|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 13:36:06 GMT 1
"tjoh... Det kunne måske godt være, at vi skulle det" Nightie kiggede på Ad'mina. Enedar så vist ud til ar var faldet i staver igen. "Hvad skal vi gøre med ham dér?" spurgte Nightie, og pegede på Enedar...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 13:52:19 GMT 1
"Han er da faldet helt i søvn..." Ad'mina så undrende på Enedar. "Min Kære Søster." Ad'rónakk lagde blidt en hånd på hendes højre skulder. "Jeg ville i en høj grad Nyde at tale med dem under blot 2 øjne." "selvfølgelig Eders Højhed." Ad'mina fik en meget speciel klang i stemmen, hver gang hun talte med hendes Bror. "Jeg vil overlade Regenten al den tid jag kan give." Ad'rónakk førte Ad'mina ind af en sidedør og lod Nightie og Enedar stå tilbage. "det varre kun et kort øjeblik, Eders Frøken!" Sagde han til Nightie. Ikke ét eneste øjeblik var hans stolte, kølige udtryk svigtet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 13:57:15 GMT 1
"Okie!" Nightie smilede til dem begge, og trak Enedar hen til en stol. Hev et par stole frem, og satte sig ned. Hun kiggede hurtigt over på Ad'rónakk og Ad'mina, hvad mon de skulle snakke om?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:01:04 GMT 1
Der gik et stykke tid, hvor der ikke skete noget. Ind imellem kom hoffolk forbi og spurgte Nightie og Enedar "Kan jeg hjelpe Dem med noget, Ædle Rejsene?" Nogle gloede ekstre meget på Nightie. De havde tydeligvis set Ad'rónakks tegning...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:09:49 GMT 1
"Hvorfor glor folk altid?" Hviskede Nightie til Enedar. Han var stadigvæk totalt lost. Hun tog hånden op og prøvede at vifte den foran hans øjne... Du er da bare totalt god til at snakke, hva'?" drillede hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:12:59 GMT 1
Pludselig kom et råb inde fra Rummet ved siden af. "HVAD?!" Det var Ad'mina. "Ver rar at sænke din stemme, Ad'mina!" Det var Ad'rónakks stemme. Den var hævet, men det var ikke en råben. Den var meget kontroleret. Dar var noget stille noget tid igen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:15:04 GMT 1
"Hm... hvad har de mon gang i?" Spurgte Nightie igen. "Nårh ja, du er jo ikke hjemme^^" smilede hun til Enedar, "Jeg går lige hen og øh... snakker lidt med døren!" Sagde Nightie.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:19:02 GMT 1
"hør nu!" det var Ad'rónakks stemme. Den var kølig og kontroleret som altid. "Jeg bestæmmer ikke dette hér, jeg giver bare en besked videre fra vores elskede Fader." "Men..!" Ad'minas stemme var ophisset og irriterret. hun sukkede. "...Hvor længe sade du at det ville varre, Oh Herre Kong?" "Det vil tage omkring 3 uger, vil jeg tro..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:21:45 GMT 1
"AHA! 3 uger...?" Nightie hviskede til sig selv og døren. "Hvad tror du vil vare tre uger hr. Dør?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:28:52 GMT 1
"Jamen hvis far syntes at det er det bedste," sagde Ad'mina - nu mere roligt end før. "Så gør jeg da dét..." "godt." Sagde Ad'rónakk roligt. "det bliver han glad for at høre." "for guds skyld!" udbrød Ad'mina. "kom dog inden for, hvis du er så interreserret i det vi snakker om, Nightie!" døren gik op af sig selv.
Ad'mina og ad'rónakk sad med et bord imellem dem. Ad'rónakk sad med follede hænder og smilede til Nightie. Ad'mina sad med en hånd hævet. det var tydeligvist hende der havde åbnet døren.
|
|