|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 10:47:35 GMT 1
Enedar kunne heller ikke lade vær med at grine, hvor var han dog sød. Nu havde Enedar også lyst til at drille den lille. "Nå, men jeg er Enedar, jeg er Ad'mina's KÆRESTE og kommende BRUDGOM." Det måtte være forfærdeligt i hans ører.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 10:57:13 GMT 1
"Bare rolig, det er slet ikke så slemt som det lyder" Nightie smilede til den lille Ad'rónakk, og kiggede så på den "ældre" Ad'rónakk, det var bestemt ikke så slemt som det lød!(XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 11:04:20 GMT 1
"Er du en prinsesse som min fætter har redet fra en drage?" Lille Ad'ronakk løb glad hen til Nightie og slog armene om hendes ben. "dig kan jeg godt lide!" Ad'ronakk (d. 2.) lo "Jeg har ikke kæmpet mod nogle drager, Ad'ronakk. Men hun er smuk som en Prinsesse, ja!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 11:12:11 GMT 1
Nå nå.. ignorer mig bare tænkte Enedar, og blev meget fornærmet( ) Han løftede hovedet, og tænkte om vi ikke snart havde været nok rundt og se folk og ting nu, han havde lyst til at de tre bare fik en god snak sammen. Det kunne være rart, det havde de ikke haft i lang tid nu...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 11:13:34 GMT 1
"I to Ad'ronakk'er er vist nogle charmerer" Nightie satte sig på hug, "Du er da bare utrolig sød" sagde hun, og aede lille Ad'ronakk's kind. "Og så skal jeg ikke hele tiden kigge op ad, for at snakke med dig. Det er helt klart et plus" hun smilede til (hendes XD) Ad'ronakk.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 11:21:04 GMT 1
"Nå, jeg skal være ved hovedporten om et øjeblik." Sagde Ad'ronakk. "I 3 kan jo bare gøre som det passer jer!" Han kildede den lille Ad'ronakk lidt og sagde med et smil. "Og nu skal du ikke irriterrer dem ALT for meget, vel?" I næste øjeblik var Ad'ronakk væk. Teleportation igen. "Ja, hvad så nu?" spurgte Ad'mina glad. "Det er længe siden at vi har snakket sammen, ikke sandt?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 11:22:49 GMT 1
"meget længe siden!" Nightie rejste sig. Sidste gang de 3 havde prøvet at snakke havde Ad'mina og Enedar kastet sig ud i den helt store kærligheds scene! Heldigvis var hun selv gået ud for at tælle trappe trin XD
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 11:31:13 GMT 1
"Det er en god idé" sagde han. "Skal vi ikke sætte os udenfor?" Det var fint vejr, og så kunne de ligeså godt sidde der..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 11:33:43 GMT 1
"Ad'ronakk hvorfor løber du ikke hen og ser på skakspillet?" Sagde Ad'mina og smilte til den lille Ad'ronakk. "jeg tror godt at Ad'génno kan bruge noget af din hjælp!" "Okay, Ad'mina!" sagde Han glad og løb hen til de 2 der spillede skak. "ja, lad os gå uden for!" sagde Ad'mina glad. "Der er heldigvis ikke så langt til indgangshalen."
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 11:44:29 GMT 1
"Okay.. så lad os gå" sagde han, og begyndte at gå tilbage. "Der er så meget vi kan snakke om" sagde han glad. "Det bliver så hyggeligt" Af en eller grund glædede han sig ekstra meget til bare at sidde og nyde vejret med Ad'mina og Nightie, det var så lang tid siden at de virkelig havde snakket meget sammen.
|
|