|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 16:03:29 GMT 1
"..." Nightie skulle lige til at samle noget sne op og tvære det ud i elverens hovede. Han stod og fortalte hende, at han havde hørt det, nu! Hvad var det for et sent tidspunkt at sige det på?! "Det... deeet, kan man man ikke sige. Nej, det var ikke indbildning." Dyb vejrtrakning, og så måtte hun vente på, hvad han mere ville sige.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 16:08:28 GMT 1
"Og nu skal jeg passe på at jeg ikke siger noget dumt..!" Sagde han med et forsigtigt smil. "Så jeg lader bare være med at gætte. Hvad var det helt præsis at du ville sige til mig? Jeg bliver nød til at vide det..!"
Lidt væk var Ad'mina faldet ned på ryggen ved siden af Enedar, mens at tårene gled ned af kinderne på hende. Ind imellem havde hun bare en lidt for særpreget humor..!
|
|
|
Post by Enedar on Aug 27, 2008 16:59:06 GMT 1
"Haha, meget morsomt Ad'mina, MEGET morsomt!" Enedar prøvede at være seriøs og sur, men kunne ikke stoppe med at smile drilsk og småle. Hvor var sne dog underligt, og på samme tid lidt magisk!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 17:05:12 GMT 1
"Du skal ikke ødelægge den gode stæmning!" Gispede Ad'mina og slyngede noget sne op i hovedet på ham. Det opløstes godt nok i luften, men det var nok til et koldt vindpust alligevel. "Nej, hvor jeg elsker sne! Og det er en af de første gange at jeg har oplevet sne i Vindarro i hele mit liv! Og så at de ligger så hurtigt! Hvor er det bare skønt"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 27, 2008 17:39:07 GMT 1
"Det er anden gang ved mig! Og ja... det er skønt! Jeg synes det virker nærmest magisk..!" Med sin højre hånd han havde bag ryggen, begyndte han med magi at samle det nærliggende sne i en stor bunke bag hendes ryg. "Og noget endnu mere magisk ved det er, hvordan store bunker af det uden videre sukker op bag ens ryg! Og med et lumsk smil og en hurtigt bevægelse puffede han hende bagover og ned i snedriven!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 17:43:09 GMT 1
"Aaargh - din lille..!!" Snerrede hun med et enormt smil til Enedar som alligevel var et hoved højere end hende selv. Hun gjorde en håndbevægelse og en masse bolde af sne dannede sig i lyften omkring hende. "Tag dén!" Og så var der ellers bare sne mod Enedar over det hele fra alle vinkler. Og Ad'mina døde af grin igen mens hun væltede rundt i dyngen.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 27, 2008 17:52:05 GMT 1
Undvig, dukke sig, ramt, snittet, ramt, ramt, ramt! (XD) Enedar blev slået til jorden, mens han grinede højt, og rullede så han lå over Ad'mina og tog fat ved hendes skuldre og holdt hende nede i sneen, mens han samtidig prøvede at daske noget sne på hende! Det var ikke så let, så det blev mest til lidt sne i hendes ansigt en gang i mellem, og ellers at holde hende godt fast i bunken! "Jeg har dig denne gang!" hviskede han drilsk!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 27, 2008 19:13:43 GMT 1
"Led det ikke stige dig til hovedet!" Ad'mina blinkede til ham, satte en fod på maven af ham og skubbede ham over hendes hoved. Og så lå de ellers bare på ryggen over for hinanden og Ad'mina grinede stadigvæk. "Hvor er det bare længe siden at jeg har tumlet rundt i sneen ligesom nu!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 27, 2008 20:09:12 GMT 1
Enedar grinte ud og sagde så: "Ja, det samme her... det er meget længe siden...!" Han blev fjern i blikket, men smilet forlod aldrig hans mund. "Det er i det hele taget lang tid siden jeg har haft det så sjovt som nu..!" Han rullede om på maven prikkede hende i siden. Hans drillehumør fejlede tydeligvis heller ikke noget, det bekræftede det drilske smil der så tit opstod.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 27, 2008 20:36:12 GMT 1
"Élandir, altså." Begyndte Nightie. "Det... Jeg kan ikke rigtig sige det nu, kan jeg? Da jeg sagde det, var det i sidste øjeblik, jeg vidste ikke engang om du havde hørt det. Og nu er alt som det skal være, ikke?" spurgte hun og kiggede op på ham. "Vi må bare komme videre, og det... Ja, du ved, hvad jeg mener." Afsluttede hun. Nej, hvor var det dog akavet, det hér..!
|
|