|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 19:58:36 GMT 1
Bladene raslede ovre ved træet, det var lidt uhyggeligt. "Nej I skal ikke være bange"sagde den lille stemme, som nu var blevet mere normal..
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 20:02:36 GMT 1
"Hmm... hvad er du for en sagde Enedar, der nu havde lagt mærke til stemmen, lød lidt som en på 9 år, måske et menneske barn.. "Du kan bare komme frem, vi gør dig ikke noget, medmindre du genere hende her" sagde han, og blev først lidt efter klar over hvad han egentlig sagde, og rødmede ... ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 20:05:49 GMT 1
"Haha! takker! Ja, kom nu bare frem" smilede Nightie. hun kiggede godt og grundigt på træet, somom hun troede at det ville hjelpe:P
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 20:08:37 GMT 1
Bladene rystede og ud kom goblin. Faktisk rimelig stor af en goblin at være. Goblinen kom lidt genert hend mod de to.. "hej" sagde goblinen
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 20:11:21 GMT 1
"hey! Hva' for et væsen er du?" Spurgte Nightie, uden at tænke sig om. Det kunne jo tolkes som et dumt spørgsmål! Pinligt! tænkte Nightie. Hun gik hen mod goblinen, og kiggede nærmere på ham.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 20:14:19 GMT 1
"Dette, er en rimelig høj goblin, muligvis en halv-ork, altså en blanding mellem ork og goblin... men den har evnen til at gemme sig når der sker noget farligt, og det har orker ikke, altså er konklussionen at dette er en goblin. Du har meget at lære om landvæsner Nightie... Nå men hvad hedder du??"....
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 20:17:00 GMT 1
Goblinen mandede sig op og sagde " Jeg hedder Lorin! og ja jeg er en goblin.. Men nok om mig, hvad hedder I to?" Goblinen gik helt hend til dem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 20:19:28 GMT 1
"Fedt! En goblin!" Nightie klappede i hænderne a begejstring, endnu et nyt landvæsen! "jeg hedder Nightie, og jeg er en Sirene. Jeg har bare fået ben" Sagde Nightie, og pejede på sine ben.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 20:22:50 GMT 1
"Ja, og jeg hedder Enedar, jeg er Halv-elver" sagde han og tænkte at det var sjældent man så til gobliner nu til dages. "Nå, men hvorfor befinder du dig her??... Enedar lænede sig op ad træet og kløede sine trofaste fugle under hagen...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 20:29:06 GMT 1
"Bare fordi!" sagde Lorin lidt tilbageholdene. Der blev en lang og stille pause, man kunne hører vinden i træets grene. Endelig sagde Lorin noget " Jeg er lige flyttet hertil" man kunne hører at goblinen nøje havde over vejer hvad den ville sige! "Men kan I ikke fortælle noget om jer selv?"..
|
|