|
Post by Niphedoria on Aug 28, 2008 21:18:39 GMT 1
"Tak, tak." Nightie smilede til ham og lagde en hånd på sin mave. Hvis det var tydeligt, så måtte hun snart få skaffet sig noget tøj der gjorde det mindre tydeligt. "Ad'ronakk er også vildt glad for det. Han ser frem til at få endnu en lille klon." Hun grinede lidt ved tanken af de tre ad'er; Ad'ronakk, Ad'neko og Ad'et-eller-andet.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 28, 2008 21:22:36 GMT 1
"Jeg synes bare dte virker så vildt på en måde... er du sikker på at du er gammel nok til at kunne klare det? Jeg tvivler på ingen måde, på dine evner, men hvor gammel er det du er? 14 - 15? Måske 16? Det er et enormt pres, ansvar du vil blive udsat for.. og et helt andet liv...!" ... Der var ikke meget andet at sige..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 28, 2008 21:33:51 GMT 1
"Du har ret, og jeg har også tænkt en masse over det, siden vi fandt ud af det. Jeg er kommet frem til, at det både er skræmmende og fantastisk." Hun samlede atter kåben lidt tættere ind til kroppen. Den sne var kølig..! "Men nu må jeg bare lade det ske, ikke? Lige meget, hvordan jeg så har det med det, når det virkelig sætter i gang. Og Ad'ronakk er så ekstremt glad for det..."*
*:woot? is our little siren having second thoughts? I hope not. O.o
|
|
|
Post by Administrator on Aug 28, 2008 21:45:39 GMT 1
"Det er i hvert fald lidt sent at bakke ud - ked af at sige det." Ad'mina smilede forlegent til sin blå veninde og lagde en arm om hendes skulder. "... Jeg får aldrig min kappe ren igen. Den gamle las!" Hun hev lidt op i den dyre kappe som var helt hvid af sne. "Vi må få købt os noget nyt tøj på et tidspunkt, Nightie!" Hun smilede over til Enedar. "Så kan vi jo altid slæbe dig med, hvis det er!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2008 19:41:35 GMT 1
"Åh ja! En tur på markedet, bare os tre! Genial idé! Det er sååå længe siden, vi sidst har gjort det." Nightie smilede over hele hovedet. Nyt tøj og noget tid sammen med sine venner. Det havde hun ikke haft tid til, på det seneste. Men nu var der intet der skulle holde hende væk fra hendes egne planer. Brylluppet var overstået, så hun måtte trækkes med Ad'ronakk nu. Ikke flere dramatiske hændelser på dén front.* "Hvornår er jeres kalendre frie?" spurgte hun og havde allerede planer i hovedet. Hendes skema så sådan ud: Alle dag - FRI!
*: Ja, sikkert! Bloody optimist. xD
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2008 20:47:40 GMT 1
"I hvert fald i dag!" sagde Enedar. Han smilede let. "jeg vil meget gerne med jer, det kunne da være hyggeligt!" Han samlede sin bue og pilekogger op og smed det over ryggen. Koggeret var flot udsmykket med lange strimler i grønne og sorte farver. "Skal vi gå, de damer?" Han lavede en latterlig kavaler armbevægelse og synes selv det var noget så morsomt! (XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 31, 2008 10:44:57 GMT 1
"Jeg har nogle medicin-teoritimer hos Éonar tilbage i hovedstaden her i aften, men ellers er alt fint." Ad'mina smilede træt til dem. Det dér kommende regent-halløj var faktisk ret stressende ind imellem. "Jeg skulle egentli have en fægte-time hos Cáran senere i dag også, men jeg kontakter ham bare og rykker det."
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 2, 2008 18:46:52 GMT 1
"Og jeg har heller intet, jeg skal nå." Nightie kiggede glædestrålende på både mennesket og halv-elveren. Hvor lang tid havde hun kendt dem nu.. Et år? Lidt mere? Betød det noget, what so ever? "Så det er noget vi gør nu?" Spurgte hun og fortsatte sit gigant smil. Ihh, på markedstur med Ad'mina og Enedar - dejligt!
|
|
|
Post by Administrator on Sept 4, 2008 15:02:06 GMT 1
"Gerne!" Ad'mina hoppede op på ryggen af Enedar fordi at han et kort øjeblik var faldet hen i en tåge af ikke at reagere på noget som helst. "Er vi så på vej?"
"Undskyld mig?" Ad'ronakk vinkede til en blå person der gik forbi ude på gangen. "Du må være Marantiké, har jeg ret?" Han vinkede personen ind til sig i salen og smilede broderligt til ham. "Det er en ære endelig at møde dig! ...Élan hvad laver du henne ved vinduet?" Élan rev det tranceagtige blik til sig og vendte sig om da han hørte sit navn blive nævnt. "Hm? Oh my, endnu en blå person, hvor fornemt!" Han gik hen og rakte sin hånd frem mod Mara. "De kan måske kende mig igen? Forloveren?" Inden da havde han stået og kigget ned på 3 personer udenfor, men specielt den blå af dem. Det måtte han indrømme - han var helt væk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 4, 2008 21:26:14 GMT 1
"Totalt!" Nightie huskede på, at hun forresten også, måtte lede efter nogle flere af de sorte knappe, til hendes kåbe. De kunne vel findes på markedet, et sted. Der var jo så mange ting..! "Enedar, er du helt vågen?" Spurgte hun.
"Åh ja..!" Maratiké smilede høfligt til dem begge. Elveren kunne han lige huske, som en del af ceremonien der havde forvirret ham. Først havde der været en sorthåret fyr, men så var det lige pludselig elveren. Og manden der først havde snakket til ham, var straks nemmere at genkende - Både af rygte og udseende. Så dette var Ad'ronakk, helt tæt på. "Ad'ro-" Ehm, nu skulle han tiltale ham pænt, ikke? "Sir Ad'ronakk-" rettede han hurtigt. "I lige måde, det er også en ære at møde dem og deres og min søsters ven.*" Han tog elverens hånd og hilste.
*: Nightie har måske omtalt Élan som en ven, når hende og Mare har snakket?
|
|