|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 16:50:24 GMT 1
Enedar pakkede sin rygsæk med alt hvad han skulle bruge. Vand, reb, forbindinger, madpakke (salat) og over skulderen tog han sin flotte og udsmykkede bue, og sit pilekogger. Han satte sit sværd ved sin side, tog sin hætte over hovedet. Lidt efter vandrede han fast besluttet på at opdage noget, hen imod den Urskoven. De gamle og høje egetræer tårnede op i udkanten er den farlige, men idyliske skov. Enedar tog et lille hvil, drak noget vand, og håbede, selom det nok ikke ville ske, at nogen kom med ham...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 16:56:01 GMT 1
Nightie havde været ovre for at chekke, om enedar var hjemme. Da han ikke var det blev hun lidt bekymret, og bevægede sig hem imod søen. Der var han heller ikke... I det samme kiggede Nightie over med Urskoven... han har vel ikke?!" tænkte hun for sig selv Men skyndte sig alligevel over med urskoven. Da hun havde løbet i et stykke tid, så hun én som sad i udkantet af skoven. Var det ham?
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 16:58:36 GMT 1
Enedar havde lige taget en sidste slurk da han så Nightie komme løbende. Han rejste sig og vinkede hende herhen, samtidig med at han smilte, lettet over at der faktisk kom nogen..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 16:59:35 GMT 1
Ad'mina lå et stykke væk der fra.. Hun var faldet i søvn.. Igen... Hun opfangede ikke at der var nogen - overhovedet. Idét hun vændte sig om på siden begynte hun at snorke højlydt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 17:02:58 GMT 1
Nightie så ham rejse sig. Det var Enedar! Hun løb nu endnu hurtigt for at nå hen til ham. "Hvad tænker du på? Sådan at gå ud til Urskoven uden at give besked først... du ved jo ikke hvad der kan ske sådan et sted!" Nightie var glad, men stadig bekymret. Var der noget galt, eller var det bare en tiltrængt vandre tur?
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 17:07:46 GMT 1
"Hej Nightie.. når.. og så farlig er den da heller ikke, man skal bare lade vær med at støde ind i noget, og hvis man endelig skulle gøre det, har jeg taget min bue, og mit sværd med.. så det kan ikke gå helt galt ;D" sagde Enedar. "Ellers har jeg taget reb og bandage med så hvis der skulle ske noget, og jeg ikke var blevet slået til smadder, så ville jeg kunne forbinde mig selv..." "Men hvorfor er du lige taget herud... ikke fordi jeg ikke er glad men, det var da en mærkelig idé bare sådan at tage ud til Urskoven alene... eller tog du herud fordi jeg ikke var hjemme.. ?? Og må jeg spørge, hvordan i Moder Jords navn har du fået ben...??
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 17:11:42 GMT 1
Ad'mina rejste sig, og gik direkte forbi havdes 2 venner uden at verdige dem ét eneste blik... Hun sov stadig...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 17:15:39 GMT 1
"Hva'... er det ikke Ad'mina" sagde Enedar med et forbavset blik, da han så Ad'mina komme gående med lukkede øjne. "Hallo Ad'mina!!" Stilhed. "Nå, så må man bruge grovere metoder, vi kan jo ikke ha' at hun ender i søen ;D" sagde han og sprang frem og ruskede i hende, endnu hårdere end sidste gang, for hun måtte jo også være mere træt den her gang siden hun gik i søvne ;D...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 17:22:52 GMT 1
"Hva' sker der gør hende? går hun nu også i søvne?? Er det normalt for mennesker?" Nightie var forvirret, og kiggede på Enedar, mens han ruskede i Ad'mina for at vække hende. "men øh... Det med benene. Dem gav Ad'mina og hendes brødre mig! De kan nok bedre forklare det end jeg" sagde hun tøvende...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 17:31:20 GMT 1
"Det gør jeg hvis jeg kan få hende vækket" sagde Enedar imens han ruskede videre. "Fortæl mig hellere hvofor du endte herude, ja jeg kan jo gætte hvordan Ad'mina kom herud ;D..."
|
|