|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:38:09 GMT 1
"JAMEN SÅ FORKLAR LIGE HENDE-HER-PRIVATLIVS-KRÆNGEREN AT DETTE HER ER ET STED FOR MENNESKER!!" Svarede Ad'mina igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:38:46 GMT 1
"Det var bare det jeg ville vide" Svarede Nightie, og tog derefter sin kåbe på igen. "det var godt nok også ved at blive koldt" Sagde hun så, og satte sig ned. "Er der noget tøj man kan have på udover kåber... sådan at det bliver lidt varmere?" Spurgte hun.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:40:33 GMT 1
Enedar nåede nu rundt om hjørnet og så Ad'mina skrige og... ja skønt han aldrig havde set noget smukkere, havde han dog lært god opførsel og vente sig om lidt efter " øhh..Nightie, Ad'mina har altså ret, det krænker nogle folks privatliv at du står nøgen sådan der.."
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:44:31 GMT 1
"Hmm... Du kunne prøve Kofter og Bukser?" Mumlede Ad'mina stadig pineligt berørt over Nøgen-episoden "Der er ikke mange kvinder der går med dét, men du kan da holde varmen.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:44:45 GMT 1
"Så kan de da bare lære det!" Svarede Nightie, med et lettere sarkastisk tonefald. "Hvis de har et problem med det, skulle de prøve at have en fiske hale!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:47:47 GMT 1
"øhh.. er hun påklædt" spurgte Enedar svagt og vendte sig om inden de fik svaret. Nå det var hun.. "Hrrp nå, men øhh, jeg skal vist ha fanget en mår.. øhh fritte" sagde han og løb i retning af skoven ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:49:59 GMT 1
"hehe! Det her var godt nok sjovt! Det skal jeg gøre igen på et eller andet tidspunkt!" Nightie knækkede sammen af grin, og lå udstrakt på breden. "anywho... bukser? hvor finder man dem hene?" Spurgte hun Ad'mina
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 20:53:03 GMT 1
Enedar hørte tydeligt hvad hun sagde, og vidste ikke helt om han foretrak det eller ikke ville finde sig i det igen. Og imens han brugte alle sanser til at finde den listige fritte besluttede han at det måtte hun nok godt.... ;D
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:53:49 GMT 1
"Vi kunne jo prøve at tage ind til byen senere i dag?" Sagde Ad'mina venligt. "Jeg skal ikke noget... Ud over at sige forvel til min bror selvfølgelig. Ad'méran tager tilbage til Templet mod vest i aften, men Ad'rónakk har besluttet sig for at blive lidt.. Som om jeg ikke vidste hvorfor..."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 21:00:28 GMT 1
Ahh.. der var den åndssvage fritte. Enedar listede ind på den, tog den under bugen hapsede tasken i et "rruff" og sprang ud af det buskads den gemte sig i. Og med rifter fra grene og alt så noget råbte han uden han helt selv var klar over det : SEJR !!! ;D
|
|