|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 19:29:34 GMT 1
"haha! at ændre på det, ville gøre verden mindre sjov! Lad mig have en snak med dem, så skal jeg bare vise dem hvordan man har det sjovt!" sagde Nightie, og lavede en grimasse
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 19:35:47 GMT 1
"Jeg tror nu at det er bedst at..." Ad'mina kom til at kigge over imod Kro-døren. Ad'rónakk kom gående ind. Hans ryg var rank og hans hage hævet. Hans Sorte og Grønne tøj var ikke til at tage fejl af. Han tiltrak sig strags al opmerksomheden. Han gik med Precise, stolte skridt over imod Nightie. Han buggede sig lidt ned, og kyssede hende blidt på kinden... "Jeg må tale med dig senere i dag... Mød mig i udkandten af Urskoven om 3 timer." sagde han stille. Så vendte han sig om og gik, uden at verdige Ad'mina det mindste blik.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 19:41:20 GMT 1
"Det var da... sært?" Nightie kiggede ud i luften, der hvor han havde stået. Hun rørte sin kind, der hvor han havde kysset hende, og kiggede så over på Ad'mina igen. "Nå... Du var ved at sige noget?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 19:53:00 GMT 1
Ad'mina var lamslået... "Det kan godt være at han kan bruge Min veninde som Kærligheds-dukke, men når han ignorerer hans egen søster, så går han for vidt!!!" Ad'mina sprang op fra stolen (Nu mere 'vildt' end før) "Ad'rónakk!! Kom tilbage Lige nu!!! Du går ingen steder!" Ad'rónakk var kun nået halvvejs igennem krostuen. Han kiggede sig overlegent over skulderen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 19:57:43 GMT 1
"hva'?? Kærlighed's dukke?? Det var da et nyt ord!" Nightie så helt forvirret ud... og det samme gjorde dem omkring dem. Flere og flere mennesker kigge på dem... Selv de 4 serverings piger var gået i stå...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 17, 2007 20:02:31 GMT 1
Enedar kom ind på kroen, og mærkede hurtigt den spændte stemning. Han havde været i skoven efter urter og var nu blevet tørstig, så han besluttede at gå hen på kroen og få noget og drikke, og eventuelt snakke med nogen. Men da han gik ind af trædøren mærkede han at stemningen var meget skarp. Han spejdede ud over lokalet får at se om der var nogen han kendte...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 20:05:39 GMT 1
Nightie fik hrtigt øje på Enedar, og vinkede ham over til dem. Hun havde en nervøs mine på, kunne dette dramatiske optrin mon skyldes hende?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 17, 2007 20:07:55 GMT 1
Ad'mina var stoppet op, og de 2 søskende stod nu overfor hinanden. Det var helt tydeligt at se hvem der havde prøvet dette flest gange. Ad'minas hår strittede uordenligt til alle sider - som sædvaneligt - Og hun havde svært ved at styre sin vrede. Hun knyttede sine næver og lignede en der kunne eksplodere når som helst. Ad'rónak stod rank som han nu var. Hans kølige, Jordbundne blik vilede på hans vrede lillesøster. Han så overlegen ud, og hans stolte ansigt fortrak ikke en mine...
"Sig mig, hvorfor er du sådan?" Næsten råbte Ad'mina. "Hvad mener du dog min kære søster?" Ad'rónakk så ud som om at han vidste precis hvad hun talte om... "Du er så... så..." Ad'mina kunne ikke sette ord på hendes vrede... Det var åbenbart mere end Nightie det dregede sig om. Men Hun havde fået bærget til at flyde over. "Hold nu op, Ad'mina." Hans øjne hvilte på hende, og han var stadig helt nede på jorden selv om det åbenbart var en meget alvorlig sag. "Vi har været igennem dette en masse gang. Og du ved jo godt hvordan det ender..."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 17, 2007 20:08:55 GMT 1
Enedar susede igennem rummet kantede Ad'rónakk, han vidste jo ikke det havde noget med ham at gøre at spændingen var så skarp. Han satte sig ned ved siden af Nigtie og så mod Ad'mina der stod op og så gal ud...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 17, 2007 20:12:22 GMT 1
"Hvad har i gang i?!" Råbte Nightie, hun havde en tendens til at blande sig... "vis i absolut skal have et eller andet vrede-noget kørende, kan i så ikke beherske jer? Nu taler jeg mest om dig Ad'rónakk! med nakk som i glatnakke! Lad dog vær med at være så kold over for hende!"
|
|