|
Post by Administrator on Aug 7, 2007 22:59:11 GMT 1
"Det må havde været hårt for dig..!" sagde Ad'ronakk stille. "Og det må det stadig være!" Han sukkede. At skændes med familien var noget af det han hadede... Det måtte være forfærdeligt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 7, 2007 23:07:07 GMT 1
"hehe, ikke rigtig. Ingen af dem sagde mig noget, og heller ikke omvendt. Heldigt nok plejer vandvæsner dog at være ret knyttet til deres familie, men jeg kom ikke godt ud af det med dem. Min far var en idiot, en voldelig en af slagsen. Og min mor var bare... sig selv, det er nok hende jeg savner allermest." Det føltes underligt at tænke på hendes familie. Hun tænkte ikke på dem særlig tit, men alligevel føltes det trygt at snakke om det med Ad'rónakk.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 7, 2007 23:11:54 GMT 1
Ad'ronakk smilte bare. Han følte at han havde spurgt om nok alle rede. Hvis hun ville fortælle mere, så gjorde hun det også...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 7, 2007 23:21:13 GMT 1
"Min far var virkelig en klaptosk! Han kunne ikke kontrolere sig selv, og så begyndte han bare at slå fra sig. Bare ikke på mig, eller min lillebror. Min lillebror var ikke født dengang, jeg var 4 og min storebror var 7. Han gik bare totalt amok midt i det hele..." Nightie knyttede sin ene hånd, mens hun tænkte på sin far. Hun tog et par dybe indåndinger, og slappe af så godt hun nu kunne.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 7, 2007 23:23:19 GMT 1
"Nightie," sagde Ad'ronakk køligt til hende "Bare slap af." De var en lille pause. "Hvor er han så nu, Din far?" Spurgte Ad'ronakk så.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 7, 2007 23:27:54 GMT 1
"Forhåbentlig laaangt væk" svarede Nightie, som først nu undrede sig over at hendes bror ikke havde fortalt hende noget nyt angående deres far. Hun slog så tanken til side. "Og senere mødte jeg Ad'mina og Enedar, som sikkert har haft et eller andet sjovt gående de seneste minutter" Nightie smilte, og puttede sig ind til Ad'rónakk.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 7, 2007 23:38:50 GMT 1
Ad'ronakk var begyndt at pille ved sin ring igen. Han sukkede dybt. "Tænk at jeg ikke vidste det om dig!" sagde han stille. "Tænk at alt dét er fløget direkte forbi mig..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 7, 2007 23:43:19 GMT 1
"Haha! Og hvad med alt det jeg ikke ved om dig?" Nightie's fortid var sikkert vand i forhold til Ad'rónakk's. Ad'mina havde ihvertfald snakket om nogle ret så interessante emner... tidligere på aftenen. Gad vide vor langt de egentlig var kommet?... NEJ! hun skulle ikke tænke på sådan noget lige nu!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 7, 2007 23:47:26 GMT 1
"Det kan du selvfølegelig ha ret i..." sagde han roligt. "Jeg er sluppet godt fra lidt af hvert..!" den blodrøde ring glimtede imellem hans fingre. Det var en vane han havde fået... Nu kunne han slet ikke lade hver med at tage ringen af en gang imellem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 7, 2007 23:55:03 GMT 1
"Så fortæl! helt fra starten af!" Nightie smilede til ham. Han var hendes, og hendes alene. Hun begyndte at nusse hans hår, ligesom hun havde gjordt så mange gange før ved Enedar's. Hans hår var utrolig blødt, og hans tøj føltes varmt.
|
|