|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:31:36 GMT 1
"Shite!" Var det eneste ord Nightie kunne komme i tanke om... "Jeg stod lige og var igang med en herlig sammentale med Hr. Dør hér" Nightie stod bare helt stille...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:34:51 GMT 1
Ad'rónakk smilte bare venligt til Nightie, men Ad'mina kunne ikke lade hve med at grine, selv om hun prøvede. ""Nutse"!!" Fik hun hulket frem imens at hun grinte.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:37:28 GMT 1
"Ved du hvad?? Det er 5.000 gang du læser mine tanker. Hvis du ikke snart holder op, så tænker jeg bare på nogle ting som du ikke har løst til at vide" nightie smilede et sarkastisk til Ad'mina:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 14:42:39 GMT 1
Det hjalp ikke det mindste. Ad'mina blev bare ved med at grine. Hun havde åbenbart fundet nogle tanker som hun syntes var rigtig sjove. "Såh, Ad'mina!" sagde Ad'rónakk med en Alvorlig stemme. "Nu bliver du en smule for Uhøflig!" Han gjorde en håndbevægelse, og Ad'mina holdt straks op med at grine. "Man går da ikke bare og læser folks tanker!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 14:46:21 GMT 1
"haha! det værste hun kunne læse, har hun faktisk læst... tror jeg nok. Ellers ved hun godt hvad hun kan tænke på, som der ville være det værste for mig at vide at hun tænkte på" Nightie stoppede, og kiggede forvirret på dem begge. "okay, den var langt ude"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 15:12:53 GMT 1
Ad'rónakk lo en venlig latter. "Nå, men du skal i hvert fald møde op som jeg har foralt dig." Han så alvorligt på Ad'mina. "selvfølgelig Oh, Kærlighedens Gud." Ad'mina nikkede forstående og sendte så et skævt smil til Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 15:33:18 GMT 1
"Haha!" Nightie kiggede på dem begge. "Hr. Dør fortalte mig at noget ville vare 3 uger... Må jeg vide hvad det er?" Nightie satte sig på gulvet.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 15:38:18 GMT 1
"Selvfølgelig. min Kære Nightie!" Ad'rómakk smillede med hans stolte, rolige ansigt til hende. "forstår du, min fader, syntes ikke at min Søster er... Parat" (Dette ord var meget velovervejet) "til at overtage tronen i Hovedstaden. Så derfor skal hun oplæres i Takt og Tone meget snart." "Jeg er i hvert tilfælde parat!" Mumlede Ad'mina surt og lagde armene over kors.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 15:41:28 GMT 1
"Jeg fatter altså ikke jordvæsner. De har en tendens til at mene meget om hinanden" Sagde Nightie. Hun lagde hovedet på skrå, og kiggede på Ad'mina. Dette måtte da irretere hende voldsomt?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 15:47:45 GMT 1
"vi Administratore er kændt for vores ynde og høflighed!" Sagde Ad'rónakk roligt. "Og det vil ikke tage mere end en måned for min kære Søster at lære, hvis hun er indstillet på det..." Ad'mina sukkede. "Det kan jeg kun give Dem ret i, Deres Højhed." hun rejste sig træt op fra hends stol og gik over til Nightie. "Men vi må hellere se at komme af sted." Ad'rónakk regste sig også fra sin sol. Med en utrolig ynde, stolthed og 'Læt' gang gik han over til Nightie og tog hendes hender. "Er i sikre på, at I ikke vil tilbringe et par dage mere her på Palatet?" (Mest henvændt til nightie) Der var utrolig stor forskæld på de 2 søskene.
|
|