|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 16:22:32 GMT 1
"Mhmm..." Sagde Ad'mina med en tænksom mine. "Og da han første gang holdt om dig og kyssede dig, hvad tænkte du så?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 16:30:04 GMT 1
"Først tænkte jeg på om det lagde op til noget, og så tænke jeg på at det var underligt at en så meget ældre end mig kunne holde af nogen så meget yngre end ham selv. Og så tænkte jeg ikke rigtig på noget, og lod tingene ske som de skete. Indtil du afbrød os, haha! Det var altså genialt!" Nightie begyndt igen at grine, da hun kom i tanke om Ad'minas, let forsinkede, reaktion.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 16:33:29 GMT 1
Ad'mina satte et skævt smil op. "Præcis!" Sagde hun og knipsede med fingrene. " 'En så meget ældre end dig, kunne holde af en så yngre end ham selv!' ... Sig mig, hvad tror du enlig at han tænkte da han så dig første gang?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 16:40:24 GMT 1
"Aner det ikke! At jeg var hans iriterende lillesøsters nye veninde? Hvad ved jeg!" Nigthie smilede fortsat, og kiggede lidt mistænksomt på Ad'mina. "Men du ved det, ja du gør så!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 16:44:36 GMT 1
Ad'mina slog sig opgivende på panden. Nu troede hun lige at Nightie havde fattet det! "Du ved godt at Ad'ronakk har haft en del piger før dig, ikke? Hvad tror du så at han tænkte da han så dem og brugte en nat sammen med dem? Han smed dem jo ud dagen efter, ikke? Men det aller første han så i dem. Hvilken mulighed tror du at han så i dem?" Nu var hun da også ved at skære det ud i pap for hende!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 16:49:58 GMT 1
"... Øh... Det ved jeg da ikke! Jeg kan ikke finde ud af at sætte mig ind i menneskers tankegang, og specielt ikke hankøns-menneskers tankegang! Sig det såååå! Ikke flere hentydninger eller spørgsmål, bare siiig det. Du har gjort mig nysgerrig" Nightie gik hen til et bord og samlede nogle hvide blomster op. Så slemt kunne det da ikke være..!
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 16:53:41 GMT 1
Ad'mina skævede irriterret til Nightie. "Okay, jeg siger det lige ud! ...." En smule tavshed. "Min bror ville udnytte dig lige som alle de andre, ind til at han opdagede at du var noget for ham!!!" råbte Ad'mina højt og slog derefter hænderne op foran munden. Hun gik et par skridt væk fra Nightie og ventede på at hun skulle eksplodere.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 17:03:12 GMT 1
Og så tabte Nightie ellers alle de hvide blomster på gulvet. Hun stod stille i et par sekunder, og støttede sig op af bordet. "Han gjorde HVAD?!" Så kunne det altså alligevel være ret slemt. "Dét skal han ikke komme godt afsted med..!" vrissede hun til sig selv. Det var da lige godt satans! Ham, udnytte en sirene?! Man udnytter ikke sirener, de udnytter dig!* Og det var da også lidt af en måde og sige det på! "Og du vidste det, hele tiden?!"
*'De' med undtagelse af Nightie, selvfølgelig XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 29, 2008 17:19:37 GMT 1
"Jeg troede selv at du havde regnet det ud!" Sagde Ad'mina hjælpeløst og slog ud med armene. "Som jeg sagde før: Du ser ret godt ud - Det er klart at Ad'ronakk så dig som et godt mål! Og han kom jo tilbage til dig, ikke? Han lod dig ikke blive ude i kulden!" Endnu engang tog Ad'mina sin Bror i forsvar. Hun følte sig utrolig splittet mellem de to, men når Nightie var i dét humør havde han brug for al den hjælp han kunne få!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 29, 2008 17:28:06 GMT 1
"... Mennesker..!" Nightie rystede opgivende på hovedet. De lod alt for mange ting ligge, fordi de regenede med at før eller senere ville folk nok regne tingene ud - Hvilket ikke særlig ofte var tilfældet. "Han er så..!" Nightie kiggede lidt ud af vinduet. Når hun fik fat i Ad'ronakk, så var han i meget store problemer! "At han så 'beholdte' mig, det var godt for ham! For ellers..!"
|
|