så vant til at blive kaldt 'Nightie'.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 20:49:56 GMT 1
"Godt så... Klar?" Spurgte Ad'ronakk med et alvorligt blik. "Der sker muligvis nogle forvirrende ting, men jeg skal nok holde styr på det hele. Bare rolig." Ad'ronakk forberedte hende på at teleportere, og så skete det.
Det første der skete, da de landede på et gulv af hvide fliser var at elvere sprang frem fra forskællige steder i koridoren. 2 om Ad'ronakk, 1 om Nightie. Ham der holdt Nightie, lagde en hånd om hendes kæber så hun ikke kunne sige noget. Ad'ronakk gjorde ingen modstand, men lod sig uden at gøre noget, blive holdt fast.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 21:01:20 GMT 1
Alt det kom helt bag på Nightie. Først fik man den der uhyggelige teleportations fornæmmelse, så så man nogle hvide fliser og så blev man holdt fast! Hyggelig velkomst, måtte man sige! Men der var ikke det store hun kunne gøre ved det. Ad'ronakk havde jo sagt at hun kun måtte gøre noget, når han havde givet hende lov. Hun kiggede over på Ad'ronakk og undrede sig over at han ikke gjorde noget. Hvad skete der lige?
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:08:29 GMT 1
Endnu en elver kom gående i gangen. Han gik direkte forbi Nightie og Ad'ronakk uden at værdige dem et blik. Uden at stoppe op, gik han videre gennem korridorren. Han gjorde et tegn til elverne der holdt mennesket og sirenen fast, og de fulgte efter ham uden at sige noget. Elveren der 'bar Nightie afsted' holdt stadig en hånd omkring hendes kæber så hun ikke kunne sige noget eller skrige.
|
|