|
Post by Administrator on Nov 16, 2008 22:50:41 GMT 1
En af de tre kvinder havde hørt hende og kom smilende hen til hende. Hun viste hende ud til et badeværelse med adskillige spejle og fandt noget tøj til hende.
"Hvad i alverden skal jeg stille op med dig..?" Ad'mina så irriteret på Mara der var blevet placeret i en stol ved skrivebordet i hendes personlige kontor. Hun gik selv tænksomt rundt på den anden side af bordet. "Har du for det første noget at sige til dit forsvar?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 16, 2008 23:03:54 GMT 1
Nightie reagerede hypert og trak glædestrålende det rene tøj på. Det hele blev mere og mere.. virkeligt.
Mara kiggede op på Ad'mina. "Jeg gjorde det, fordi jeg følte mig nødt til at gøre det. Både for Nighties og alle andres skyld. Jeg så intet forkert i det." Han trak lidt på skuldrene. Hun virkede mere sympatisk end elveren. Og han kunne lige så godt sige sandheden fra start af.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 16, 2008 23:07:30 GMT 1
"Du er godt klar over at du har sat dig op mod en af denne verden mest magtfulde slægter, ikke sandt?" Hun satte sig på bordet ved siden af hans stol og så ned på ham. "Nightie er en del af administrator-familien nu. Hun kan bestemme over sit eget liv, og hvis ikke at hun gør det, så skal vi administratorer nok gøre det for hende. Du og resten af din race kommer først som 3.prioitet."
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 17, 2008 17:29:24 GMT 1
"Du mener "Jeg og resten af Nighties race". Du siger altså, at den familie hun har giftet sig til bestemmer mere over hende, end den hun er født i? Det er en langt ude logik! Vi burde have mere at sige. Hun tilhører stadig os, uanset hvor meget hun mænger sig med menneskerne." Mara børstede lettere irriteret noget af sit pandehår tilbage. Nu sad han og diskuterede hans søster, og hvem hun tilhørte. Nightie ville jo nok sige, at hun mest tilhørte sig selv.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 17, 2008 22:39:39 GMT 1
"Din race har ikke mere at skulle have sagt." Ad'mina smilede venligt og toldmodigt til Mara og svingede lidt med benene. "Vi er alle meget glade for vort nye familiemedlem og vi har taget godt hånd om hende. Du har ingen grund til at plande dig. Du havde måske noget at sige, hvis ikke det havde været for episoden lige før... Men sådan går det jo. Dumme handlinger - Dumme konsekvenser!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 18, 2008 17:01:52 GMT 1
"Siden det kun var mig der gjorde det, burde det ikke gå ud over hele racen. I har ingen ret til at fjerne vores rettigheder over hende, det er du godt klar over, ikke? Det er vildt dobbelt tydigt." Mara forholdte sig stadig roligt. Hvis han fik en eller anden desperation lige nu, ville der kun ske værre ting. Han skulle bare fokusere på, at han havde fået en lille - og sikkert blå - niece. "Og desuden, så tror jeg også jeg har ret til at hilse på Nighties og Ad'ronakks datter."
|
|
|
Post by Administrator on Nov 18, 2008 19:45:07 GMT 1
"Resten af din race er her ikke, Mrantiké. Derfor snakker jeg også kun for dit vedkommende lie nu." Ad'mina hoppede ned fra bordpladen men luntede i stedet over på den anden side og satte dig over for Mara. "Du gjorde noget dumt: du har ikke noget at skulle have sagt. Ingen andre fra din race er mødt op: De har altså heller ikke noget at skulle have sagt. Nogle indvændinger? Godt. Når de møder op og viser interesse, så kan jeg muligvis høre på dem. Ind til da, er det jo bare ærgeligt..!" Alt det hyberaktive, fjollede forsvandt ligesom fra Ad'mina når hun gik ind i sin politiske rolle. Hun virkede så meget mere ældrer, og lederinstingtet blomstrede op i hende. Som om at hun var en helt andet person i de øjeblikke.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 18, 2008 20:24:14 GMT 1
"Jer mennesker... I siger i holder af Nightie, men i har allerede bestemt at i har retten over hende, hvis noget går skævt. Hvorfor lader i ikke bare tingene komme, når de kommer?" Mara smilede små-opgivende. Stædige var de, de mennesker. Det måtte man give dem. De ville sikkert ikke rykke sig, medmindre hans og Nighties mor kom og forlangte det. Men det ville hun også gøre, hvis hun følte det nødvendigt.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 18, 2008 20:46:58 GMT 1
"Du glæmmer hvem der er stædig her..!" Ad'mina smilede alvoreligt til Mara. Hun kunne selvfølgelig ikke lade være med sit tanke-læseri. Det var noget af det sjove ved at være administrator! "Hvem var det der var parat til at begå adskillige mord, bare for at Nightie kunne opretholde nogle point som vi aldrig før har hørt om. Hun er tydeligvis ikke interesseret i det alligvel. Du har representeret din race, Mara, og det gik gruelig galt! Jeg kan da ikke andet ind at stæmple jer farlige efter at have set hvad deres representant har gjort mod min Brors hustru!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 18, 2008 20:52:56 GMT 1
"Igen, jer der ikke har hørt om dem før. Nightie kender udemærket til dem. Hvem siger hun er ligeglad? Har i nogensinde spurgt hende? Og når du siger "Din brors hustru", mener du så at hun er mere det, end din veninde? For jeg havde den idé, at det var i to, der kendte hinanden først." Mara kiggede interesseret på hende. Nu var der pludselig kommet gang i diskussionen.
|
|