|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 18:35:37 GMT 1
Imens alt dette skete, løb Enedar rundt og prøvede at fange en fritte der havde taget hans madpakke ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:39:31 GMT 1
Nightie dykkede ned under vandet, og stak så hovedet op igen. "hvaa'? Hvorfor er det nu så pineligt ikke at have tøj på? Det er da helt normalt der hvor jeg kommer fra" hun kiggede undrene på Ad'mina.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 18:42:42 GMT 1
Enedar havde endelig fanget sin mad og fortalt fritten om ikke at gøre det igen, da han undrede sig over hvor de andre blev af. Han begyndte at gå ned til søen for at se om de var der, det kunne jo være at Nightie havde smidt Ad'mina i søen ;D...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:49:45 GMT 1
Nightie svømmede lidt rundt, og så at Enedar var på vej imod dem. "Hey igen Enedar!" Råbte hun og rejste sig op. "Jeg smed hende i vandet, og det virkede!" Nightie smilede
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:19:14 GMT 1
"NEJ!" Ad'mina kastede sig over hende bagfra og veltede hende ned i vandet igen. "Ikke noget, Enedar! Fareleg videre med skovdyrene! Og hels fritten fra mig!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:31:09 GMT 1
Nightie blev helt overrumplet, "Hvad laver du? Så mærkeligt er det vel heller ikke?" hun forstod ikke Ad'mina's beslutsomhed på at holde hende u-set
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:41:29 GMT 1
"Hvor er dit tøj nu hende?" sagde hun panisk. "Vil du ikke godt tage det på igen??" Hun begyndte at svømme forvirret rundt for at finde Nighties tøj.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:45:10 GMT 1
"rolig, rolig! det ligger der ovre, på breden" Svarede Nightie, og svømmede over til breden. Hun steg op vendte sig ud mod Ad'mina og holdt kåben op i hånden, "Se, den er lige hér!" Råbte hun ned til hende.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:49:26 GMT 1
"Argh!! Tag det på, tag det på!!" Ad'mina skreg panisk op, og det skulle hun ikke havde gjort! Nu stod der et par unge dværge på breden lidt væk og piftede af Nightie. De blinkede til hende og nogle af dem var ved at dø af grin.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:51:28 GMT 1
"hvad er der galt? Sig det nu!" Nightie lagde mærke til de unge dværge... "HEY!!! Så længe jeg er højere end jer, skal I ikke grine ad mig!" Råbte hun.
|
|