|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 19:59:14 GMT 1
Enedar var gået tilbage til udkanten af skoven fordi han havde glemt sin taske efter alt det med fritten. Han samlede den op og begyndte igen at gå ned ad mod søen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:08:47 GMT 1
Nightie havde efterhånden kylet et par sten efter de unge dværge, som havde gået deres vej igen... "Ad'mina, jeg vil vide hvorfor jeg skal have den på, før jeg tager den på igen!" Nightie ville bare have et svar
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:17:04 GMT 1
Enedar var nu næsten nået ned til søen, og tænkte at det var da mærkeligt at to dværge stod od piftede på den her tid af dagen..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:23:41 GMT 1
"ehmm... Jeg siger det hvis du tager den på!" Forsøgte Ad'mina sig. "Lige nu!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:25:20 GMT 1
"nejhej! Jeg sagde det først, sig det så!" råbte Nightie fra breden... nu var det her mere en konkurence om hvem der fik sin vilje:P
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:27:58 GMT 1
Enedar kunne se det første af søen lige om hjørnet, og han håbede på at finde dem, da der pludselig sprang den samme fritte ud fra en busk og snuppede hans taske ud hånden... jagten gik ind igen ;D
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:30:41 GMT 1
"HEY, ENEDAR!!" Råbte Ad'mina Efter ham. "FORKLAR LIGE LILLE FRØKEN FRI-LUFST-LIV HVORFOR HUN IKKE KAN LØBE NØJEN RUNDT!!!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:32:56 GMT 1
"huh" Enedar stoppede op og hørte Ad'mina råbte. "Hvorfor skal jeg svare på det" Råbte han tilbage lidt langsom i opfattelsen, glemte sin taske og begyndte endnu en gang at gå ned mød søen..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:33:53 GMT 1
Nightie vendte sig om, og ganske rigtigt, Der... lidt længere henne mod urskoven stod Enedar. Hun vendte sig mod ham og råbte; "OG FORKLAR FRK.TØJ-ELSKER AT VANDVÆSNER NORMALT ER NØGNE!!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:36:05 GMT 1
"Huh" nu var Enedar helt forvirret, han gik stadig og nu så han ned på søen. " Øh Nightie, det er ikke normalt ikke at ha' tøj på, som et landvæsen" sagde han og undrede sig over hvorfor de dog stildte ham sådan nogle spørgsmål..
|
|