|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 15:32:51 GMT 1
Ja, okay, godt nok. Det var vel spionering der ville noget! Så kunne end ikke Agent 00-Nightie holde sig skjult*. "Der må da være noget vi kan gøre..!" Nightie kiggede over på Ad'ronakk. Havde han ikke tænkt sig at sige noget? Hun begyndte at fokusere på hans hår igen. Han havde noget dejligt hår... Dumme elver med dejligt hår! Hvis han ikke snart holdt op ville hun ikke være i stand til at holde fokus meget længere.
*wtf?! Hvem tænker sådan noget på et tidspunkt som dette?! I hvert fald ikke mig! XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 15:42:37 GMT 1
"Hvor stor er elvernes styrker?" Spurgte Ad'ronakk tænksomt uden at se op. "Jeg ved det ikke endnu." Sagde Elveren og virkede næsten irriterret på sig selv. "Jeg er afskåret fra alting hér. Jeg har ikke hørt nyt fra hæroptællingen meget længe. Men min egen personlige styrke er på 2.000." Ad'ronakk nikkede igen, hvorefter at han så hen på elveren igen. "Jeg kan ikke undgå at være nysgerig, som vi elvere har som vane." Sagde han og så over på Nightie igen. Han satte det hår han havde sidet og snoet om sin finger om bag sit øre, og fandt noget nyt at lege med. "Hvorfor er du med?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 15:50:47 GMT 1
Den lille tåge der havde været der* forsvandt og Nightie genvandt kontrollen. "Fordi jeg vil have den krig stoppet! Eller I det mindste prøve på det... Og fordi det her møde egentlig var mit forslag, og fordi Ad'ronakk spurgte om jeg ville med." Så langt så godt, hun havde ikke haft nogen 'impulser' til at gøre noget skørt. Det gik helt fint. Hun foldede sine hænder i skøddet.
*: Fra Nightie's synsvinkel, altså! XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 16:03:41 GMT 1
"Krig..." sagde han lavt og så tænksomt på hende med et smil. "Vil vi ikke alle have det stoppet?" "Hvis bare at jer elvere ikke havde..!" mumlede Ad'ronakk men Élan brød ind. "Du ved udemærket at det var jer mennesker der startede det hele." De sukkede begge to opgivende og himlende med øjnene. De havde diskuteret dét utallige gange.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 16:19:12 GMT 1
Hva' dæælen? Havde han lige smilet til hende?! Det var faktisk ret komisk at sidde og se de to på den måde. De mindede måske lidt om hinanden? Naaaah, jooooh! Nightie smilede kort, glemte helt at være alvorlig. Hun opdagede det og klaskede sin ene håndflade mod panden.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 16:26:31 GMT 1
"Insekt?" spurgte Élan med et smil. "Enten dét, eller også fik hun en åbenbaring igen..!" Sagde Ad'ronakk og smilte også. De lo begge to lidt, hvoefter at de igen lænte sig tilbage i deres stole. "Det er længe siden at vi har siddet sådan her..." Sagde Ad'ronakk stille og lænede sit hoved i en hånd. "Alt for længe." Sagde han og begyndte at lege med noget af sit sølvhvide hår igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 16:42:40 GMT 1
Oooo nej! Ikke det igen! Én ting var, når det var hendes hår der blev nusset. Så blev hun helt 'Tåge, savle, tåge osv.' agtig. Men nu var det jo HANS hår! Hvorfor påvirkede det hende?? Hvis alle mulige med lækkert hår gik rundt og gjorde hende svag, så ville hun altså komme i problemer! Men hun gloede bare videre på håret. *Tåge, tåge* XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 16:47:23 GMT 1
"Du er jo helt væk igen." Sagde Ad'ronakk og smilte til hende. "Vidste du at Sirener og elvere faktisk er beslægtede?" Spurgte Élan mere eller mindre alvorligt Ad'ronakk. Han lod sin hånd køre ned langs sit hår over sit baghoved*. "Nej?" Sagde Ad'ronakk forundret og hævede det ene øjenbryn tænksomt.
*: Muhaha!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 17:43:09 GMT 1
Det kunne Nightie dog godt forestille sig at de kunne. Specielt med dét hår! Det var over-wow-agtigt af ikke-sirene hår at være! Det hele tågede nu. Det var nærmest lidt ligesom i drømme, men ikke skræmmende. Bare sensuelt. Det gav stedet et mere eksotisk udseende, selvom det var mere eller mindre i mørke farver.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 17:49:26 GMT 1
"Men de sidste hav-elvere er lige døde, så ledet imellem de to racer findes ikke længere..! En skam." Han smilte til nightie igen mens han sagde. "Du kunne ligne en havelver til forvæksling, alt efter hvad der står i bøger. Hvis bare du havde ørene til det. Nu da du ikke har en hale, så kunne du ellers sagtens går for det."
|
|