|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 20:36:54 GMT 1
"jamen Okie da" Smilede Nightie, og gik igang;" Jeg er 14 år gammel, og kommer fra havet mod nord. Jeg har 3 søskende, Og blå øjne. Jeg fik ben for et par dage siden, af vores fælles veninde Ad'mina og hendes to brødre, hvoraf den ene er RET så fantastisk (MUHAHA! ) Jeg mødte Ad'mina og Enedar på samme dag i et bibliotek." Så sluttede hun, "din tur enedar!" sagde hun. ;D
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 20:45:10 GMT 1
"Ja, jeg hedder Enedar Invarsa og kommer fra Elvernes Hovedstad (dengang). Min mor døde 2 måneder efter jeg blev født, og siden har jeg levet i hovedstaden. Så mødte jeg så Ad'mina og Nightie og de blev mine første venner i 50 år.." "Nå, men hvad med dig, var du bange fordi du så mig tæske de drenge?? ;D
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 20:49:20 GMT 1
"Nej ikke rigtig, selvom jeg må sige at du har meget kraft i dig! Det er mest fordi jeg aldig har haft nogen venner" Lorin kikkede ned i jorden, stemmen var også blevet lidt usikker, men den lille goblin kunne lige så godt få det sagt. Efter Lorin havde samlet sig sagde goblinen " Jeg er forresten 13.. og jeg vil mget gerne være venner med jer, hvis altså I gider at være venner med mig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 20:51:57 GMT 1
"ja da! selvfølgelig vil vi dét!" Nightie lyste op, og gav goblinen et knus. "Jeg elsker at få nye venner! Og du virker virkelig sød!" Sagde Nightie. "kan du måske fortælle os lidt om dig?"
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 20:58:27 GMT 1
Lorin havde en mærkelig følelse, det var tre år siden den havde fået et knus.. Det varede lidt før Lorin begyndte at fortælle " Jeg har været på den der dejlige vandring, har I nogensinde bare gået rungt i naturen og hørt på fuglene, vindens susen i træerne og alle dyrene. Det er virkelig dejligt! Jeg gik rundt i tre år.. før jeg besluttede mig for, at jeg ville slå mig ned, for at skabe nogle venskaber " Lorin var meget glad for den havde mødt Nightie og Enedar, det var længe siden den lille goblin havde snakket med nogen.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:05:38 GMT 1
"Nå, men hyggeligt at møde dig Lorin' " sagde Enedar glad, for den lille goblin virkede flink og rar. "Nå, hvad er dine interesser så.. er du god til bueskydning, at male eller noget i den stil??" Enedar så goblinen dybt ind i øjnene og ventede på den ville svare...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:09:23 GMT 1
" Nej ikke rigtigt! Jeg Kan fiske!! men det er jo ikke noget særligt" Lorin tænkete sig lidt om. " Men du må da være god til mange ting, du ser i hvert fald ud til, at du er gad til mange ting! og ikke for at prale, men jeg tager sjælendt fejl" Lorin så beundrende op på Enedar..
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:13:08 GMT 1
"Ja.. det er jeg vel" sagde Enedar, en smule genert. "Jeg mestrer bueskydning og sværdkamp i højeste grad" "Jeg kan gradvist magi, men kun nogle få simple nogen... det jeg lavde før var intet i forhold til det Ad'mina kan." "Så kan jeg tale telepatisk med dyr, f.eks. mine to tårnfalke Patjak og Tarnak. "Ja.. det var vist ca. det" sagde Enedar og afventede Lorin's reaktion...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:17:40 GMT 1
"Jeg synes da ikke, at det magi du lavede før var svagt...!" Lorin kikkede lidt genert ned i jorden!.. lige pludselig, opdagede den at der var blevet stille.. selvom Enedar var her, var der stille.. ! Lorin tænke " Hvor blev Nightie af!" udbrød den lille goblin så. "Hun var her da lige før!!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:22:47 GMT 1
"Nightie har fået solstik så det er bedst vi bliver her indtil hun vågner.. " sagde Enedar og kiggede på Nightie i hendes flotte nye bukser. Hun lå op ad træet med lukkede øjne og så træt ud...
|
|