|
Post by Enedar on Aug 27, 2008 14:22:25 GMT 1
"Baaaahhh!!" Det gibbede i Enedar mens han fik et enormt chok! Ad'mina var forsvundet ligefør og dukkede pludselig op ved siden af ham! Chokket resulterede selvfølgelig i hans lettere elegante fald, lige ned i en busk, der lidt efter udstødte diverse eder og bandeord, som langsomt blev afløst af en høj hjerteligt latter! XD
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 14:47:02 GMT 1
Ad'mina lå bare tilbage i latterkramper og slyngede sig til grenen hun havde sidet på. Hun hang præcis som en koala ned af, men hun holdt fast for at undgå faldet. Var der noget der kunne få hende til at grine for alvor, så var det den slags.
Nede på jorden fik Nightie en snebold kastet direkte i baghovedet. Hvis hun vendte sig om, ville hun se Élan stå med et flabet smil og en drenget atitude.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 14:59:21 GMT 1
Nightie var lige på vej over til Ad'mina og Enedar da hun blev ramt. Mens sneen løb ned af hendes nakke, og ned ad hendes ryg, vendte hun sig om og hendes blik blev skarpt. Hun scannede Élan hurtigt og trådte et lille skridt frem. Og så gik det løs. "HVEM TROR DU, DU ER?! SÅDAN NOGET GØR MAN IKKE! Man skal ligesom sige det først!!"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 15:08:00 GMT 1
"Ved du hvad..?" Han gik hen til hende med et stort smil. Han havde faktisk lidt spidse hjørne-tænder*. "Det tager jeg bare som et 'Hey Élan, Darling! Nej, mit humør er ikke blevet bedere.'" Han blinkede til hende med sit flabede udtryk. "Ad'ronakk fik pludselig travlt med sit politik-halløj, så jeg blev en smule ensom. Og når jeg er ensom, bliver jeg let opmærksomhedskrævende og irriterende, som du lige oplevede et eksempel på."
*: Men det var også noget med at Elvere og Sirener var beslægtet langt ude et eller andet sted, ikke?
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 15:15:45 GMT 1
"JA, meget irriterende. Så nu undskylder du bare lige, eller går væk." Hun kiggede endnu mere skarpt og irriteret på ham. Han stod der og spillede smart. Kastede det der underlige snenoget på hende..! "Har du tænkt dig at sige noget, eller? Jeg har ikke hele dagen..!"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 15:19:53 GMT 1
"My, my, du er godt nok Irritabel i dag, Honey!" Élan bukkede sig ned og gav hende et kys på kinden.* "Jeg burde sige Ronakk et par ting eller to, sådan som han kan gøre dig i dét humør! Men undskyld så." Han smilede og hans drilske mine fra før tog af igen.
*: Han prøver at glemme hende, men han kunne sikkert ikke lade hver med det dér. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 15:29:39 GMT 1
"Ja tak. Nå, så du keder dig?" spurgte hun, og kastede et hurtigt blik over på Enedar og Ad'mina igen. De var stadig ved at grine sig halvt ihjel. "Du kunne måske lokalisere min bror så?" Hun strakte sin hånd ud, og på den landede nogle snefnug. Som smeltede få skunder efter. Hvorfor var det så fantastisk, når de alligevel forsvandt så hurtigt?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 15:35:50 GMT 1
"Jeg aner ikke hvor din bror kunne ske at opholde sig." Han foldede hænderne på ryggen op bukkede sig ned så de var i øjenhøjde. (ca. 20 cm. fra hinanden). "Men hvis jeg ser en blå fyr gå rundt, så skal jeg nok sige til. ... Du dufter utrolig godt - er det parfume?*"
*: Elveres lugtesans, man kan aldrig vide med sådan noget. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 15:44:05 GMT 1
"Hva' snakker du nu om? Det var da et underligt spørgsmål!" Hun prikkede lidt til ham. "Og du er alt for meget tæt på! Totalt indtrængen i min personlige cirkel." Hun tegnede en lille cirkel i luften med sin pegefinger. "Se selv. Mig - cirkel - dig."
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 15:50:28 GMT 1
Han sukkede irriteret og rettede sig op igen. "Nåh ja, måske er det bare en sirene-ting at dufte sådan, hvad ved jeg?" Han kunne ikke få øjnene fra hende. Nu var han da også blevet helt hjernevasket..! Han pjuskede op i hendes hår og satte så den halv-alvorlige mine op. "Hør, den dag inden bryllupet.... Jeg hørte dig råbe noget efter mig. Var det indbildning?*"
*: Åh nej! XD Så kom spørsmålet endelig! Tjah, det måtte jo komme..?
|
|