|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 21:14:18 GMT 1
Så var dét slået fast! Elver = arrogant! Nightie kiggede endnu mere forvirret på den 'nytilkomne' elver. Han var da højest uvenlig. De var de egentlig alle sammen..! Holdt de hende for munden, så hun ikke ville begynde at synge eller sådan noget? Hvem ville også begynde at synge i sådan et tilfælde?!* Det løb hende koldt ned af ryggen, da hun så hvor rene og pæne hænder den elver der bar hende havde. Ikke lige det man ville forvente af en der angreb én!
*: Sikkert en mere fornuftig sirene, der havde styr på hvad sådan en sang stemme kunne bruges til!! XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:28:30 GMT 1
Den elver der gik foran dem, så sig over skulderen, så de så hans ansigt første gang. Det var Élandir. Hans grønne øjne lyste op i det drømme-agtige lys der var her. Hans hår virkede meget mere hvidt i det. Han så ikke på hverken Nightie eller Ad'ronakk, men han chekkede gangen for om der skulle være andre til stæde. Han vendte sig fremad igen og de gik videre. Hele tiden så Élan sig rundt for at sikre sig at der ikke var andre.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 21:32:42 GMT 1
Utroligt! HAM! Det burde hun ha' regnet ud! Han skinnede langt væk af arroganthed! Hvordan kunne en som ham, have sådan noget hår?! Det gik imod alle regler, gjorde det så! Og hvorfor chekkede han gangene hele tiden? Var det her ikke planlagt?
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 21:42:00 GMT 1
Nightie og Ad'ronakk blev lukket ind i et rum sammen med Elvernes Flamme, og døren blev lukket solidt bag dem. Elveren tod sig tænksomt til hovedet, hvorefter at han så op og hen på Ad'ronakk. "Hvad laver i her?!" Spurgte han bebrejdende. "Hvis i bliver fundet hér er vi alle 3 dødsdømte!" Han gik over til de vinduer der var i rummet og lukkede dem forsvareligt til med hissige bevægelser så man ikke kunne se ud. Rummet var meget lyst og meget rummeligt. Åbenbart stedet hvor Elveren brugte meget af sin tid. Der stod en seng, et bord, reoler, kabinetter og i hjørnet stod noget med et hvidt lagen over. Der blev ret dunketlt da elveren lukkede lyset ude.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 21:52:44 GMT 1
Havde lyset sadig været der, havde det sikkert set hyggeligt ud. Men nu virkede det hele mere mørkt. For ikke at tale om ordet 'dødsdømt', der heller ikke lød videre tiltrækkende! Nightie kiggede op på Elvernes Flamme men sagde ikke noget. Hun havde ikke lov til det, og anede ikke hvad hun skulle sige til ham.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 22:03:51 GMT 1
Elveren knipsede med fingrene og sterrinlys der stod overalt blev tændt og lysnede det hele en hel del op. Han stoppede midt i en bevægelse, hvorefter at han pegede på Ad'ronakk med en tænksom mine. "Du har klippet dit hår!" Ad'ronakk smilte roligt til ham hvorefter at han gik hen og satte sig i en stol. Han sendte et blik til Nightie der sagde at hun også gerne måtte sætte sig, og at hun godt måtte kigge op. "Det klæder dig..." Sagde Elveren stille, hvorefter at han gik hen til døren og lagde sit hoved på mod den for at lytte om der var andre. "Du ser yngre ud." Han dregede nøjlen om og gik ind i midten af rummet igen. "Det var også det første jeg tænkte da jeg så det." Sagde Ad'ronakk med et roligt smil. Elveren virkede utrolig overforsigtig med altig. Han hastede rundt og chekkede alting.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 22:10:17 GMT 1
"..." Hvad andet var der at sige? Det var egentlig mere roligt end hun havde regnet med. Elvernes Flamme virkede så arrogant som altid, men det kunne ha' været værre. Og så længe Ad'ronnak var der, gik det jo nok. Hun fandt også en stol og satte sig. Så længe der ikke var nogen der hen vendte sig til hende, var det helt i orden.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 22:21:59 GMT 1
"Og du har pircet dit øre endnu en gang..?" Sagde Ad'ronakk og hævede det ene øjenbryn. "Ikke frivilligt..!" Mumlede elveren og satte sig i en stol så de 3 dannede en trekant. Han lod sin hånd glide over sit øre hvor to guldringe sad. "Den nye er en lokaliseringsring, som min Hersker åbenbart mente at jeg burde have." ".. Din mester kan se os?" Spurgte Ad'ronakk overresket. "Nej." Svarede han og hvilede sit hoved i sin hånd. "Min hersker ved ikke hvem jeg er sammen med, eller hvad jeg siger, men ved at jeg er i denne bygning i præcis dette rum." Ad'ronakk nikkede tænksomt. Der var stille lidt, hvorefter at Elveren så på Nightie. "Hvad skylder jeg æren?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 22:28:59 GMT 1
Nightie kiggede stadig forundret på øreringen. De elvere var ikke helt dumme..! "En samtale om, om der er noget vi kan gøre ved den kommende krig." Sagde hun på den mest myndige måde hun kunne. Hvis der var et tidspunkt hvor hun blev nødt til at ligge det humoristiske på hylden, så var det i situationer som denne*.
*Hvem vil måske være sjov når ens forlovedes eks er på banen, huh? XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 22:34:45 GMT 1
Élan så forundret på hende. "Mig?" Han begyndte tænksomt at sno noget af sit lange, sølvhvide hår* om sin finger. "Hvad kan jeg gøre? Min hersker holder mig i utrolig kort snor her for tiden. Ringen er den mindste form for overvågning der er sat igang på mig. Hvis jeg forlader dette rum, bliver der slags taget andet i brug. Jeg har spioner i hælene overalt og jeg ved, at hvis jeg er væk fra slottet, så sidder min hersker og overvåger mig. Ét forkert træk og jeg er færdig..!" Ad'ronakk nikkede igen med sin tænksomme mine.
*: Det dér med hår igen! XD Nightie; Watch Out!
|
|