|
Post by Administrator on Aug 2, 2008 23:32:03 GMT 1
Ad'ronakk gav et fornermet ryk med hovedet og stirrede ned på hende med et undrende blik. "Den tanke hørte jeg godt!" "Ikke læse tanker mod folks vilje." Mumlede Elan uopmærksomt fra siddelinien. Åbenbart noget som han altid havde forsøgt at banke ind i hovedet på mennesket. "Pas på eller jeg begynder at blive mobset." Han lænede sig ned og kyssede Nightie på den ene tinding, inden at han igen smilede til hende. "Hold da op, Nightie!" Udbrød Ad'mina og stirrede på Nighties tallerken. "Du har rent faktisk spist det hele!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 2, 2008 23:53:38 GMT 1
"Du skal i hvert fald ikke lege rundt inde i mit hoved! Totalt syg interesse!!" Hun kiggede vredt på ham. Nu skulle han også til at være, uhhh den store tankelæser mand, uhhh skræmmende. Hun vendte sig mod Ad'mina, mere overrasket end vred. "Siger du at jeg spiser for meget..?!" Meget skulle man finde sig i, fra de landvæsner. Intet under overhovedet, at de andre sirener havde så tralvt med at udnytte og slå dem ihjel, lige så snart de fik fat i dem..!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 2, 2008 23:58:37 GMT 1
"Du er faktisk utrolig sød når du er vred!" Nogen pjuskede op i Nighties hår, og hvis hun så op, ville hn stirre lige ind i elverens grønne øjne. Han havde åbenbart rejst sig, "Lad mig gætte - nu bliver du fornærmet, fordi at jeg har ødelagt din frisure, som alligevel altid sidder som den skal?" Han blinkede drillende til hende og gik så videre hen til en reol lidt væk. "Åh, nu er jeg med!" Ad'ronakk smilede stort og satte en finger på maven af hende. "Overfør nu ikke al den dårlige karma til barnet, vel?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 3, 2008 10:51:33 GMT 1
"Hva'? Hvis der er nogen der overfører dårlig karma til nogen, så er det den der overfører det til mig!" Sagde hun og kiggede ned på hans finger. "Det er uhøfligt at pege..!" Hun prikkede til hans hånd og gav sig derefter til at rette på sin frisure. Måske havde de ret, men de skulle stadig ikke rode med hendes hår! "Det er ikke at smile ad, Ad'ronakk! Det er ikke spor sjovt." Hun skød sin underlæbe frem og så rigtig mobset ud.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2008 10:03:25 GMT 1
"Så siger vi det." Ad'ronakks smil tog ikke det mindste af, men han lænede sig frem og kyssede hende, om hun så ville det eller ej. Hun var faktisk utrolig sød når hun var mobset..! Élan gik hen til bordet igen og satte sig med den pen han endlig havde fundet. Han vendte brevets blanke side op af og begynte ellers at skrive på det med en ganske pæn skrå-skrift. Ad'mina rykkede over ved siden af ham, med sit nysgerrige blik. Nysgerighed vandt åbenbart over principper. "Hvad skriver du? jeg kan ikke elversprog!" "Jeg skriver sådan set bare tilbage til min Lærling." Han smilede venligt til Ad'mina. "Hun foreslog at jeg kunne sendte det tilbage med samme fugl der kom med det, forstår du." "Ah..!" Ad'mina nikkede forstående og forsøgte uden hæld at tyde sproget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 11, 2008 18:50:52 GMT 1
"Do'..!!" Nightie holdt alverdens undersøiske eder tilbage, inden hun havde planlagt at slynge dem i hovedet på ham, Ad'ronakk, Hr. menneskefyr. Ingen skulle kysse hende, hvis hun ikke selv havde bedt om det først. "Hvad skriver du til hende?" spurgte hun noget mere nedtonet, dog, lige under den blå overflade, lå der en meget irriteret fisk, som ikke havde i sinde at svømme væk på noget tidspunkt, indenfor den næste tid.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2008 20:30:23 GMT 1
"Jeg skriver at hun har ret i det meste af det hun skriver." Élan smilede hen til Nightie. Han var åbanbart i utrolig godt humør. "Og så overvejede jeg at spørge om hun ikke ville komme forbi." "Hvad?!" Ad'mina drejede vantro hovedet og stirrede på ham. "Tror du virkelig selv på at en elver kan krydse grænsen?!" "Er der nogle elvere der ikke ligner en 'spids-øre', så må det være hende!" Hande han igen. "Desuden føler jeg en smule dårlig samvittighed over ikke at have taget hende med hertil." Ad'ronakk trak på skuldrende og lagde armene om Nightie. De var gift nu, og hun skulle have et knus af ham, om han kunne lide det eller ej.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2008 8:12:17 GMT 1
"Det var da godt for hen- Kan du SÅ lige holde op! Lad mig være!!" Nightie skubbede Ad'ronakk fra sig.. Eller prøvede. Det var ikke helt nemt at flytte nogen der var mange gange større end en selv. "Giv sliiip! Jeg gider ikke at blive omklamret på den måde! Fordi vi er gift, betyder det ikke at jeg vil lade dig gøre alt muligt..!" Hun holdt op med at prøve og få ham væk, gloede i stedet irriteret på ham.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 14, 2008 15:22:21 GMT 1
"Jeg ved godt at du ikke mener det." Han så kærligt på hende med et drillende smil og et hævede øjebbryn. Det var nu ikke helt slemt at have trænet op i alle de år. Man kunne holde sit eget skind sikkert og man kunne holde på sin pige. Han rykkede sin stol lidt ud og løftede derefter Nightie over på sit skød. "Har du nogen sinde lagt mærke til at vi først er lige høje hvis du sidder på mit skød?" Han så på hende med et tænksomt grin. "Det er faktisk utrolig sødt."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2008 15:42:49 GMT 1
"Gå væk med dig..!" Mumlede hun uden at gøre noget for rejse sig eller udvise tegn på, at hun ville begynde at råbe op om, at han mobbede hende med hendes højde. Hvis han skulle være så provokerende, kunne hun også bare lade være, med at give ham respons på det. Han kunne sejle sin egen sø, kunne han. "Og nej, det havde jeg ikke liiige været opmærksom på..!"
|
|