|
Post by Administrator on Feb 14, 2009 18:52:34 GMT 1
"Sir Ad'ronakk?!" en tjeneste-pige kom farrende om et hjørne, og stødte i sit hastværk sin ene skulder mod Nighties. Hun stoppede strags op, så sig forfjamskede omkring og stirrede så på Nightie, som om at hun lige havde ødelagt alt for kvinden med barnet. "Lady Niphedoria - Jeg undskylder så uendeligt mange gange, det var ikke min mening og jeg-" hun begyndte at neje og mumle så hurtigt at man ikke kunne finde sammenheng i det hun sagde overhovedet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 14, 2009 23:02:27 GMT 1
"Det er skam helt okay, virkelig!" Nightie smilede og kyssede tjenestepigen på kinden.* Nu var hun gammel nok til sådan noget.. Og hvis de andre kunne, kunne hun også. "nå, du ville sige noget til Ad'ronakk?" fortsatte hun, som hvis hun bare havde snakket almindeligt videre alligevel. *..Omgår hun Mirana uden at vi ved det?! Er de alle totalt gay?
|
|
|
Post by Administrator on Feb 15, 2009 13:22:22 GMT 1
Tjenestepigen blev totalt rød i hovedet og nejede et par gange, inden at hun foldede hænderne på sit skørt og talte bare nogenlunde roligt. "Der er lige kommet en budbringer fra Karindór*. Elver-dronningens udsendinge vil være her langt før beregnet - måske allerede om en times tid. Jeg må finde Sir Ad'ronakk og fortælle ham det, for ellers -" og så begyndte hun på sin paniske talestrøm igen som hun sikkert ikke engang selv forstod. jo længere tid hun talte, jo mere synes hun også at råbe det ud i sin indre panik. Folk i Vindarro er virkelig bange for elvere..!
*En af grænse-byerne (Har jeg lige bestemt)
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 15, 2009 22:00:21 GMT 1
"Såså! Tag det roligt, altså, der er ikke så meget at være bekymret over. Vi er ret god sikrede, hvor vi er nu, tror jeg." Nighite kiggede beroligende på tjenestepigen. Hvor gammel var hun egentlig? Yngre eller ældre end Nightie selv? Og hvor var aldersgrænsen lige for de ansatte? "Ved du hvor jeg kan gøre af hende hér? Ad'ronakk sagde jeg skulle finde et sikkert sted, men jeg er ikke sikker på hvor jeg finder sådan et sted henne.." hun løftede lidt hjælpeløs på skuldrende, så meget som barnet i hendes arme nu tillod hende.
|
|
|
Post by Administrator on Feb 15, 2009 22:10:37 GMT 1
Pigen stirrede beundrendce på Barnet et øjeblik, men smilede så - lettere nervøst - til Nightie. "Jeg kan da, hvis De tilladerdet, selvfølgelig, tage det til en fra Rådet? De ved hvad der skal gøres."
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 15, 2009 22:18:00 GMT 1
"Hvor lang tid ville det tage?" Nightie blev en lille bitte smule stolt af at se pigens blik. Hvem ville ikke blive det? "For jeg skal også have fat i Ad'ronakk, men jeg vil også gerne se hvor du gør af hende." Hun drejede sit hovede mod døren hun var gået igennem før. Desuden, skulle den besked også nå Ad'ronakk. Ihh, hvor stresset! "Kan jeg stole på dig?"
|
|
|
Post by Administrator on Feb 15, 2009 22:53:03 GMT 1
"Selvfølgelig kan du dét, My Lady!" Pigen bukkede endnu en gang eller 15, og smilede. "Ehm... Lady Nightie, Miss? Må man have lov at spørge... Øh.. Hvordan at det gør med... Deres Bror?"* Hun var meget tøvende i sine ord og blev stragt utrolig rød i hovedet igen. *Tjenestepigen der er Mara's fangirl nr. 1?! Sikke et sammentræf, hva? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 15, 2009 23:02:52 GMT 1
Nighties øjne fyldtes et kort øjeblik med stor overraskelse. Blev der spurgt til hendes bror? "Jeg.. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har ikke set noget til ham, siden han bestemte sig for at presse hende hér ud af mig." hun lo lidt, fordi hun kortvarigt var kommet frem til, at se det på en god måde. Altså, så god som man nu kunne under de omstændigheder. "Men jeg frygter lidt for, hvordan de andre har håndteret ham. Det ligger ikke til jer landvæsner, at tilgive og komme hurtigt videre..."
|
|
|
Post by Administrator on Feb 15, 2009 23:15:02 GMT 1
"Presse..?" Tjenestepigen spærrede øjnene op og så på Nightie. Stirrede et par sekunder, inden at hun forfjamsket talte videre. Det var åbebart første gang at hun hørte den chorkerende nyhed. "Men, ehm, skal jeg tage Deres datter med mig, eller er der andet de ønsker? Jeg gør lige hvad de vil have mig til, Lady Niphedoria!" Hun så hurtigt Nightie over skulderen og gav et panisk klynk fra sig da hun så Élan der gik forbi i en korridor med hastige skridt lidt væk. Hun var virkelig skrækslagen overfor elvere! Og hvad kunne dem der kom brasende nu ikke finde på?
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 16, 2009 22:28:27 GMT 1
"Du skal ikke være så bange for ham. Ham der gør dig ikke noget, men det gør de som snart kommer, måske, hvis de kan komme til det." Nightie kiggede lidt efter Élan, men ville ikke forstyrre ham på den ene eller den anden måde. "Har du nogle bestemte ting du skal, udover videregive beskeden til Ad'ronakk? For hvis ikke, så tror jeg bare jeg følger efter dig lidt over det hele, og trækker dig med ned til ham senere. Hvis du altså har lyst.. For jeg tror det ville berolige dine nerver en lille smule." hun smilede igen. Smil var beroligende, var de ikke? Hvis de blev smilet på den rigtige måde?
|
|