|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 21:36:37 GMT 1
"Hm... Mine værdier... Det var faktisk et godt spørgsmål..." Det havde hun da aldrig tænkt på før..! Eller blevet spurgt om! Hun klappede i hænderne da det åbenlyse gik op for hende. "Mit hår..! Hår i det hele taget! Og vand... Og min race! Ikke fordi der er noget ærefuldt over dét at være sirene, faktisk lige tværtimod; Det er egentlig ret selv-nedgørede."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 21:42:46 GMT 1
"Dit hår?" Elveren lo hjerteligt. "Nu lydder du helt som mig! Vand..? Ronakk svømmer da i sin fritid, vidste du ikke det? Det kan selvfølgelig være at han har placeret sine trænings-timer væk fra kvalitetstiden med dig. I er ikke flyttet sammen endnu, er i?" Han lod tænksomt sin hånd glide over sin hage. Hun var da godt nok sød..! Men stadig væk et godt stykke over i den itolerante del af alder...
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 6:30:33 GMT 1
"Nææ. Vi har snakket om det et par gange, men jeg kan ikke rigtig få det til at passe inde i mit hoved." Svarede Nightie. Hvad havde de ellers af problemer? Hm... "Og så er der dét med, 'arvefølgen' og børn..! Jeg er rigtig glad for, at han kan se jeg ikke er klar til sådan noget endnu. Men jeg har nogen gange på fornemmelsen, at det på en måde gør ham ked af det."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 13:20:35 GMT 1
"Hvis du ikke er kl.. -" Det gav et sæt i ham og han spærrede øjnene op og så på hende. "Sig at jer Sirener har en eller anden form for inbygget preventions-sikring, ikke..?!?!" Han rettede sig op i stolen og så håbefulgt på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 14:52:47 GMT 1
"Havde jeg blevet med de andre sirener et par dage længere, så havde jeg lært det. Det er vist utroligt praktisk sådan at kunne slå til og fra!" Nightie smilede indtil det også gik op for hende hvad hun lige havde sagt. "...Elvere kan ikke lave sådan noget magi-noget der har samme virkning..?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 14:55:23 GMT 1
Élan sprang op fra stolen og udprød det samme elver-ord igen og igen efter hinanden mens han tog sig fustreret til hovedet. "Hvordan kunne jeg glæmme..? Argh, nej, nej, nej, nej!!! Du laver sjov ikke?" Han så på hende med et nej-hvor-har-vi-kvejet-os-blik.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 15:07:16 GMT 1
"...Nnnn..." Nightie kiggede fra Élan og ned på sin mave. Det var da som bare..! Hvorfor havde hun ikke tænkt på dét?! Det var trods alt hende det ville gå mest ud over..! Hun tog et par dybe indåndinger. "Er der nogen mulighed for, at vi kan teste om der er 'sket noget'..? Altså, før der kommer alle de tegn som plejer at komme, hvis der faktisk er 'sket noget'". Hun turde ikke engang sige det.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 15:15:06 GMT 1
"Fuck, Fuck, Fuck, Fuck, Fuck, Fu*..!" Han begyndte at gå tænksomt frem og tlbage før han rodede op i sit hår. Han rødmede utroligt stærkt. Det var åbenbart noget han gjorde når han blev panisk? "Hvem kan analysere den slags..?" Mumlede han tænksomt. "Administratorer - det vil sige Ronakk - kan lokalisere det, eller vi kan vente og se om du bløder næste gang..! Han rødmede endnu mere. "Sirener bløder, gør de ikke..?"
*: Endnu engang er elversprog oversat til Engelsk. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 15:30:32 GMT 1
""Selvfølgelig gør vi ikke det!! Har du nogen idé om var upraktisk det ville være, hvis sirener havde en uge hvor de ikke kunne gøre deres 'arbejde'?" Hun rejste sig hurtigt fra stolen. "Og jeg spørger under ingen omstændigheder Ad'ronakk..!" Hvem kunne hun ellers henvende sig til? Ad'mina? Vidste hun noget om hvordan man tjekker det? Åh Gud! Hvad ville de andre ikke tænke..?!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 15:36:45 GMT 1
"Jeg skal heller ikke nyde noget af at spørge Ronakk om dén slags!" Sagde Élan bestemt og stoppede op. "Det har altid været mig der har været den mest ansvarsbevidste af os 2! Nåh ja, hvis man da ser bort fra denne hér eppisode..!" Kan satte en tænksom mine op og smilte lidt ironisk. "Hvordan mon en krydsning mellem en elver og en sirene enlig ser ud..?*"
*; Ikke det rigtige tidpunkt at funderre over dén slags, Élan!! XD Tag dig sammen!!
|
|