|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 17:55:04 GMT 1
Og væk med farverne igen..! "Seriøst?" Nightie tænkte sig lidt om. Hvor meget vidste hun om 'havelvere'? Hun havde da hørt om det før, mente hun. Mon ikke de kvinder der havde passet hende selv og de andre som små, havde snakket om det? Joo..! Hm... Nårh jo! De dér legendariske nogen, som de havde fortalt historier om! Det var rigtigt! "Mener du det?" Fra du hun kunne huske, var det noget af et kompliment at få! Men nu havde hun heller aldrig mødt en sirene uden hale, så!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:00:37 GMT 1
"Helt sikkert." Sagde han og smilte til hende. "Ikke for noget, Ad'ronakk, men du har været heldig." Sagde han og hentydede til deres forlovelse. "Det har i begge to..!" Han rejste sig og gik hen til vinduet, hvor han lukkede lyset ind igen. Uden for vinduet var der de smukkeste skove, søer og floder, ind til at de endte op i en bjerjkæde langt borte. Der lå sne på de øverste af dem. Der var et mærkeligt drømmeagtigt lys over helle dette hér sted.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 18:09:25 GMT 1
Nightie smilede. Elvernes Flamme havde lige komplimenteret hende igen..! (Tag dén, Savlere! XD) "Hvor er det... Flot!" Hun rejste sig fra stolen og gik hen mod vinduet, men på halvvejen kom hun i tanke om det med at Élandir blev udspioneret, så hun holdt sig tilbage. Hun havde ikke set en udsigt lignende i lang tid. Søer og floder virkede nærmest fremmede for hende. Hun havde ikk været i 'rigtigt' vand, siden Ad'ronakk havde taget hende ind i den der illusions ting. Hun holdt en hånd frem, som for at røre ved det.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:14:53 GMT 1
Elveren smilte til hende som tegn på at hun ikke skulle være bange for noget. Det samme gjorde Ad'ronakk. "Dette hér er mit fængsel..." Sagde Élan stille og lænte sig ind over vinduet. "Det er over 4 år siden jeg har været på den anden side af de bjerge af min egen vilje..." Han satte sit hår* om bag det øre hvor de to guldringe sad.
*: Jeg bliver jo næsten nød til at skrive om alt han gør med sit hår, nu da Nightie er så vild med at vide det. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 18:24:39 GMT 1
Hun lagde hovedet lidt på skrå og gik helt hen til vinduet. Næsten lænede sig ind mod det, for hvis hun gjorde det helt ville hun ligne elveren liiidt for meget. Hvis hun ikke skulle afsløre sin svaghed helt, blev hun nødt til at tage et andet fokus. Hun kiggede over mod bjergene Elveren havde snakket om. Over 4 år? Seriøst! Hvad var det for en mærkelig person der ville afholde andre fra at gå der hen af fri vilje? Det var sikkert utroligt flot der ovre! Hun kiggede over på de to guldringe. Ret genial måde at 'gemme' sådan en spion-ting...
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:33:52 GMT 1
"Er du facineret af det?" Spurgte Elveren med hensyn til udsigten. "Du har nok aldrig været inden for elvernes grænser før... Det er enlig sjovt. Man siger jo at Sirener og elvere ligner hinanden i deres væremåde og traditioner. Men der er vel også elvere i hovedstaden." Han vendte sig rundt så hans hår ubevidst flagrede forbi ansigtet på Nightie*. Han lændte sig med rybben til vinduet i stedet.
*: Muhaha!! XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 18:37:29 GMT 1
"Ikke kun af det..." Sagde hun lavt uden at tænke over hvad der kom ud af munden på hende. Næste gang hun fik det hår i hovedet, ville hun forlange at få en hårlok med hjem som souvenir!
(Denne post er kun kort fordi jeg vil se hvad Ad'ronakk og Élandir siger til det hun sagde! XD)
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 18:40:46 GMT 1
Det gav et sæt i Élan og han så forundret på hende. Ad'ronakk så ud som om at han var ved at falde af stolen, men holdt no balancen aligevel. "Hvad sagde du? Jeg tror at jeg gik glip af noget dér." Sagde Élan med et venligt smil, og ville åbenbart have bekræftet hvad han havde hørt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 26, 2008 20:03:58 GMT 1
"Jeg..! Jamen! ...Hov!" Nightie kiggede over på Ad'ronakk og tilbage på Elvernes Flamme igen. "Jeg sagde bare... At det ikke var det eneste der facinerede mig..." Totalt pinligt! Hvorfor i alverden havde hun ikke holdt sin mund, for en gangs skyld?! Ad'ronakk havde selv sagt at hun ikke måtte komme med sådan nogle ting!!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 26, 2008 20:10:10 GMT 1
Elveren stod og så lidt på hende, hvorefter at han begyndte at grine lidt og så over på Ad'ronakk. Ad'ronakk var virkelig blevet rød i hovedet, og han lignede stadig væk én der godt kunen finde på at falde ned fra stolen hvornår som helst det skulle være. "Det tager jeg som et stort kompliment." Sagde Élandir med et smil. Han lagde kort sin hånd på Nighties kind, hvorefter at han gik hen og satte sig igen.
|
|