|
Post by Niphedoria on Jan 17, 2009 23:10:01 GMT 1
"Det lyder til at du har alting under kontrol, så." Nightie smilede skævt til sin datter og aede hende lidt over panden. "Og ja, Ad'ronakk er en ganske flink én." Hun kiggede efter nogle andre mennesker der passerede dem, mens de højlydt diskuterede noget om, at folk som Nightie og folk som Élan ikke burde ses sammen. Man kunne jo drage forkerte konklussioner, om alle mulige upassende emner.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 17, 2009 23:17:48 GMT 1
"Shut up...*" Élan snerrede irriteret af de forbipasserende. Han havde en elvers hørelse, så underbevidst opfangede han den slags... Heldigvis var såret på hans ene øre begyndt at heale igen. Nu han tænkte over det, kunne han egentlig godt tænke sig en ekstra ring i det ene øre..! Han rystede irriteret på hovedet. Hvad i alverden var det for noget at stå og tænke over..? Han kløede sig tænksomt i sin hvide manke og rørte varsomt ved såret. Iona skævede til det. "Tænk at du rev din sporer ud på den måde..! Du har virkelig været desperat..!" Han ignorerede hende, men smilede stadig. Pigen var holdt helt op med at græde.
*Elversprog igen, you know.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 19, 2009 22:28:07 GMT 1
"AT* det lykkedes! Hvorfor kommer sådan nogle ikke med en brugsvejledning?" Nightie var ovenpå igen, undertrykkede den fremskrædende følelse af at Ad'ronakk nok slet ikke brød sig om hende mere. Nu var hun jo halvvejs igennem det han skulle bruge hende til. "Og dit øre ser faktisk helt pænt ud, når man tænker på alt det der." Sagde hun og klappede Élan lidt på skulderen.
*: Tehee! :3
|
|
|
Post by Administrator on Jan 19, 2009 22:33:28 GMT 1
"Tak tak." Han smilede varmt til hende. Han kiggede op mod solen, hvorefter at han smilede til dem begge to. "Jeg har et møde med Lady Ad'mina her om lidt, jeg ved ikke hvor i 2 skal hen? Jeg havde regnet med at bruge tid på Ronakk's ubarmhjerdige opgaver, mendet er der jo nogen der har gjort for mig." Han lagde kærligt en hånd på skulderen af Iona. "Så, Nightie, hvor skal du hen?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 19, 2009 22:44:34 GMT 1
"Mig? Jeg skal ikke rigtig noget, ud over at mødes med Mara. Tror dog jeg hellere må overlade hende hér til en anden, inden jeg finder ham. Jeg skal ikke risikere noget." Nightie smilede lidt og orienterede sig. "Øh.. Élan, ved du måske hvor jeg kan finde ham? Jeg fik indtrykket af, at du havde snakket med ham, efter det han prøvede på. Eller hvad?"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 19, 2009 22:49:01 GMT 1
Élans venlige smil vente sig til en beslutsom mine. "Hvis du skal se ham, så kommer jeg med dig!" Han lagde bestemt armene over kors "Men hvis du virkelig føler for det, så skal jeg da nok følge dig derover - ingen grund til at flytte mødet, så!" Han så alvorligt på hende, men smilede så igen. Iona trak bare på skuldrende og gjorde mine til at give den lille pige tilbage til hendes mor.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 19, 2009 22:58:16 GMT 1
"Det.." Begyndte Nightie, "Ville jeg faktisk sætte pris på. Jeg ved ikke hvordan han ser ud inde i hovedet for tiden." Hun tog imod pigen og kiggede indtrængene på hende. "Vi er jo nogle der er heldige, ikke sandt? Ja, for du er nuttet, ja du er, gutti nutti fnutti butti!" Hun følte sig faktisk ret mor agtig lige nu, men det gjorde ikke noget, for hun kunne bare stå sådan her hele tiden.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 19, 2009 23:04:00 GMT 1
"Hun ligner også én der kunne trænge til en smule søvn, hvie jeg skal være helt ærlig." Iona smilede til Nightie. "Men jeg skal til rådssalen. Ad'ronakk spurgte, om ikke jeg ville hjælpe ham med noget politisk*. "Got ya'." Élan smilede og gjorde mine til at ville gå mod slottet. "Love you, Élan!" Hun smilede og begyndte at gå den modsatte retning. "Cut it out!" Élan stirrede efter hende et øjeblik inden at hun forsvandt i mængten. Vendte sig så mod Nightie igen. "Nå, er vi gået..?"
*Nu må hun da stoppe med Ad'ronakk!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 20, 2009 16:43:10 GMT 1
"Øh.." At høre Iona sige Ad'ronakks navn på den måde endnu en gang, gjorde ondt. Men Nightie måtte bare ignorere det. Hverken Ad'ronakk eller hende selv, var interesserede i et nyt jealousidrama. "Ja,.. Ja vi er gået!" Hendes tanker tvang hun til at koncentrere sig om Mara. Hvad ville hun egentlig sige til ham? Og hvad vigtigere var.. Hvad ville han sige til hende?
|
|
|
Post by Administrator on Jan 20, 2009 18:20:40 GMT 1
"Jeg brydder mig ikke om den måd Iona skjuler alting på..." Élan mumlede frem for sig. Måske lige så meget til sig selv som til Nightie. "Hun haltede lidt på det ene ben, så du det? Den pige er håbløs når det kommer til hendes helbred..." Han strakte sig mens at han gik. "Men det må jeg snakke med hende om senere. Kommer i to godt ud af det med hinanden?"
|
|