|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 17:47:46 GMT 1
"Øhmm.." Enedar vidste ikke helt om det ville være høfligt at spørge om han regerede en alfeby, så han sagde bare: "Nå, hvilken by regere du så over, og hvilket folk bor der i den??" Han var nysgerrig om at høre hvordan den lille mand levede.. Han forestillede sig en alfeby i hovedet, og fandt det en kende morsomt, bare at se de bitte små brød og madvarer man måtte ha'...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 9:19:53 GMT 1
"Frunarri" Sagde Ad'enokki og bukkede igen*. "Alfe-byen sydøst for hovedstaden! Den eneste Alfe-by i landet! Så det er dig der skal giftes med Ad'mina? Hmmm... Det bliver Elvernes Flamme ikke glad for... Slet ikke!" Han kiggede med et smil på Nightie og sagde så. "Og hvem er De så, unge frøken?"
*: Lad os antage at Alfer er utroligt høflige...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 9:34:57 GMT 1
"Jeg er Niphedoria, kald mig Nightie" hun smilede tilbage til alfen. Var hun nu faldet i staver igen? Det måtte hun holde op med! Det var ellers længe siden hun havde gjordt det sidst...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 9:42:16 GMT 1
"Javel" sagde Enedar og nikkede. Godt nok... han kunne godt have spurgt direkte, han virkede meget flink og høflig. Det var de fleste i Ad'minas familie egentlig. "Hvem er de to der sidder og spiller skak??" spurgte han så, og stirrede mod de to personer. Satyr manden var vist stadig i vanskeligheder...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 10:04:51 GMT 1
"Dét er min Tante Ad'mina!" Sagde Ad'mina glad og pegede på kvinden "og Dét er..!" "Fætter Ad'ronakk!!" En lille dreng - på omkring 5 år - kom løbene mog Ad'ronakk i fuld fart. "Jammen hej med dig, Fætter!" Ad'ronakk satte sig på hug og greb ham, da Den lille dreng nåede hend til ham. "Jamen hvad har du da så travlt med i dag?" Lo han.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 10:14:45 GMT 1
"Hej med dig lille ven" sagde Enedar smilende til ham den lille. "Hvad hedder du så" Han så da sød ud. Det var bare ikke sjovt at tænke på, at den lille dreng der nok lå på sammen niveau som ham i magi kundskab. Altså ikke når hans onde side havde overtaget, den var meget kraftfuld, han måtte passe på. Men han kunne i hvert fald stadig måle sig med ham i sværd og bue kundskab.. det ar der ikke mange der overgik ham i. Og løbe kunne han da også. Det muntrede ham en smule op...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 10:15:19 GMT 1
"Nuttet!" Nightie henvendte sig tik Ad'mina, "De navne skal nok blive forvirrende på et eller andet tidspunkt. Men gud hvor er "lille" Ad'ronakk nuttet!!" Hun havde altid haft en svaghed for små børn, de var jo så nuttede! XD
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 10:20:06 GMT 1
"Venner, hils på min lille fætter, Ad'ronakk d. 3.!" Sagde Ad'ronakk med et smil. "Ad'ronakk, har du ikke tid til at lege med mig, Hva? Eller fortælle en historie for mig? Jeg ELSKER dine historier!" Spurte den lille Ad'ronakk. "Hmm..." Ad'ronakk så på ham med et venligt blik. "Hvad for en?" "Hvad med den om den gang du kæmpede mod Ulvehundene? Jeg vil være Lige som dig, fætter Ad'ronakk!" Ad'ronakk (d. 2.) lo hjerteligt.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 10:23:05 GMT 1
"Ehhh.. ja" Enedar var forvirret. Han havde virkelig ikke lyst til at spørge om der var flere "Ad'ronakker", så han lod bare vær, og kiggede på Satyrmanden, som vist næsten var færdig. "Hvad hedder han?" spurgte han, og nikkede over mod satyren...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 10:42:42 GMT 1
"Det er Ad'génno d. 3." Ad'mina syntes at det var vildt sjovt at kunne forvirrer Nightie og Enedar. Den ene Tvilling hed jo også Ad'génno. "Ja, det er min Far!" Sagde Ad'enokki stolt. Hans vinger blev ved med at åbneds og lukkeds. "Hvem er hun?" Spurgte Lille Ad'ronakk og pegede på Nightie med store øjne. "Det er nightie!" Sagde Adronakk (d. 2.) med et lumsk smil. "Hun er min KÆRESTE!" "AD!" sagde Lille Ad'ronakk med et stort grin. Ad'mina kunne ikke lade hver med at grine.
|
|