|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 22:35:08 GMT 1
"Mhm...! *savle!*" Og han havde jo ret! Hun VAR helt væk! X) Det her var faktisk ret... Og hooldt! Nightie, tag dig sammen! Fem hurtige blink, fik hende til at "vende tilbage". "Hvilket? Jeg var lige... ja, et andet sted!" hun smilede stort til ham. *savle..* og så begyndte det igen,
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 22:38:45 GMT 1
"Du behøver ikke at drømme om mig, Nigthtie!" sagde han blidt og så hende dybt i øjene. "Jeg er jo lige her*..!" Han kyssede hende og var ikke engang sikker på om hun var 'vågen' eller ej.
*Nåååååh! ^^ Kawai!! X3
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 22:43:32 GMT 1
"Mhm...!!" Hun blev bare endnu mere "dåne, savle!" agtig af, at han kyssede hende. hun himlede med øjnene. "Du må meget gerne blive ved...!" sagde hun, uden at vide det.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 22:51:24 GMT 1
Ad'ronakk lod hende læne sig bag over, så hun lå på rykken på det varme, bløde sand. Han bukkede sig over hende og kyssede hende mens han hvilede hendes hoved i sine hænder.Hun måtte kunne mærke det silkebløde pandehår på sit ansigt. Det var hun jo nok glad for, sådan som hun er vild med hår..! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 22:56:23 GMT 1
Mu-haha! Så han blev altså ved! Fedt! X) Nightie tilpassede sig bare situationen, og nød hver eneste af Ad'ronakks berøringer. og så hans pandehår! Yay!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 22, 2007 22:06:21 GMT 1
Det stod vel på i et par minutter, men så stoppede Ad'ronakk op og smilte venligt til hende. "Vi burdte tage tilbage, ikke?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 23, 2007 11:04:25 GMT 1
Nightie havde næsten glemt alt om, at de egentlig ikke var i en "rigtig" verden. X) "Jo, det burde vi... " hun tvivlede kort på, om hun kunne finde ud af at undskylde til de andre, vedr. hendes tidligere egoflip. Skød dog tanken væk, og blev enig med sig selv om, at hun nok skulle klare det.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 19:51:25 GMT 1
Ad'ronakk smilte og et øjeblik efter var de "tilbage" i rådssalen hvor han stod og holdt om Nightie. Ad'mina stod og stirrede på dem. "Du ANER ikke hvor bange jeg blev da halvdelen af det pandehår bare faldt af!" sagde hun rystet til Ad'ronakk og han kunne ikke lade hver med at le. Han gav ikke slip på Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2007 19:56:52 GMT 1
"Du har ret!" henvendte Nightie sig til Ad'mina. "Man klipper ikke bare sit pandehår på den måde!". Havde stadig ikke helt vendet sig til idén om at klippe hår på sådan en måde. Nå, alvorlig igen... Sådan, lidt! "Men,.." Så var det lige at klappen gik ned igen.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2007 20:05:04 GMT 1
Ad'ronakk kyssede hende på kinden og mente ikke at hun behøvede at sige mere. "Hvad så, søs?" sagde han med et udfordrende smil. "Jeg har slet ikke banket dig i en hel måned nu! Hvad med en duel? Jeg trænger virkelig til en pause..!" "Det' da bare i orden, Brormand!" Ad'mina kom til et smil til at tænke på hvor sjovt det måtte lyde for andre når at 2 administratorer kaldte hinanden for 'Søs' og 'Brormand'.
|
|