|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:26:43 GMT 1
"Hov!!" Lorin fik en rød kulør i dens lyse grønne ansigt. " Hvordan kunne jeg overse at hun lå der!!?" " ved du hvad Enedar?" men Goblinen ventede ikke på svar og fortsatte.."Jeg har aldrig haft en *Ven* før! Og I er bare så søde.. Jeg var ellers sikker på at de fleste i denne by var lukkede..!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:30:09 GMT 1
"Nahh, jeg har været lukket nok i mit liv.. 74 år og 10 måneder for at være præcis ca. og jeg havde ikke haft en ven i 50 år, før jeg mødte ad'mina og Nightie... så du skal bare være velkommen" sagde Enedar og lod sine fugle flyve hjem, efter han havde fortalt dem det...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:34:28 GMT 1
"Wow du er gammel, undskyld det dumme spørgsmål, men burde du ikke være død! Eller have rynker i hele hovedet og gå med stok? eller sådan noget" Lorin rødmede lidt.. "undskyld! hvis jeg er lidt påtrængende!!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:37:12 GMT 1
"Nej nej" sagde Enedar og smilte. "Ser du, jeg er 75 år gammel, det svarer ca. til 13-15 menneske år og min krop er også udviklet efter det, altså langsomt." "Så.. hvor gammel er du så??"
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:42:19 GMT 1
"åhhh!! nu er jeg med... jamen jeg er 13 år.. Så er vi jo ca. jævnaldrene " Smilet bredte sig på Lorins læber.. Goblinen følte for første gang i 3 år værsat. Lorin lukkede øjnene og tænkte tilbage till livet før faderens død... goblinen så faderen foran sig og kunne næsten mærke hans nærhver.. " åhh jeg elsker dig.. " røg det ud af munden på Lorin, den lille goblin havde ikke ville sige det højt og rødmede kraftigt
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 21:45:18 GMT 1
"Ahva'??" Enedar var totalt forvirret, og chokeret.. han havde jo næsten ingen mening om goblinen endnu.. "Hvorfor siger du sådan noget... du er da en dreng ik?? Meget forvirret og bange for at spørgsmålet ville krænke Lorin ventede han på svar...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 21:58:24 GMT 1
"Undskyld" Lorin's i forvejen røde hoved blev mere rødt "Jeg stod lige og tænkte så noget andet:$ Jeg er Meget ked af det hvis du blev fornærmet.. D..Det var ikke min mening at.." Lorin var nervøs for at den havde ødelagt, et at goblines første venskaber!! " Øhh ...!! joøhh jeg er en dreng" Sagde Lorin med en lidt dybere stemme end normalt.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 22:00:58 GMT 1
"Nååå, okay.. det gør ikke noget.. jeg kan fortælle dig Ad'mina går tit i søvne, og sover næsten altid når der sker noget ;D" sagde Enedar lettet over at det ikke var til ham... han var jo en dreng.. havde det været Ad'mina eller Nightie havde det ikke gjort noget ;D ...
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 15, 2007 22:04:49 GMT 1
"Hvem er hende Ad'mina??" Lorin var blevet lysgerig, hun lød som en spændende person... "Og hvad med Nightie, hvor længe har du kendt hende??.. og hvor længe tror du egentlig hun kan sove" Lorin Så lidt undrende overe mod træet, hvor nightie lå og sov i noget der lignede en dyb søvn.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 22:08:08 GMT 1
"Nightie kan sove længe.. det kan jeg love dig.. og Ad'mina mødte jeg på samme tid som Nightie, altså for 4-5 dagde siden." "Ad'mina har nogle helt speciele magi evner, som jeg tror det er bedst at hun selv forklarer dig " sagde han så med et smil på læben...
|
|