|
Post by Niphedoria on Jun 16, 2007 19:54:28 GMT 1
Nightie havde sat sig ved et lille rundt bord, i et hjørne. Hun nippede lidt til sin øl, mens hun kiggede ind i flammen. Hun undrede sig over hvor meget intensitet sådan et lille lys udstålede. Hvis man bare så på det, virkede det stille og roligt. Men hvis man virkelig kiggede godt og grundigt på det, kunne man se det fortære sterinen og vægen, mens det skiftevis blussede op og ned. Hun speljede flammen i sit glas, og så det forstørre sig, og det skræmte hende lidt. Ilden havde aldrig været vandvæsners ven, men den facinerede, og skræmte hende på samme tid. Hun havde lyst til at kigge væk, men på samme tid kigge på det for evigt. ild fik hende til at tænke på så mange forskellige ting, F.eks. når hende og Ad'rónakk var sammen, eller når hun så et bål. Begge ting gjorde hende lidt bange, men også tryg. Hun følte sig faktisk lidt ensom...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 18:14:21 GMT 1
"Hey, Nightie!!" Ad'mina kom løbende direkte igennem krostuen med et glas Blodrødt Vin i hånden. "Jeg er tilbage nu!!" Hun satte sig ned over for Hendes ven. Hun strålte som en sol.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 18:39:42 GMT 1
"he-ey..." Sagde Nightie, men holdt blikket på flammen. Hendes sorte øjne spejlede flammen, og hun tog hånden op vedsiden af ilden. Hun kunne mærke den bliver varmere... "av, for den da!" Råbte hun, da hendes hånd kom for tæt på. "Hvordan kunne den finde på det?" Spurgte hun Ad'mina. Hun kiggede ikke mere på flammen.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 18:48:06 GMT 1
"Ehm... Nightie... Hvad i alverden er det du laver?" Ad'mina så rundt om i krostuen. Hun syntes at Nightie kunne være lige lovligt pinlig en gang imellem... "Du kan da ikke bare gå og brænde dig med vilje! Det er ikke... ehm - Sundt!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 18:51:27 GMT 1
"øh... jeg sad øh... bare og tænkte" Nightie følte sig lidt dum... der var åbenbart meget man ikke måtte på landjorden. "Jeg synes at flammer er facinerende!" Sagde hun hurtigt, og rykke lidt på sin stol, så der var plads til Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 18:56:45 GMT 1
"Det kan jeg godt følge dig i..." Sagde Ad'mina og lod sit blik fange af Ilden. "Men selv om det er smukt, kan det være farligt... Sådan er mange ting her på landjorden." Ad'mina rystede på hovedet, og slap fri af Lysets hypnoce. "Ehm... Har du fået talt med min bror?" Ad'mina fålte at det måske var et ret personeligt spørgsmål... Men det var jo trodt alt hendes egen bror og hendes egen Veninde...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 19:01:04 GMT 1
"øhm... Ja da" ;D Nightie smilede til hendes veninde, "Han er utroligt sød! og forstående, og bla, bla, bla" Så gik Nightie i stå... "Det må da egentligt være ret akavet for dig, det her forhold?" Spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 19:10:32 GMT 1
"Naarh... Min bror har godt af en kæreste..." Ad'mine vippede tilbage på sin stol og nappede til sin vin. "Han tænker på Politik og "VoksenTing" - som han kalder det - hele tiden..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 19:22:18 GMT 1
"hehe! Så kan han vel lære mig en masse om jordvæsen ting"(MUHAHA!!! ) smilte Nightie. Hun tog en slurk af sin øl, "Hvordan var det så at være sammen med din familie igen?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 19:27:23 GMT 1
"Det var godt.." Ad'mina smilte. "De sagde at de havde savnet mig meget... Men de siger at de vil sende en lære til mig... De siger at jeg skal lære at være lige så "Elegandt" som Ad'rónakk..." Man kunne tydeligt se på Ad'mina at hun syntes at det var ret latterligt. "De siger at jeg er alt for klodset af en Administrator at være." Ad'mina hoppede af stolen og gjorde et meget dybt buk. Hun var ved at midste balancen og det var tydeligt at hun ikke anede hvad hun lavede...
|
|