|
Post by Administrator on Nov 10, 2008 21:16:14 GMT 1
Elveren ignorerede det, men piftede højlydt. Endnu engang lød der skridt i gangen, men denne gang var det tunge støvler og lyden af metal i stedet. 2 vagter fra slottet kom gående ind, bukkede for Élandir og spurgte højtideligt om en ordre. "Tag ham hér med jer. Smid ham ind på Lady Ad'minas kontor, eller noget, hun ved sikkert hvad der skal gøres af ham. Vagterne skævede lidt til en blå person... Blå? Nåh ja - der sker altid nye ting i hovedstaden, som man siger. De gik hen til ham og skar ræbene til stolen op. Greb ham om skuldrende og rev ham op. "Åh ja..!" Élan så sig selv over skulderen inden at han gik ud af værelsets dør. "Hvis han siger noget eller forsøger at stikke af, så hold ikke tilbage med jeres kræfter, forstået?" Han blinkede overlegent til Mara inden at han gik ud af døren og hen af gangen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 10, 2008 22:09:59 GMT 1
Mara havde tænkt sig at råbe alt muligt om, at ingen skulle tage hans rettigheder fra ham, og specielt ikke nu hvor han lige var blevet afhørt og så videre. Men for at bevare sit eget falske overblik, valgte han at makke ret. Han lod vagterne føre an. Ad'mina? Hende... øh.. Nighties veninde? Ad'ronakks lillesøster? Åhhh nej! Så ville han nok få endnu flere problemer!!
|
|
|
Post by Administrator on Nov 10, 2008 22:18:31 GMT 1
Døren ind til hvor Ad'ronakk og Nightie sad med deres nyfødte barn gik op og Élan gik ind med et rolig, afbalancerede smil*. Han var egentlig kommet for bare at smide en kommentar til dem, men da han så den lille pige i Nighties arme blev alle tankerne vendt på hovedet for ham. "Åååh, Mitheran dien thru** - Hvor er hun bare bedårende!!" Og så var han henne på den anden side af Nightie hvor at han så på barnet fra alle vinkler.
*: Ham og hans følelses-kontrol over sig selv igen? xD Ingen kan skifte så hurtigt humør fra den ene scene til den anden! **: Elversprog. XD Denne gang ikke engelsk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 12, 2008 14:40:19 GMT 1
"Åh, Élan!" Nightie smilede stort op til elveren. Hun havde faktisk undret sig over, hvorfor han ikke var dukket op tidligere. Men Ad'ronakk havde jo sagt noget med at han havde taget sig af Mara, eller sådan et eller andet. Hun havde ikke rigtig husket sig selv på det, mens hun havde siddet og kigget på hendes datter. Hun var så nuttet og lille og blå og havde store øjne og..!
|
|
|
Post by Administrator on Nov 16, 2008 20:40:15 GMT 1
"Nuttede!" Élan slog venskabeligt Ronakk på skulderen. "Sådan én vil jeg da også have!" Han bukkede sig ned gav nightie et kys på kinden og smilede "Tænk engang, den kunne have haft spidse øre!" "Pas på, Élan, nu er du ved at gøre mig helt gal..!" Ad'ronakk smilede til elveren. "Det ved jeg, det er med vilje!" Han blinkede til dem begge. "Men jeg kom egentlig fordi at jeg ville spørge om et lift... Må man ikke holde den lille engel?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 16, 2008 20:47:23 GMT 1
"Det må du gerne, jo." Nightie rakte hende over til Élan. "Det ville faktisk se rigtig godt ud til hende med spidse øre. Så ville hun lige lidt en.. Åh, nu har jeg glemt hvad de hed. Élan hvad hedder den art der er blandet havfolk og elver?" Hun smilede spørgende til elveren.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 16, 2008 20:59:16 GMT 1
"En hav-elver. Ukreativt nok." Han tog imod den lille pige og smilede ned til hende. Hun hikkede tilfreds og gabte. "Jep - du føler dig godt tilfreds i armene på Onkel Élan, ikke?" Han stod lidt og vukkede hende frem og tilbage, inden at han så ned på Ad'ronakk med et stort smil. "Der var nogen der sagde til mig at der er en der venter på mig i vindarro. Er det noget du gider at hjelpe mig på vej med?" "Det kunne da godt være." Ad'ronakk så på Nightie. "Min mor er også gået helt amok med at inrette børneværelse i paladset her de sidste uger. Det skal være at vi skal inkvartere hende?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 16, 2008 21:13:06 GMT 1
"Jeg har ingen indvendinger." Svarede Nightie glad. Det eneste hun havde planer om på nuværende tidspunkt vat total hvile. Hvor hun så gjorde det henne, var lige meget for hende. "Og desuden, vil det kun være hyggeligt at få hilst på din mor igen!" Hun svøbte et tæppe om sig, rettede sig op i sengen og svang langsomt sine ben ud over kanten. Hun havde helt klart brug for et par flere minutter, før hun var helt oppe i det sædvanelige tempo.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 16, 2008 21:26:38 GMT 1
"Du siger bare til hvornår du er klar til at gå, M'lady." Élan smilede til hende og aede den lille over baghovedet. "Élan, giver du hende lige videre?" Ad'ronakk stillede sig op for at tage imod hende. "Ikke med min egen gode vilje." elveren tog slet ikke øjnene af barnet. Mennesket gik over og tog hende varsomt ud af armene på ham. Élan så helt bedrøvet ud over det. "Tag det roligt." Ad'ronakk grinede lidt ved det. "Du for god tid senere til at lege rundt med hende!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 16, 2008 22:47:32 GMT 1
"Jeg skal bare lige have noget mere.. "rent" tøj på samt ordnet mit hår." Ved påmindelsen om hendes hår kørte hun sin ene hånd gennem det et par gang og blev fuldstændig overbevidst om, at det sad dårligt. "Endnu en gang ved jeg bare ikke helt, hvor jeg skal finde det henne. Lidt forvirret, men det er vel hvad man kan forvente."
|
|