|
Post by Administrator on Sept 11, 2008 21:23:52 GMT 1
Ad'ronakk løftede sit ene øjenbryn og så på ham med et smil. "Du er godt klar over at det slider på dine knogler, ikke?" "Lad fisken, Ronakk!" Élan storsmilede og skævede over til mennesket. "Tænk hvis du pludselig havde en hale. Sjov tanke, huh?" "Se, det sker først den dag at du for vinger." Han smilede drilsk til Élan. "Se det ikke som en umuelig ting - måske er der gæmt en engel inderst inde, hér?" Han smilede og slog sig selv på brystet. "Hvad så med din tilstædeværelse blandt mennesker, Mara-boy? Er du blevet overfaldet af nogle kvinder ind til videre?" Han virkede oprigtigt interesseret.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 17, 2008 20:37:14 GMT 1
"Ikke endnu, sådan helt rigtigt. Eller jo, én." Inde i Maras hoved kørte en diskussion med ham selv, om han burde nævne Miranna*, eller ikke, eller alligevel, eller måske, eller hvad. For hun kendte jo Ad'ronakk og Nightie**, så det var ikke den bedste idé at nævne hende, for Ad'ronakk og ham.. Élan?. "Jo, en halvelver kvinde, faktisk." Han smilede lidt. Han kunne godt fortælle noget om hende, bare undlade at sige hendes navn. Hvor smart!
*: Oh no! Hende igen!! XD XD **: Oh indeed!!
|
|
|
Post by Administrator on Sept 17, 2008 20:42:41 GMT 1
"Det tænkte jeg nok!"* Élan pegede på ham med en finger som bekræftede hans egne tanker. Ad'ronakk smilede til Mara. "En halvelver?" Han drak noget mere af sin vin. "Hvor hyggeligt. En af bogerne?" "Det kan da være ligemeget, Ronakk!" Elveren vippede tilbage på sin stol. "Halv elver? God stil - elver er altid godt!**"
*: Nå, så det gjorde du? XD **: What the..? Er det hans egen mening eller en selvglad kommentar? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 17, 2008 21:12:58 GMT 1
"Det må jeg lade jer bestemme. Jeg aner ikke om der er forskel på sådan noget." Mara glattede en krølle i hans hår ud, med en enkelt håndbevægelse over det. Ret godt gået af Élan, sådan at feje spørgsmålet fra Ad'ronakk væk. Mara vidste jo ikke, hvor meget Ad'ronakk vidste om Miranna og alt det. "Men hun virkede meget flink, det gjorde hun, helt sikkert."
|
|
|
Post by Administrator on Sept 17, 2008 21:35:29 GMT 1
"Det gør mange kvinder." Élan løftede informativt sit ene øjenbryn. "Normalt er landjordens kvinder mere imødekommende end mændende er. Især når det gælder mennesker." "Nu skal du ikke sidde og fornærme mig!" Bed Ronakk, men rystede så smilende på hovedet. Elveren ragte papiret tilbage til mennesket og sagde alvorligt "Det lyder fint, endda med pæn håndskrift og det hele, men jeg har sagt til dig at du ikke skal fortælle nogle hvordan det står til med mig! Mindst af alle min dronnings egen rådgiver. Det ender bare helt galt!" Ad'ronakk trak på skuldrende, krøllede papiret sammen og kastede det over skulderen med et skævt smil. "Jamen så er det det 4. brev på 2 dage jeg ignorere, fint nok."
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 17, 2008 21:51:12 GMT 1
"Meh? Er det noget med krigs-elver-had halløjet?" spurgte Mara og kiggede efter papiret. "Jeg hørte godt nogle snakke om det, i går. Noget underligt noget. Nogle af dem snakkede også om nogle rygter om, at Nightie havde råbt et eller andet ad dig, dagen for brylluppet." Han rystede lidt på hovedet.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 18, 2008 19:19:24 GMT 1
"Råbt?" Ad'ronakk så forvirret fra sirenen til elveren. "I har da vel ikke været oppe at skændes eller noget?" "Nej, det kan man ikke sige." Til sig store fortvivlelse rødmede Élandir pludselig kraftigt, som han altid gør når han går i panik. "Måske bare løse rygter..?" "Der er altid et gram af sandhed i byfolkenes rygter, her i byen." Sagde Ad'ronakk højtideligt. "Marantike, hvad blev der råbt, ved du det?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 18, 2008 19:51:13 GMT 1
"Noget med at hun elskede ham, eller han elskede hende. Jeg er ikke sikkert, men jeg tror det var noget i den retning." Mara kiggede en anelse forvirret fra mennesket til elveren. Hvaaa', havde han sagt noget forkert? "Det var ikke noget jeg tænkte videre over, altså, for det kan jo ikke passe, vel? Nightie ville ikke ha' giftet sig med dig, Ad'ronakk, hvis hun ikke var helt sikker på sine følelser. Det ville ikke give nogen mening. Det er nok bare nogen der har misforstået et eller andet."
|
|
|
Post by Administrator on Sept 20, 2008 11:22:43 GMT 1
"Det håber jeg da godt nok ikke..!" Ad'ronakk så forlegent på Mara. Elandir var ved at blive kvalt i sin rødvin. Ad'ronakk så på ham med et skævt smil. "Er det ikke bare det mest urealistiske du har hørt længe?" Élan undgik dog hans blik og rødmede så meget som aldrig før. "Det tænkte jeg nok." Smilede mennesket som havde taget det som et 'jo'. "Ind imellem er Vindarrioanerne*ikke helt kloge."
*: Mennesker fra Vindarro?
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 21, 2008 12:16:02 GMT 1
"Den eneste grund til at jeg hørte efter, var at det handlede om Nightie. Men det er godt at vide, der ikke er hold i rygterne." Smilede Mara og lænede sig lidt frem. "Men jeg tror det er på tide, jeg finder Nightie og ønsker hende tillykke. Jeg har nemlig planlagt en masse, som jeg skal se i Vindarro, inden jeg svømmer hjem ad." Han rejste sig og gjorde mine til at gå.
|
|