|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 21:00:48 GMT 1
"åh nej..." Nightie blev igen skamfuld... og spurgte så "Vi kan da godt tage ind til byen en dag... men var der noget galt i det han/vi gjorde i går?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 21:04:04 GMT 1
Enedar turde ikke gå ned til søen igen i dag.. det ville blive for pineligt. Skamfuld, og dog med billeder og tanker i hovedet drog han hjemad. "Mærkelig vending på en tur til Urskoven" mumlede han stille....
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 21:07:16 GMT 1
"Jeg ville til hver en tid kunne gå ind i hjernen på dig, og ændre dine følelser for ham..." Sagde Ad'mina med et muntert udtryk... "Men jeg har ikke gjort det, fordi at jeg accepterrer det.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 21:12:53 GMT 1
"Det er jeg glad for at du gør" Nightie lyste op. "er Enedar allerede gået hjem?" først nu lagde hun mærke til at han ikke var der
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 21:18:36 GMT 1
Enedar gik hjemad, men undervejs mærkede han ned i tasken for at tjekke om alt var der. Og sandelig nej. Den djævelske fritte havde squ taget hans madpakke. Selvom han vidste at det var lige meget,ville han ikke ydmyges af en fritte. Han smed tasken og løb rasende tilbage mød søen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 21:26:52 GMT 1
"hm... der kommer han sandelig igen!" Udbrød Nightie, da hun så Enedar komme løbende. Det var da hyggeligt:P
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 21:31:42 GMT 1
Enedar fik øje på de andre og glemte helt fritten.. hvor var det pineligt.. man kunne ikke bare møde op igen efter sådan noget.. det var strikt imod hans elveruddannelse.. men han kunne jo heller ikke gemme sig nu.. nu havde de set ham. Tanker fløj rundt i hans hoved men til sidst bestemte han sig for at gå ned til dem igen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 21:34:02 GMT 1
Nightie rykkede lidt, og gjorde plads til at Enedar kunne sætte sig ned.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 14, 2007 21:35:43 GMT 1
"Nå, ja... det var da hyggeligt" startede han meget genert ud. Han vidste ikke helt hvordan han skulle begynde. Han åbnede munden men der kom ingen ord eller lyd ud...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 21:36:51 GMT 1
"Jammen hej med dig..." Sagde Ad'mina drilsk. "Hvor blev fritten af?"
|
|