|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 17:39:44 GMT 1
"haha! Jeg ledte faktisk efter dig, for at fortælle dig at jeg har fået ben. Men du var ikke hjemme, så jeg gik ned til søen... der var du heller ikke" Nightie kiggede på sine ben, hun kunne ikke fatte at hun faktisk kunne gå rigtigt! "Så kiggede jeg over imod Urskoven, og fik en idé om at du måske var her" Nightie smilede igen.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 17:43:23 GMT 1
"Aha, når men tror du snart vi får hende her vækket" sagde Enedar mens han stadig ruskede. Det havde han gjort i 5 minutter nu. "Hvis hun ikke snart vågner, smider vi hendei søen ;D .."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 17:47:53 GMT 1
"hehe! ja, det gør vi helt sikkert!" Nightie kiggede på Ad'mina, måske kunne man stirre hende til vågne? "Det er altså noget mærkeligt noget, sådan at falde i søvn hele tiden... sover hun aldrig?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:03:12 GMT 1
"HmmmmMmMMmmm..." Ad'mina var fuldkommen slap i hele kroppen. ".. Magisk overophedning, lad mig sove!!" Var det eneste hun sagde...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:08:44 GMT 1
"Hva'? overophedning... du trænger til en dukkert!" Nightie bad enedar give slip på Ad'mina. Derefter tog hun fat i Ad'mina, og trak hende med ned til søen. Så tog Nightie sin kåbe af, og trak Ad'mina ud i det kolde vand. Ad'mina så ud til at flyde...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:16:02 GMT 1
"ARGHH!!" Ad'mina gav et hyl fra sig da hum nærkede det kolde vand. "Hjelp, jeg drukner!!" Hun var en rimeligt god svømmer, men hun reageret bare som de fleste andre ville gøre, hvis hun vågnede op midt ude på en sø...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:18:06 GMT 1
"haha! Det virkede!" Råbte Nightie til Enedar. "nå, søvngænger... hvad har du så gang i?" Spurgte Nightie.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:20:49 GMT 1
"Er du klar over hvor meget det tager på kræfterne at forvandle fisk til menneske?! ...Det er ikke - Nightie, du er jo Nøgen!!" Ad'mina spærede øjnene op og så derefter rundt, for at sikre sig at ingen kiggede.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:30:37 GMT 1
"hehe! Og har du måske et problem med det?" Grinede Nightie. "det er ikke mig som går i søvne, du!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:35:01 GMT 1
"Skynd dig!! dyk ned i vandet!" Ad'mina var helt vågen nu. Hun blev ved med at dreje hovedet fra side til side!
|
|