|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 13:50:37 GMT 1
"Jeg beklager min begrænsede viden omkring hav-livet, men det må være det emne du finder mindst literatur omkring." Élan så sig lidt omkring med sit elver-blik, hvorefter at han rettede blikket opaf. "Men det må du fortælle mig mere om." Han hævede stemmen betydeligt og råbte op mod en altan i paladset. 1 eller 2 etager fra jorden "Ronakk! Gidder du lige at hjælpe her?!" En mand kom til syne i altandøren og det viste sig at det var Ad'ronakk. Han havde en hel bunke papirer under den ene arm. "Hold op med at råbe på åben gade!" råbte han tilbage til elveren, komisk nok.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 15:58:28 GMT 1
"Hvad sker der for det her..?" Mumlede Mara med et grin til sig selv. Sådan to der stod og råbte til hinanden. Det måtte virke lidt underligt for de andre der gik rundt omkring hér. Eller måske var de vant til det? Det var måske en almindelig ting for landvæsner? Det vidste han ikke noget om. Ind til videre stod Mara og gloede lidt op mod Ad'ronakk, så på elveren og nu de folk der passerede dem, som gloede tilbage. Og sådan vandrede hans blik rundt i ring.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 16:17:57 GMT 1
"Hvor har du gjort af din forlovede?!" Élan råbte op til sin ven. "Du har ikke gæmt hende under dit skrivebord eller noget igen, vel?!" "Ti stille, elver!" Hvæsede han rødmende tilbage. "Jeg skal nok finde hende til jer!" "Du behøver ikke at tage dig racistisk ud." mumlede Élan ophøjet for sig selv, men smilede så til Mara i stedet. "Nå, klar?" På trods af knægtens forvirrede ansigtsudtryk lagde han en hånd på hans skulder, og så forsvandt benene under dem. Ad'ronakk teleporterede dem igen*.
*En administrator kan dog kun flytte personer som de ikke rører ved, hvis de selv kan åbne deres sind op og selv vil. Hvilket Élan tilfæligvis kan.
Denne topic er låst. Fortsættes et andet sted.
|
|