|
Post by Administrator on Sept 21, 2008 12:28:16 GMT 1
Élan sprang op og smilede stort. "Lyst til selvskab?" Han lagde en arm om skuldrende på Mara. "Mennesket, hér, keder mig til døde, alligevel." Han gjorde et nik mod Ad'ronakk. Der så iriterret, men venskabeligt, tilbage igen. Han bladrede lidt rundt i papirerne på bordene, mens han sukkede træt. Elendige papirarbejde. "Kan du se hvad jeg mener?" Mumlede Elveren til Mara. "Politik, politik, politik - nogle gange tror jeg næsten på at hans forstand aldrig holder et hvil!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 21, 2008 13:22:40 GMT 1
"Ja, okay. Du kommer bare med, så. Men dig, Ad'ronakk. Du er sikker på du ikke vil med?"Spurgte Mara og skævede lidt til Élans arm. Ikke noget han var vant til, sådan at blive.. ja. Men det var helt i orden. "Vi skal også have fundet hende, hun kan jo være over det hele. Kan administratorer spore folk, eller?"
|
|
|
Post by Administrator on Sept 21, 2008 13:30:35 GMT 1
"Nej, det kan vi ikke." Ad'ronakk smilede til Mara. "For at spore folk skal vi bruge en fortryllet genstand der følger personen. F.eks. en ting man smuler i personens lomme eller en ting der permanens sidder på dem. En fastlåst ørering for eksempel. Det er en helt almindlig proses for troldmænd at bruge." "Tal ikke om det!" Élan skar en grimasse af tanken. "Min øreflip bliver sikkert aldrig hel igen!" "Hold dog op med at brokke dig." Ad'ronakk lænede sig tilbage i stolen med et par papirer i hænderne. "Gå i bare afsted. Sidst jeg fornemmede* Nightie var hun ved porten."
*: Fornemmede? Så han kan godt sporer en smule? Eller har han sat noget på hende? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 21, 2008 19:49:09 GMT 1
"Jamen sagde du ikke lige.. -" Mara så lidt skræmt og småforvirret på Ad'ronakk, men valgte ikke at spørge mere ind til det. "Nå, porten. Fint nok, så går vi derhen." Han drejede hovedet og kiggede op på Élan. "Du ved hvor 'porten' er? For det gør jeg ikke!" Han vendte sit blik tilbage på Ad'ronakk og stak sin hånd frem som hilsen. "Så snakkes vi nok, på et senere tidspunkt?"
|
|
|
Post by Administrator on Sept 21, 2008 20:14:45 GMT 1
Ad'ronakk tog hans hånd og smilede venligt. "Du er altid velkommen, Marantiké." "Ja, det er mere Hale/ben problemet der er et problem, har jeg ret?" Elan viste sine tænder i et smil og trak ellers Mara hen til døren. "Er vi gået? Lad nu ikke politiken dræbe alle dine hjernescæller, Ronakk." Ad'ronakk himlede med øjnene og fordybede sig i papirene igen. Elan lukkede døren efter dem og begyndte at vise vej hen af gangen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 13:49:28 GMT 1
"Haha. Det må være stressende at styre sådan en by. Alle de mennesker og ting man skal tage stilling til. Ad'ronakk er ret klog, er han ikke?" Spurgte Mara mens de gik, og han endnu en gang tog sig selv i at glo rundt på gangen. Han kunne slet ikke finde hoved eller hale i landvæsnernes form for udsmykning eller kunst eller noget. Men det var kønt! Meget kønt.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 13:56:25 GMT 1
"Klog, stærk, atraktiv," Élan trak på skuldrende. "Spørgsmålet er hvad han ikke er. Du vil ikke vide hvor mange kvinder der er ved at dø af misundelse til din søster over ham. Nogle af dem ville med glæde skære deres egen arm af for at være hende, forstår du." Han drejede ned af en vindeltrappe og ud i en enorm sal som de begge begyndte at gå tvers igennem. Elveren kløede sig tænksomt i sit hår og satte det om bag det ene øre, sådan at det blodige øre kom til syne. Ikke fordi at han gjorde det bevidst - egentlig ville han helst skjule det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 14:01:24 GMT 1
"Skære deres arm a- AV FOR DEN DA! Hvad er der sket med dit øre?!" Mara stod stille og pegede febrilskt på Élans øre. Det måtte da gøre ondt!! Avavavavavavvav! Og så gik elver-fyren bare rundt og lod som ingenting, hvad skete der for det? "Det gør ondt bare at glo på..!" Mumlede han, mens han fortsat pegede.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 14:13:55 GMT 1
"Hvad skal den pegen nu til for?" Élan smilede venligt til Mara og lagde ellers forsigtigt en hånd op til øreflippen hvor at ringen havde siddet. "Jeg rev en ring ud, men den sikring der var på, sørgede ligesom for at en 3.del af øret 'faldt af'." Elveren stoppede op så at hav-fyen kunne måbe færdig. "Tro mig, det har været værrer! Elvere har et talent for at heale sår hurtigere end andre racer. Ingenting at være bekymret for." Han smilede sit venlige, charmerende smil for at køle Mara lidt ned.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 16:12:58 GMT 1
"Jamen hallo! Det er jo helt.. Bvadr..!" Mara rev blikket fra øret. Det ville bare blive for meget at se på. Sådan et øre så man godt nok ikke lige hver dag. "Men jeg skal nok lade være med at kommentere videre på det. Det er ikke helt fantastisk, at have én til at stå og råbe op om sådan noget." Han skuttede sig en sidste gang og smilede så. "Vi går videre?"
|
|