|
Post by Administrator on Jan 28, 2008 22:21:13 GMT 1
"Oh jo!" Sagde Cáran og knipsede med fingrene. "Jeg skal bringe en hilsen fra My Lady. Bare mens jeg husker det." Han rejste sig op igen og gjorde mine til at gå ud efter de ting han selv havde foreslået. "Er der ellers noget du behøver? Det vil glæde mig at hjælpe."
Ad'mina lo og så på sin veninde. "Tænk at han huskede dét. Nåh ja, han har altid været utrolig opmærksom og utrolig romantisk." Ad'mina sænkede stemmen lidt og mumlede så for sig selv. "Men nu sjovt at han skulle huske dén slags den første gang... Det ligner ham ikke..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 28, 2008 22:25:48 GMT 1
"Aha! Hvad ligner ham så? Hva'? Sig det - Sig det - Sig det!" Nu var det åbenbart Nighties tur til at være hyber. Og alle emne der indvolverede Ad'ronakk, var for hende første prioritet. Lige meget hvor meget hun fik at vide, virkede det som om der bare var endnu mere tilbage.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 28, 2008 22:28:25 GMT 1
"Hørte du mig?!?!" Ad'mina slog hænderne op for munden. "Jeg må stoppe med at tænke højt!! Dum vane! Når man kan høre hvad alle andre går og tænker, så er det svært selv at holde sine tanker for sig selv!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 28, 2008 22:31:50 GMT 1
"Naaah, det er en god ting!" Nightie begyndte at prikke til Ad'mina, lige som så mange gange før. "Sig det - Sig det - Sig det... Jeg ved, at du ved, at du ikke burde sige det, men jeg ved også, at du ved, at jeg gerne vil vide det, og at jeg ikke lader være med at snakke sådan her indtil du siger det!" Flere prik...
|
|
|
Post by Administrator on Jan 28, 2008 22:37:06 GMT 1
"NEJ!" Sagde Ad'mina bestæmt ud mellem sine fingre. "Jeg troede at du vidste det! Men det gør du ikke, vel? Ååååh nej! Du er lige som alle de andre!" Ad'mina blev totalt rød i hovedet og krympede sg lidt. Hun havde talt over sig igen!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 7:29:18 GMT 1
"Siden hvornår har jeg været ligesom alle de andre? Nå, ligemeget! Siig deet! Jeg vil gerne vide det, og jeg har da også ret til at vide det. Alt der drejer sig om ham burde komme mig ved, ikke sandt? Godt, sig det såååå!" Endnu flere prik. "Hvis du ikke snart siger det, så kilder jeg dig!" Ikke en videre farlig trussel, men alligevel
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 15:47:21 GMT 1
"Neej! Det må du ikke!" Sagde Ad'mina fnisende over de mange prik. "Men... er du sikker på at du ikke ved det? - Stop så med at prikke mig!!" Hun puffede lidt til Nightie. "Jaja, jeg spytter ud!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 15:54:22 GMT 1
"Haha, godt!" Nightie kørte tilfreds sine fingre gennem sit hår. Der var ikke noget som 'prikning' ikke kunne ordne. "Og jeg ved jo ikke om jeg ved det, før du har fortalt mig det, gør jeg vel?" Hun så lidt forvirret ud, nu varede det ikke længe før hun ikke en gang selv vidste hvad det var hun ville sige.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 16:05:36 GMT 1
"Okay, jeg prøver at forklare dette her på en rar måde, hvis ikke at du selv ved det i forvejen.." Sagde Ad'mina med et forlegent smil. "Hvad tænkte du da du så Ad'ronakk aller første gang?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 16:21:16 GMT 1
"Hm... At han var vildt flot, og at han så ud til at være i stand til at gøre en hel masse. Og at virkede ret fornem. Specielt det der lille nik han kan lave!" Nightie tænkte sig om en ekstra gang. Hvad havde hun ellers tænkt? "Og så at det var pænt underligt at han spurgte om han måtte røre ved mine hofter, og at det var første gang nogen nogensinde havde 'rørt' ved mig på dén måde..." Det var vist det.
|
|