|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 21:25:08 GMT 1
*Eeek! Højder! X)* Nightie fokuserede på Ad'ronakks ansigt og øjne. At hun var bare et lille stykke over jorden, fik hende til at holde op med at kigge ned ad. (Årh, puller! XD) Og det alternativ, at kigge på Ad'ronakk, var et hun ikke havde noget imod.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 21:33:53 GMT 1
"Jeg ville da aldrig slippe dig!" Lo Ad'ronakk højt og snurrede 2 gange om sig selv, bare for at gøre Nightie en smule bange.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 21:39:08 GMT 1
"Hov hov!" Hun kiggede lidt alá "O.O" agtigt på Ad'ronakk, bare for at sikre sig, han mente det. "For jeg er slet ikke relateret til flyvefisk, nå!" Eller, jo faktisk. Men det var meeget langt ude, så det var ikke noget der blev regnet for noget! X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 21:47:41 GMT 1
Han gik lidt længere op på stranden og lod sig så 'falde' bagover, så de begge 2 dumpede ned på sandet med ham nedderst. Han sukkede og så op mod den blå, skyfri himmel. Han greb ud efter sin kniv der havde hængt i hans bæltet. Han vendte hovedet en smule væk fra Nightie, bare for ikke at komme til at skære hende. Han tog fat i pandehåret på den venstre side af hans hoved og holdt kniven op mod det. "Nåh ja..!" Sagde han med et smil. "Nyt hår, Nye tider!" Han lod knven skære, og det kulsorte, silkebløde hår faldt ned i skødet på ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 21:52:34 GMT 1
Hva' ...?! O.O "Gjorde du lige...?! Seriøst?!" Hun kunne ikke fatte, at Ad'ronakk lige havde gjort det dér! SELV klippet sit hår! SELV!! Med en kniv!! Ikke normalt!! O.o "Men det ser da meget godt ud!" hun kiggede skeptisk på kniven.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 21:59:52 GMT 1
"Folk siger jo at jeg er kreativ..!" Han tog fra i pandehåret på den anden side af hans hovet og snittede endnu en gang. Det var enlig utroligt pænt 'klippet'. Pandehåret gik ham ned til midt på kinden og pridserne hverken spaltede eller havde en ulige linje. Nogle gange skulle man næsten tro at det lå til hans hår, bare at se pærfect ud, uanset hvad men gjorde ved det!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 22:07:12 GMT 1
"Dit hår er altså fantastisk, ved du det?" Hun - nærmest - savlede over Ad'ronakks perfekte udseende. "om jeg begriber hvordan det lader sig gøre...!" hviskede hun til sig selv, mens hun kiggede forundret på ham.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 22:18:57 GMT 1
Ad'ronakk smilede til hende og fandt enlig hendes stirren ret morsom. "Jamen det er da rart at du finder mig underholdende!" Sagde han til hende med et grin og lagde hovedet på skrå så hans nye pandehår faldt ned og indrammede hans ansigt på en helt *drømme-agtig måde!
*: Jeg er i hvert tilfælde sikker på at alle piger ved hvad jeg mener med dét! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 22:25:58 GMT 1
Åhh, suk! *savler!* XD Nightie rettede lidt på sin under-top, da synet af Ad'ronakk fik hende til, efter hendes egen mening, at dampe* (XD) "... *savle, dåne*... " Hun kunne ikke rigtig lade vær'! *Muhaha! XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 22:30:08 GMT 1
"Nåh ja, det må da bare betyde at mit nye, improviserede hår ikke er så slæmt!" Han smilede* til hende og lod en hånd vifte foran hendes ansigt. "Du er jo helt væk!"
*: Nåh ja, og hvis man så er heeelt væk i en fyr, så bliver hans tænder pludselig de mest hvide i verden og man fatter ikke at han smiler til én. XD Så mangler vi bare at noget gude-lys fra himlen kommer ned og rammer ham, så er det jo helt perfect! XD
|
|