|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 17:32:15 GMT 1
"For ellers ville du være efterladt med et knust hjærte og en drøm om at han ville komme tilbage til dig?" Sagde Ad'mina med et forsigtigt smil. "Ikke for noget, men hvis han bare var gået til den næste pige, ville det være dig der stod tilbage med problemerne. Det var bare heldigt at han stoppede op ved dig."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 17:37:09 GMT 1
"Du forstår virkelig at træde i det..!" Nightie fjernede blikket fra vinduet, og flyttede det hen på blomsterne på gulvet. "Det var dog utroligt..! Han er så færdig!" Hun samlede en af blomsterne op, og knækkede hovedet af den. "Og han sendte blomster, ja flot! Han havde nok ikke regnet med at jeg ville finde ud af det her..!" Tænkte hun, og begyndte at rive bladende af det afrevne blomsterhoved.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 17:42:43 GMT 1
"Sandt nok..!" Sagde Ad'mina med et skuldertræk. "Men faktisk har Ad'ronakk ikke været sammen med mange i mere end en uges tid..! Der var Kerronitta, Hende elveren jeg ikke kan huske hvad hedder - hun holdt i en måned - og dig... Og så har jeg et eller andet sted på fornæmmelsen, efter ham og Elverenes Flamme's 'opvisning' her for noget tid siden af de har haft noget... Sjovt nok..! Men pointen er at der ikke har været mange! Du har været heldig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 18:36:39 GMT 1
"Jeg er fuldstændig lige glad..." Mukkede Nightie videre. "Ad'ronakk, hvad er det dog for et underligt liv du har levet?" tænkte hun. Hun samlede nogle flere blomster op, og rev bladede af dem. "Så han udnyttede mig altså, og det var fuldstændig planlagt..! Det kan jeg ikke bare lige komme over!" Hun sparkede lidt til de blomster der stadig lå på gulvet.
|
|
|
Post by Enedar on Jan 30, 2008 18:25:04 GMT 1
*"Oh jo!" Sagde Cáran og knipsede med fingrene. "Jeg skal bringe en hilsen fra My Lady. Bare mens jeg husker det." Han rejste sig op igen og gjorde mine til at gå ud efter de ting han selv havde foreslået. "Er der ellers noget du behøver? Det vil glæde mig at hjælpe."*
"Nej, ellers tak. De har allerede gjort mere end De burde!" Enedar sukkede taknemmeligt og satte sig ned. "... Jo der er én ting..!" Han stoppede.. sukkede og sagde så: " Fortæl Ad'mina at jeg... nej.. det kan jeg ikke forlange af Dem.. Nej.. det er ligemeget... Tak..!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 0:29:55 GMT 1
Ad'mina så med en bekymret grimasse på Blomsten der langsomt blev flået fra hinanden. Altid noget at det ikke var Ad'ronakk hun stod og flænsede i utalige stykker..! "Ehm.. Vær sød ved blomsten?" Mumlede hun forsigtigt. Nightie kunne virkelig finde på at eksplodere lige nu.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 14:41:16 GMT 1
"Jeg skal ikke væse sød ved nogen blomst..!" vrissede Nightie. Hun tog en ny bunke blomster op og kiggede på dem. Så smed hun dem ned på gulvet og tværede dem ud med sin ene hæl. "Når jeg finder ham,.. Så er han bare færdig!" Hun gik ud af døren med hastige skridt, satte kursen mod trapperne.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 14:45:36 GMT 1
"Hey, Hey, Hey, Hey, Hey!!!" Råbte Ad'mina med den ene arm hævet over hovedet. "Nu ingen forhastede handlinger!!*" Hun fik fat i Nightie og stoppede Nightie. Hun stilede sig overfor hende uden at give slip på hendes skuldrer. "Jeg er ikke med, hvad er det du er så sur over?" Hun smilte nervøst til sin stiktossede veninde.
*: Og det skulle komme fra hende? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 14:52:40 GMT 1
"Hele livet har jeg fået at vide, at 'mænd' er nogen man ikke kan stole på. Så når jeg faktisk møder én, der virker til at være helt okay, som jeg endda går hen, og gør det med, og bliver forlovet med, og som jeg tror helt og holdent på... Og så viser det sig at det hele bare er fordi jeg har været heldig! Jeg anede ikke noget om det, og han havde måske bare glemt det?? Næ næ! Det slipper han ikke godt fra!" Nightie kiggede ned på sin ene skulder og dernæst på den anden. "Og giv så slip..!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 14:58:27 GMT 1
"Nej!" Sagde Ad'mina bestemt og holdt fast i Nightie. "Er du ikke klar over hvor stolt du burde være? De fleste adelige folk bliver kæmpet om! Kvinder er parate til at slå hinanden ihjæl for min bror! Du kunne tage ham, uden at tage blod eller noget andet! Det er dig der er vinderen hér, Nightie!!"
|
|