|
Post by Administrator on Feb 1, 2009 19:34:39 GMT 1
"Élandir?" Ad'minas stemme kom fra døren, hvorfra hun betragtede ham. "Hvad?!" vrissede han irriterede, selv om man kunne se på ham, at det ikke var hende han mente at være vred på. "Gidder du lige at komme herud engang?" Élan blev ved med at mumle irriteret på sit eget sprog, mens at de 2 gik hen af korridoren.
Ad'ronakk lagde armene om Nightie med et suk og så så ned på deres datter. "Hun er altså den mest nuttede skabning jeg nogen sinde har set..!" Han smilede op til Nightie, fra der hvor ham sad. "Kun udkongureret af dig, muligvis."
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 2, 2009 21:28:25 GMT 1
"Hm.." Nightie kiggede lidt efter de to andre, indtil de var helt væk. Hun kiggede tilbage på Ad'ronakk og satte et stort smil op. "Ja, hun er dejlig!" Hun aede en tot af Ad'ronakks hår og nød stilheden lidt. Det var de små glæder det gjaldt, var det ikke? Det var da, hvad hun havde hørt fra de andre.
|
|
|
Post by Administrator on Feb 2, 2009 21:41:23 GMT 1
En tjener stak forsigtigt hovedet ind af døren. Åbenbart nervøs over hele Élans optrin. "Ehm - Ad'ronakk, sir?" "Ja?" Ad'ronakk sendte et myndigt blik til tjeneren. Det var utroligt så hurtigt han kunne skifte udtryk. "Elverene har lige meldt at de vil være her hurtigere end forventet." Tjeneren gik ind og bukkede kort for Nightie inden at han talte videre. "De vil være her inden for en times tid." "Skønt..." Mumlede Ad'ronakk ironisk og gjorde mine til at ville rejse sig.
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 2, 2009 21:51:58 GMT 1
"Neej!" Nightie så ikke ud til at ville flytte sig, eller for så vidt give Ad'ronakk lov til at flytte sig. "Bare lige 2 minutter mere!" Hun smilede lidt og blev stående. Efter noget tid sagde hun; "Okay, så kan du gøre hvad du har lyst til." Hun trak sig fri fra hans arme og bakkede nogle skridt bag ud, så han havde frirum.
|
|
|
Post by Administrator on Feb 2, 2009 21:57:11 GMT 1
Han smilede varmt til hende, lagde kort sin hånd på hendes kind, og derefter rettede han sig mod tjeneren. "Kald mit råd sammen - der er en del vi skal have diskuteret inden, giv min søster og Sir Élandir besked, Sørg for at få syd-delen af byen evakueret så grundigt som muligt, giv vagterne ved portene besked, få tjenestefolkene væk fra korridorene, lad borgerene vide besked og sig så til min personlige armé at de godt kan ruste sig op med det samme!" Tjeneren så ekstremt forvirret ud mens han forsøgte at huske det hele, men nikkede så. "Ja, Sir, jeg går igang med det samme." Ad'ronakk vendte sig mod Nightie. "Og så må du se at få vores lille engel gæmt af vejen. Jeg vil ikke lade fjenden se hende!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 2, 2009 22:21:44 GMT 1
"..Okay så. Jeg finder et sted, og så skal jeg nok lade være med at foretage mig noget, som jeg ikke har fået besked på. Eller hvad?" Hun holdte deres datter ind til sig og kom i tanke om noget. "Ad'ronakk, hvad skal vi egentlig kalde hende? Vi kan ikke blive ved med at kalde hende for.. "hende."
|
|
|
Post by Administrator on Feb 2, 2009 22:27:21 GMT 1
"Det kan vi jo gå lidt rundt og tænke lidt over..." Han smilede til hende, mens han holdt døren for hende. "Og vil du så ikke komme ned til mig og rådet, bagefter?" Han gav hende sit typiske drengede smil. "Jeg vil have de elvere til at glo efter dig, ind til at de taber tråden totalt. Man har vel lov til at vise sin største skat frem ind imellem?" Han fulgte efter hende ud i salen. Smilede stadig sit halv-mystiske smil til hende, men selvfølgelig med et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 2, 2009 22:44:20 GMT 1
"Okay, jeg skal gøre mit bedste." Hun prikkede lidt til ham, inden hun trak hans hovede ned til sit og placerede et kys på hans læber. Det havde hun bare lige følt for, hvor dejlig spontant. "Så gemmer jeg mere af den slags til dig senere, hvis du gør dig fortjent til det." Hvis han skulle være drenget, kunne hun da sagtens spille med på den.
|
|
|
Post by Administrator on Feb 2, 2009 22:52:40 GMT 1
Han løftede med et lettere perverst smil det ene øjenbryn og smilede efter hende. "Alt for dig, min egen." Han vendte sig om og skiftede totalt udtryk med det samme. Der stod en flok tjenestepiger og måbede af ham og Nightie. "Kom så tilbage til arbejdet. Hvor blev ham fra før af?" De tog sig sammen og gik langsomt i hver sin retning.
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 8, 2009 18:15:04 GMT 1
"Nå, men jeg finder ud af noget. Så kan du også finde ud af.. hvad du så skal finde ud af, i den situation vi nu er i. Vi ses senere." Hun smilede venligt til ham, inden hun gik hen til en dør og kun lige kort og diskret kiggede sig over skulderen og over på ham. Hun blinkede en gang eller to, og gik så ind i korridoren bag døren. Måske skulle hun få nogle tjenestefolk til at hjælpe hende?
|
|